کلنر بی‌ام‌و سری5 تورینگ


کلنر به تازگی برنامه‌های خود را برای تقویت سری5 تورینگ (اتاق F11) منتشر کرده است؛ بعد از معرفی C63AMG استیشن توسط EDO ظاهرا این نخستین جواب زودهنگام هواداران بی‌ام‌و در مقابل مرسدس است . . .

2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 4 1280x960 500x375
2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring

کیت تقویتی کلنر هم برای مدل‌های بنزینی و هم برای مدل‌های دیزلی قابل سفارش است که بصورت تقریبی در هر دو مدل 20% افزایش راندمان را نسبت به نسخه‌های استاندارد خواهند داشت. در مدل 535d قدرت از 313 اسب‌ تا 376 اسب‌بخار افزایش یافته و گشتاور تولیدی از 630 نیوتن‌متر به 756 نیوتن‌متر رسیده است. در مدل‌های 550i نیز قدرت 407 اسبی حالت استاندارد به 490 اسب‌بخار تبدیل شده؛ گشتاور نیز از 600 به 720 نیوتن‌متر می‌رسد.
در نمای جلویی خودرو وجود جلوپنجره‌ای که با فولادهای ضدزنگ ساخته شده بیش از همه خودنمایی می‌کند. نصب رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب که اگزوزهای 90 میلی‌متری را در خود جای داده نیز کامل کننده کیت بدنه بی‌ام‌و سری5 تورینگ خواهند بود.

2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 1 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 8 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 5 1280x960 150x100


2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 6 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 7 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 3 1280x960 150x100


2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 9 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 4 1280x960 150x100 2012 Kelleners Sport BMW 5 Series Touring Static 10 1280x960 150x100


اما علاوه بر کاهش 30 میلی‌متری ارتفاع تعلیق، کلنر برای رینگ‌ها نیز دو مدل Hamburg و Berlin را مهیا نموده؛ هر دو مدل با سایزهای 8,5×19 در جلو و 9,5×19 در عقب و همچنین 9×20 در جلو و 10×20 در عقب قابل سفارش هستند که در سه رنگ Graphite Silver و Platinum Silver و مشکی مات عرضه می‌شوند.