مرکزجامع اطلاع رسانی وپاسخگویی بانک رفاه(فراد)روز گذشته با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

به گزارش بانکی دات ای ار مر کز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی فراد به عنوان یک نهاد مجازی کانون فعالیت های مربوط به مشتری بوده که امکان برقراری ارتباط با بانک را از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم,نمابر ,ایمیل و پیام کوتاه فراهم می سازد.

re

refah


re1

این سامانه مجهز به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بوده که از طریق آن سوابق تماس های مخاطبان از لحظه ورود تا ارائه بازخورد به مخاطب ثبت,قابل مشاهده و نظارت است.

در مراسم افتتاح این مرکز دکتر نوری مدیر عامل بانک ضمن تقدیر از کارکنان مجموعه در خصوص مزیای این مرکز گفت: این مرکز با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و با تحمل مشقات فراوان فراهم شده است.

وی افزود: افتخار همکاران من در مجموعه بانک رفاه این است که همواره از کمترین امکانات جهت ارائه بیشترین خدمات سود برده اند و کسب رتبه نخست مشتری مداری طی پنج سال متوالی بیانگر این امر است.
مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه (فراد) -به معنای گشایش دهنده و افزایش دهنده - در ساختار مشتری مدار و خدمت محور ، با تکیه بر کارشناسانی مجرب و استفاده از ابزارهای نوین ، جهت برقراری ارتباطی دو سویه با مخاطبان و به منظور اطلاع رسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی در امر بانکی ایجاد شده است .


شایان ذکر است پیمان نوری مدیر عامل بانک رفاه ضمن تشکر از عوامل و بخش های مختلف برای راه اندازی این مرکز نیرو های انتخاب شده برای این امر را از کارآمد ترین و بهترین نیروهای موجود در بانک رفاه نامید.

برای ارتباط با این مرکز می توانید از طرق زیر اقدام نمایید:

-شماره تلفن 8525 درارای 60 خط دیجیتال از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 7/30 الی 16 و پنیج شنبه ها از ساعت 7/30 الی 13 آماده پاسخگویی می باشد .

-ارسال پیام کوتاه به شماره 300044

-ارسال ایمیل به farad@bankrefah.ir

-ارسال دورنگار به شماره 8525