بحث اساسی ما ارایه سرویسهای جدید و مشتریمداری است مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره سیاست مخابرات در سال آینده گفت: سیاست ما برای سال 90 و بحث اساسی ما در ارائه سرویسهای جدید و مشتریمداری است.
صابر فیضی اظهار کرد : سیاست اصلی این شرکت پس از خصوصیسازی ، شامل سه اصل تعامل با تمامی سازمانها و نهادهای دولتی بیش از پیش و هماهنگی با شهرداریها و شوراهای اسلامی شهر درباره بحث مناقصهها ، مشتریمداری و تلاش در جهت حفظ کارکنان و پرسنل مخابرات است .
وی همچنین درباره پروژهی acs یعنی ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته گفت: تلاش میکنیم تا تعرفه خدمات استفاده از این سرویس به گونهای تعیین شود که تاثیر زیادی در سبد هزینه خانوارها نداشته باشد و با توجه به این که تعرفه مرتبط با محتوا خواهد بود و تامین محتوا برعهده سازمانهای مربوطه است، تصویب و تنظیم تعرفه بعد از مشخص شدن نحوه همکاری نهادهای مسوول محتوا اعلام خواهد شد.
فیضی درباره تعرفه استفاده از این سرویس ابراز کرد: محتوا تعیینکننده تعرفه است و باید ببینیم که هر محتوای ارایه شده چه ارزشی دارد؛ مذاکراتمان با صدا و سیما درباره محتوا همچنان ادامه دارد و هنوز نهایی نشده است.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)