نیسان ماکسیمای وارداتی (نسل هفتم)
هفتمین نسل ماکسیما از سال 2008 میلادی معرفی شد که بر پلتفرم D کمپانی نیسان شکل گرفته؛ همان پلتفرمی که قبل از آن بر روی نسل چهارم نیسان آلتیما و نسل دوم مورانو نیز بکار رفته بود . . .
2011 Nissan Maxima
در مقایسه با نسلهای گذشته، هفتمین نسل این خودرو که تا به امروز آخرین نسل آن نیز محسوب میشود را میتوان بهترین و زیباترین مدل تولیدی ماکسیما به شمار آورد. نیسان ماکسیما در بازارهای استرالیا و نیوزیلند با نام نیسان تینا عرضه میشود. هفتمین نسل این خودرو ابتدا در سال 2008 و در نمایشگاه بینالمللی نیویورک معرفی و اندکی بعد نیز به عنوان مدلهای 2009 راهی بازار شد.
برای هفتمین نسل ماکسیما، پیشرانههای بهبود یافته از سری VQ35D انتخاب شدهاند که با حجمی معادل 3,498cc توانایی تولید 290 اسببخار قدرت در دور موتور 6400 و 354 نیوتنمتر گشتار در دور 4400 را دارند. شتاب صفرتاصد آن کمتر از 6.1 ثانیه و یکچهارم مایل را نیز در عرض 14.5 ثانیه و با سرعت 158 کیلومتر برساعت طی میکند.
2011 Nissan Maxima
گیربکس CVT ماکسیما قدرت تولیدی موتور را مستقیما به چرخهای جلو منتقل میکند؛ چرخهایی با رینگهای 18 اینچی و تایرهای 245 میلیمتری چهارفصل در جلو و عقب. طول، عرض و ارتفاع این ماکسیما نیز به ترتیب برابر 4841 میلیمتر، 1859 میلیمتر و 1468 میلیمتر است. وزن خالص این خودرو 1605 کیلوگرم و وزن ناخالص آن در حدود 2131 کیلوگرم است. حجم باک بنزین آن 75 لیتر و میزان مصرف سوخت آن در سیکل شهری 12.4 لیتر و در سیکل جادهای 9.0 لیتر است.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)