سايپا131 رکورددار فروش در عراق است
مرکز فروش و خدمات پس از فروش سايپا در کربلاي معلي راه اندازي شد.به گزارش موج، شرکت سايپا براي افزايش سهم بازار و ارائه خدمات به محصولات در حال تردد خود در بازار عراق که تعداد آن تا کنون به بيش از 55 هزار دستگاه رسيده و به سرعت در حال افزايش است، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در اين کشور را در دستور کار دارد. مرکز فروش و خدمات پس از فروش شهر کربلا به منظور تحقق همين هدف راه اندازي شده است. با وجود مراکز متعدد فروش و خدمات پس از فروش سايپا در سراسر عراق از جمله در شهر نجف، و پس از فروش تعداد قابل توجهي از محصولات سايپا در اين استان شرکت سايپا مصمم شد به منظور تامين آسايش مالکان، مرکز جديدي را با همکاري نماينده سايپا در عراق به منظور خدمت رساني مستقيم به ساکنين اين استان، در شهر کربلا راه اندازي کند.
فروش محصولات شرکت سايپا در بازار عراق پس از ايجاد ثبات نسبي در اين کشور آغاز شد، شرکت سايپا که طي مطالعات انجام شده در اين بازار به خوبي دريافته بود مردم عراق با مشکلات قيمت بالاي بنزين، عدم دسترسي به خدمات پس از فروش مناسب و عدم تامين قطعات يدکي مواجه هستند و با توجه به وضع اقتصادي تمايل به خريد خودروهايي با قيمت رقابتي دارند، با ارائه محصولات سايپا که از مزيت مصرف کم سوخت و قيمت رقابتي برخوردارند و بواسطه همسايگي دو کشور امکان ارائه و گسترش خدمات پس از فروش سريع و تامين قطعات يدکي ارزان قيمت براي آنها وجود دارد، از فرصت بدست آمده براي ورود به بازار عراق استفاده کرد و موفق شد سهم خود را در اين بازار به شکل فزاينده اي افزايش دهد.
در بين محصولات سايپا خودروي سايپا131 بيشترين ميزان فروش در اين بازار را به خود اختصاص داده است. اين محصول به دليل عدم تمايل مردم عراق به ترمز ABS بدون اين آپشن عرضه مي شود و با قيمت 85 ميليون ريال به فروش مي رسد. بديهي است ساير محصولات يعني سايپا132 و سايپا141 به قيمت هاي بالاتر عرضه مي شود.
صادرات شرکت سايپا به واسطه اتخاذ سياست هاي صحيح طي ساليان اخير روند رو به رشد و موفقيت هاي بسياري را تجربه کرده است که انتخاب اين شرکت براي پنج بار و از جمله طي سه سال متوالي از 88 تا 90 به عنوان صادرکننده نمونه صنعت خودرو کشور بازتاب همين موفقيت هاست، لازم به ذکر است که شرکت سايپا تنها خودروساز ايراني مي باشد که به اين عناوين دست يافته است.
تکيه بر صادرات سودآور و صادرات تحت نام و برند ايراني سايپا از سياست هاي اصلي صادرات شرکت سايپا است که اولي تداوم فعاليت هاي صادراتي و دومي بازگشت منافع حاصل از صادرات به سازمان را تضمين مي کند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)