فروش جهانی تلویزیونهای هوشمند قابل اتصال به اینترنت تا سال 2014 به 123 میلیون دستگاه خواهد رسید که بخش اعظم آن به خاطر رشد فروش این محصول در چین، آمریکای لاتین و اروپای شرقی خواهد بود.
در سال 2010 نزدیک به 20 درصد از تلویزیونهای فروخته شده در جهان قابلیت اتصال به اینترنت را دارا بودند.
شرکت تحقیقاتی دیسپلی سرچ پیشبینی کرد، فروش تلویزیونهای هوشمند قابل اتصال به اینترنت در اروپای شرقی از 2.5 میلیون دستگاه در سال 2010 به 10 میلیون دستگاه در سال 2014 برسد.
در گزارش این شرکت همچنین آمده است: تا سال 2013 بیش از 33 درصد از تلویزیونهای فروخته شده در چین باید دارای این قابلیت باشند
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)