Bethesda
تایید کرد که در Skyrim، سلاحها و زرههای شما خاصیت فرسایشی ندارند و بنابراین نیاز نیست تا پول خود را برای تعمیر آنها هزینه کنید.
در عوض در این بازی شما میتوانید سلاحها و زرهها را بدست خودتان بسازید و سپس آنها را بتدریج در طول بازی آپگرید کرده و قویتر کنید.
و اما یکی از مواردی که در Skyrim به چشم میخورد این است که این بازی نسبت به بازیهای دیگر Bethesda بر روی X360، از کیفیت بصری و گرافیک بالاتری برخوردار است. Todd Howard در این باره میگوید:
" ما تقریبا تمام اسلوب گرافیکی و گیمپلی بازی را بازنویسی کردیم و از سیستمهای جدیدی برای طراحی صورت و منوهای بازی استفاده نمودیم. وقتی پروژه Fallout 3 را به پایان رساندیم، میدانستیم که هنوز کارهایی زیادی میتوانستیم انجام دهیم تا از قدرت این کنسول به نحو احسن استفاده کنیم. و حالا جزییات بیشماری در بازی داریم، از قاشق و چنگال و تمشک گرفته تا کوهها و اژدها و ...".
" ما میخواستیم تمام اینها را بصورت همزمان بر روی صفحه نمایش داشته باشیم که چالش برانگیزترین قسمت کار بود اما به خوبی نتیجه داد".
وی در پایان از حمایت بازیبازها نسبت به بازیهای Bethesda قدردانی کرد.
بازی در 11 نوامبر( 20 آبانماه) بر روی PS3، X360 و PC منتشر خواهد شد.
Source
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)