بيشترين رشد تامين قطعات براي ويتارا، تندر90 و 206 ثبت شد
مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو) گفت: ايساكو با تحقق برنامههاي خود در سطوح مختلف از تهيه، تامين و توزيع قطعات يدكي با رويكرد رضايت مشتري توانست برنامه نيمه اول امسال خود را محقق كند.به گزارش موج، بهزاد ظهيري، با اشاره به اين موضوع گفت: شرکت ايساکو با محور قرار دادن نوآوري و تحول در خدمات در سال جهاد اقتصادي، تيم هاي کارشناسي و تخصصي براي اين كار تعريف و با بازنگري دستورالعملها و آيين نامه ها و با تغيير ساختار، طرح نويني را در خدمات پس از فروش آغاز كه در مجموع اصلاحات ياد شده كمك شاياني در تحقق اهداف به ما كرد.
وي افزود: رشد كم نظير تامين و فروش قطعه و شكستن دو ركورد فروش، کاهش هزينه هاي مالي، رشد مثبت شاخص هاي مالي و بهبود وضعيت خريدهاي داخلي و خارجي و افزايش شاخص رضايت مشتري، كاهش زمان رسيدگي به شكايات و خواسته مشتريان طي شش ماهه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل به عنوان مهمترين شاخصههاي تحقق اهداف درون و برون سازماني عنوان كرد.
ظهيري با اشاره به رشد حدود 30 درصدي در حوزه تامين قطعات يدكي طي شش ماهه ابتدايي امسال، بيان کرد: سوزوكي گرند ويتارا، تندر90 و پژو 206 بيشترين رشد در شبكه تامين و توزيع قطعات يدكي را دارا بودند.
مديرعامل ايساكو با تاكيد بر رضايت مشتري به عنوان اولويت نخست شبکه خدماتي ايران خودرو با توجه به ابلاغ مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو اظهار كرد: هر اقدامي كه منجر به ارتقاي فرآيندها و شاخصهاي خدمات رساني شود انجام خواهد گرفت و خط قرمز همه در گروه صنعتي ايران خودرو رضايت مشتريان است.
ظهيري ابراز اميدواري كرد در نيمه دوم سال جاري شركت ايساكو با ارايه خدمات نوين گامهاي جديدي در حوزه خدمات پس از فروش بردارد.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)