صفحه 9 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 98

موضوع: معرفی100 بازی برتر 2011

  1. #81
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Metal Gear Solid: Rising/18

    files articles  387711185Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Kojima Productions
    ناشر : Konami
    تاریخ انتشار : 2011
    PC , X360 , PS3
    سری بازی های MGS بدون شک یکی از پرطرفدارترین عناوین شرکت ***امی و ساخته شده توسط Kojima Productions هستند که زیر نظر یکی از افسانه های دنیای بازی سازی یعنی Hideo Kojima پرورش داده شده اند. آخرین شماره از این سری بر روی کنسول های HD که انحصارا برای کنسول PS3 طراحی شده بود در سال 2008 عرضه شد. این بازی همیشه یکی از پیش گامان سبک مخفی کاری و تاکتیکال شوتر بوده، که به لطف جاسوس پیر طرفداران زیادی، حتی فن های کنسول های رقیب را به سمت خود کشانده است.
    در E3 سال 2009 در ناباوری همگان آقای Hideo Kjima بر سر کنفرانس مایکروسافت حاضر شد و نسخه جدیدی از این سری، این بار به صورت مولتی پلتفرم را برای کنسول های نسل جدید معرفی کرد. تفاوت هایی بین نسخه های پیشین و جدید وجود دارد که از جمله آن ها تغییر کاراکتر اصلی از Snake به Raiden را می توان نام برد. با توجه به این کار سبک بازی به کلی دگرگون شده و اکنون با نام Lightning Bolt Action از آن نام برده می شود. نمایش آخر بازی در E3 2010 نظرات خیلی ها را به خود جلب کرد. گیم پلی بازی زیبا به نظر می رسد و سبک جدیدی از شمشیر زنی را به نمایش می گذارد. خیلی ها نیز از این کار انتقاد کردند اما با توجه به نام و آوازه این سری بازی ها، بعید به نظر می رسد که Kojima Productions تن به یک بازی درجه چندم بدهد. این بازی بدون شک یکی از برترین های سال 2011 خواهد بود. فقط باید منتظر بود تا ببینیم این شرکت این بار چه شاهکاری را در اختیار گیمر ها قرار می دهد.

    آریا : از یه طرف اسم MGS رو بالای عنوان بازی میبینم , از یه طرف شخصیت رایدن با شمشیر و حرکات نیمچه رزمی! خود کوجیما هم که بازی رو کارگردانی نمیکنه و مهم تر از همه اینکه توی این همه مدت که از معرفی بازی گذشته, دریغ از یک تریلر داستانی! تریلرهای معروف 10,15 دقیقه ای MGS که قبل از عرضه بازی طرفدارا رو به سکته مینداختن ولی الآن خبری ازشون نیست. ولی بازم به خاطر همون اسم MGS و حال و هوای سری بعید میدونم کمتر از عالی از آب دربیاد!
    برهان : بدون شک یکی از محبوب ترین بازی ها در سطح جهان سری MGS است. این نسخه با اینکه از اصل خود دور شده است اما می تواند به سرنوشت خوبی دچار شود با اینکه سازندگان به جز قاچ کردن هندوانه چیز خاصی به ما نشان نداده اند.
    فردین : مگه میشه Kojima Production عنوان ضعیفی رو عرضه کنه؟!
    ماکان : برعکس بسیاری از دوستان به هیچ وجه Rising منو تحت تاثیر خودش قرار نداده! گیم‌پلی بازی کمی خسته کننده به نظر می‌رسه، فضا و اتمسفر کل اثر نیز کمترین شباهت رو به سری MGS داره.
    محمد : شاید برخی طرفداران سری از این شماره خوششون نیاد ولی با توجه به اینکه این بازی یک عنوان اصلی به حساب نمیاد بنابراین تغییر سبک بازی نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه به نظر من با یک بازی زیبا و جذاب طرف خواهیم بود.
    محمد حسین : شاید این بازی بتونه نظر منو نسبت به این سری عوض کنه.
    مرتضی : از این موتور Havok Physics خیلی بدم میاد. اما متال گیر ِ دیگه! کوجیما پروداکشن تقدیم میکند!
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  2. #82
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Gears of War 3/17

    files articles  756646175Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Epic Games
    ناشر : Microsoft Game Studios
    تاریخ انتشار : Q4, 2011
    X360
    مطمئنآ تمامی گیمرها نام محبوب Cliff Bleszinski را می شناسند. شخصی که خدمت بزرگی در زمینه ی ساخت بازی به مایکروسافت و کنسول Xbox 360 کرده است. او کسی است که در اولین سال های حضور X360 عنوانی خلق کرد با فروش فوق العاده ! این عنوان چیزی نبود جز Gears Of War. به طور کلی هدف Cliff از ساخت این بازی، به پایان بردن آن در نسخه ی اول نبود و پس از تجربه ی نسخه اول بازی به راحتی متوجه این موضوع می شدیم که این عنوان ادامه ی خوبی خواهد داشت. برعکس تمامی عنوان هایی که در نسخه ی دوم، موفقیت های نسخه ی اول را به زیر سوال می برند؛ Gears of War توانست پس از عرضه ی نسخه ی دوم، بر موفقیت های نسخه ی اول بیفزاید و شاهکاری خلق شود که Cliff به فکر ساخت نسخه ی سوم آن باشد. داستان نسخه ی سوم بازی بر روی یک جزیره (در حقیقت تعدادی ناو بزرگ که به یکدیگر متصل شده اند) دنبال می شود و مارکوس به دنبال دوست قدیمی خود یعنی Dom می گردد. پس از کمی درگیری بالاخره مارکوس دوست صمیمی خود را پیدا میکند که ناگهان دشمنان غول پیکری جزیره را محاصره می کنند و درگیری آغاز می شود. گرافیک این نسخه از بازی به لطف موتور قدرتمند Unreal Engine 3 بسیار عالی جلوه می کند. بافت ها بسیار عالی کار شده اند و محیط ها و درختان همگی بسیار خوب طراحی شده اند. گیم پلی بازی دچار تغییراتی شده است و درگیری های تن به تن نیز جذاب تر شده است. موسیقی بازی بسیار جذاب است و هر کدام از موسیقی ها افکت خاصی دارند. بخش Multiplayer بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده و با اضافه کردن Beast Mode و بازی در نقش Locust های مختلف (از انواع کوچک تر چون Ticker ها گرفته تا Locust های عظیم الجثه ای مثل Berserker ها) می تواند اوقات مفرحی را برای طرفداران پرشمار این بخش فراهم آورد. به طور کلی Cliff می آید تا مثل همیشه Xbox 360 و مایکروسافت را سرفراز کند. پس به شما پیشنهاد میکنیم که منتظر این عنوان فوق العاده بمانید. عنوانی که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

    آریا : شماره اول GeoW خیلی راحت جزو Top 5 بازی های این نسلم قرار گرفته ولی نسخه بعدیش اصلآ به اون اندازه به دلم ننشست. پیشرفت کم نداشت ولی برای شخص من تکراری بود. نسخه سوم هم از نظر گرافیکی فوق العادست و احتمالآ از نظر داستانی هم پیشرفت های خوبی داره ولی امیدوارم گیم پلی بازی هم بتونه به اندازه نسخه اول جذبم کنه.
    بابک : شماره اول Gears of War که در زمان خودش فوق العاده بود و شماره دوم هم با اینکه در حد قبلی نبود ولی باز هم بازی عالی بود. نکته ای که خیلی به چشم میاد پیشرفت خیلی خوب گرافیک نسبت به شماره 2 است که واقعا رضایت بخش است. اما هنوز از پیشرفت گیم پلی راضی نیستم و امیدوارم نمایش های آینده جالب تر باشه.
    برهان : آخرین شماره از سه گانه GEOW می تواند یک بازی رویایی باشد. اگرچه تغییرات نسخه 1 به 2 چندان قابل حس نبود اما در این نسخه شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود که در کنار یک داستان زیبا و گیرا به راحتی به یک شاهکار تبدیل خواهد شد.
    حمیدرضا : نسخه های اول و دوم این عنوان یکی از بهترین عناوین تاریخ گیمری من بودند. امید بسیار زیادی به این عنوان دارم و مطمئن هستم می تواند به بهترین عنوان انحصاری کنسول X360 تبدیل شود.
    حمید : ای کاش در کنار گرافیک زیبا، گیم پلی هم کمی پیشرفت کند.
    فردین : باید اعتراف کنم که اگر 100 تا شماره از این بازی هم بیاد بازی میکنم اما هیچ کدوم لذت شماره اول رو بهم نمیده.
    ماکان : متاسفانه باز هم من تغییرات دلخواهم رو تو بازی ندیدم و بازی جدید برای من بیشتر از GeoW1.3 نیست! نمی‌دونم بالاخره کی Epic می‌خواد دست از تکرار یک فرمول موفق برداشته و سعی در ایجاد کمی تغییر و نوآوری در این سری بکنه؟
    محمد : با هر دو شماره قبلی به شدت حال کردم، این شماره تا حالا از لحاظ گرافیکی پیشرفت خیلی خوبی داشته، از لحاظ گیم پلی هم بازی اونقدر کامل هست که اگر همون شماره قبل را دوباره عرضه کنند واسه من کفایت می کنه. در هر صورت بی صبرانه منتظرم یک لوکاست ببینم تا از وسط اره اش کنم!
    محمد حسین : شماره اول این سری , بازی بزرگی رو به گیمر ها معرفی کرد اونم با سیستم خیلی خوب سنگر گیری وگرافیک خوف و البته خشونت بالا. مشکل اصلی داستان بی سر و تهش بود. شماره دوم داستان بازی خیلی بهتر و دراماتیک تر شد ولی هنوز هم سوالات زیادی رو بی پاسخ گذاشت. شماره سوم احتمالا قراره همه سوالات جواب داده بشه با یه گرافیک و رنگ بندی روشن تر و نماهای جنگلی زیبا. استفاده از آخرین نسخه موتور اپیک گرافیک زیباتری رو مهیا کرده برای یک مبارزه خونین.
    مرتضی : بنظر میاد این شماره خیلی پیشرفت کرده باشه. با شماره یک خیلی بیشتر از شماره دو حال کردم اما شماره سوم تغییرات زیادی کرده.
    نوید : نسخه اول این بازی در زمان خودش شاهکاری بود و برای کنسول 360 به عنوان یک برگ برنده به حساب آمد، اما نسخه دوم با اینکه خود عنوانی موفق بود، اما نتوانست در حد و اندازه های نسخه قبل خود ظاهر شود، با این وجود من یکی از علاقه مندان مارکوس فینیکس و آنیا هستم و با توجه به تریلرهایی که از این بازی منتشر شد منتظر میمانم تا با انجام GEOW3 یک بازی خاطره آمیز را برای سال 2011 در ذهن خود ثبت کنم.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  3. #83
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    L.A. Noire/16

    files articles  388552165Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Team Bondi
    ناشر : Rockstar Games
    تاریخ انتشار : 2011
    X360 , PS3
    وقتی Brandan McNamara استودیو Team Bondi را تاسیس کرد برای انتخاب ناشر مستقیما پیش خداوند سبک Open-World یعنی Rockstar رفت. McNamara وقتی ایده های خود را برای مسئولین Rockstar تعریف کرد، همه آنها را شوکه کرد. او قصد نداشت از عناوین خود Rockstar تقلید کند و در حقیقت ایده هایی جدید برای ایجاد یک انقلاب در سبک Open-World داشت.
    L.A. Noire در رابطه با مردی به نام کول فلپس (Cole Phelps) است که به تازگی از جنگ بازگشته و حال به نیروی پلیس شهر لوس انجلس می پیوندد. شما در ابتدای بازی فقط یک مامور یونیفرم پوش معمولی هستید و باید با حل کردن پرونده های مختلف جایگاه خود را در LAPD بالا ببرید. بازی تمام پرونده هایی جنایی دهه 40 را در خود دارد و شما باید این بار در نقش فلپس آنها را حل کنید.
    L.A. Noire بیشتر شبیه به یک عنوان Adventure است تا یک اکشن شبیه به Mafia و یا GTA. باید با بررسی صحنه جرم و اعتراف گرفتن از مجرمین و یا شاهدین، پرونده ها را حل کنید. در این میان پرونده های خطرناکی هم وجود دارد که بخش اکشن بازی را پوشش می دهد. سیستم انقلابی انیمیشن صورت که سازندگان آن را MotionScan نامیده اند در کنار بازیگران حرفه ای و کارگردانان خبره نوید یک بازی متفاوت و جنجالی را از Team Bondi و Rockstar می دهد.

    آریا : تحولی عظیم در زمینه انیمیشن ؟! به احتمال خیلی زیاد پاسخ "بله" هست! از نظر داستان و جو هم امید زیادی بهش دارم ولی امیدوارم این وسط گیم پلی فدا نشه.
    احسان : با اینکه سبک مورد علاقه من محسوب نمیشه اما نام راک استار را برای رو به رویی با یک شاهکار کافی میدانم.
    بابک : انیمیشن های صورت بازی که به معنای واقعی کلمه نظیر نداره، اما خُب انیمیشن صورت به تنهایی برای موفقیت یک بازی کافی نیست! هنوز کسی دقیقا نمیدونه گیم پلی و روند بازی به چه صورت است، اما چون Rockstar پشت این بازی است و همه جوره داره حمایتش میکنه فکر میکنم بازی زیبا و منحصر به فردی میشه.
    برهان : تا حالا شده Rockstar بازی بد داشته باشه؟ به نظر من که با یک شاهکار روبه رو هستیم.
    حمیدرضا : " بهترین عنوان ادونچر سال 2011 "، برای توصیف این عنوان تنها همین را می توانم بگویم!
    حمید : این بازی انقلاب بزرگی در سبک Open-World به پا خواهد کرد. یک بازی Adventure با اکشن معقول، همراه با داستان و فضا سازی بی نقص در کنار تکنولوژی چشم نواز L.A Noire را به بزرگترین بازی من در سال 2011 تبدیل کرده.
    فردین : نمیدونم چرا دستم مجبورم میکنه که عدد 10 رو تایپ کنم و به این عنوان نمره کامل بدم. اگر کسی مطلع شد سریعا خبر بده!!
    کسری : نمی دونم آیا ویدئو نوع موشن کپچر بازی را دیده اید یا نه اما اگر دیده باشید با من هم عقیده می شوید که L.A Noire دست به کاری زده که حتی استودیو های بزرگ هالیوودی از انجام آن عاجز مانده اند.
    محمد حسین : تکنولوژی بکار رفته در این بازی واقعا چشم گیر هست و مطمئنا در اینده بازی های دیگه هم با استفاده از این تکنیک خواهیم دید.. این تکنیک قدرتی به سازنده ها میده که کیفیت سکانس های داستانی بازی رو تا حد سینمایی بالا ببرن و فرای از صدای کاراکتر ها و دیالوگی که میگن بشه احساسات رو در چهره اون ها به خوبی دید.نمایش های L.A. Noire خیره کننده هست. سلسله داستان های جنایی پلیسی در دنیای گیم همون چیزی بود که مدت ها منتظرش بودم.
    مرتضی : مطمئنم این بازی هیچ چیز خاصی نخواهد داشت! داستان تکراری و سرد!
    هنگامه : یکی از بزرگترین عناوین سینمایی سال با نوآوری های بسیار زیاد.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  4. #84
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Dragon Age II/15

    files articles  71115155Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    تاریخ انتشار : March 8, 2011
    PC , X360 , PS3
    Dragon Age: Origins , یکی از بهترین RPG های سال گذشته بود و Dragon Age II ادامه ای مستقیم بر آن بازی است که بهبود های آن خبر از بازی زیباتری می دهد.
    داستان بازی 10 سال پس از شماره اول و پیرامون شخصیتی به نام Hawke می گردد. Hawke از هجوم Darkspawn ها و در واقع Blight شماره اول جان سالم به در برده بود و به عنوان قهرمان Kirkwall نیز شناخته می شود. (Kirkwall شهر جدیدی است که در این شماره اضافه شده است).
    Bioware در Dragon Age II تغییرات ریز و درشتی داده است. اولین تغییری که DA II نسبت به شماره اول خود داشته، ثابت بودن شخصیت اول بازی است. در Dragon Age: Origins شما می توانستید شخصیتی با هر نژاد و اسمی که خواستید برای خود بسازید، اما در Dragon Age II شخصیت اصلی بازی Hawke از نژاد انسان است و شما فقط کلاس و جنسیت او را می توانید تغییر دهید. به گفته Bioware بازی نسبت به شماره قبل سینمایی تر خواهد شد. به عنوان مثال شخصیت اصلی شما این بار می تواند صحبت کند و همانند Mass Effect صداگذاری کاملی برای او ترتیب داده شده است (سیستم دیالوگ ها هم دقیقا مانند Mass Effect شده است و به صورت دایره ای است). سیستم مبارزات نسخه های کنسولی بازی نیز تا حدودی تغییر کرده و با دسته مطابقت داده شده است.
    DA: Origins گرافیک قابل قبولی داشت، اما Bioware به آن اکتفا نکرده و از همان اولین معرفی بازی خبر از موتور گرافیکی آپدیت شده ای داد تا بازی از لحاظ بصری نیز پیشرفت زیادی نسبت به شماره اول خود داشته باشد.
    علاوه بر اینها شما می توانید Save های خود در DA: Origins را به DA II منتقل کنید تا تصمیم هایتان در شماره قبلی تاثیر مستقیم بر دنیای DA II بگذارد (دقیقا همانند Mass Effect 2).
    با بهبودهای فراوان و سینمایی تر شدن بازی نسبت به قبل، Dragon Age II می تواند طرفداران جدیدتر و بیشتری به خود جذب کند و از همین الان می توان آن را جزو کاندیدهای بهترین RPG سال 2011 قرار داد.

    احسان : حتی نام بازی هم من را به یاد اسطوره ها می اندازد!
    بابک : شماره قبلیش با اینکه یه سری مشکلات داشت، ولی یکی از بهترین RPG های ساخته شده به حساب میومد. از آنجایی که Bioware هر بازیش رو نسبت به نسخه قبلی پیشرفت زیادی میده، مطمئنم این DA II خیلی بهتر میشه.
    حمید : نسخه اول این بازی یک رمان بزرگ و بی نقص بود. گیم پلی سرگرم کننده در کنار فضا سازی و مراحل حماسی Dragon Age را به The Lord of The Rings صنعت بازی تبدیل کرده.
    فردین : میشه موفقیت و عظمت این عنوان رو زیر سوال برد؟!
    ماکان : تفاوت چندانی با بازی اصلی در DA2 ندیدم اما با این وجود بدون شک DA2 جزو برترین نقش آفرینی‌های سال آینده خواهد بود!
    محمد : اولین شماره بازی بی نظیر بود، BioWare نشان داده که توانایی اینو داره که شماره دوم یک بازی بی نظیر را به یک شاهکار تبدیل کنه، پس منتظر یک شاهکار هستم. البته کاهش عناصر RPG مقداری نگران کننده هست، امیدوارم بازی به یک اکشن خالص تبدیل نشه.
    محمد حسین : به نظرم Bioware با دیدن Mass Effect2 کاملا رگ خواب گیمرها رو پیدا کرده. درسته شاید به مزاج قدیمی های این ژانر این تغییرات خوش نیاد ولی چه می شه کرد این نسل قراره همه چی فدای پول بشه. البته منم بدم نمیاد اکشن بازی های RPG کمی بهتر و بیشتر بشه ولی نه به قیمت خراب شدن قسمت نقش آفرینی کار. تا اینجاش که خوب جلو اومدن باید در ادامه دید که چه اتفاقاتی میفته.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  5. #85
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Crysis 2/14

    files articles  855419145Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Crytek
    ناشر : Electronic Arts
    تاریخ انتشار : March 22, 2010
    PC , X360 , PS3
    بعد از معرفی موتور Cry Engine 3.0 توسط Crytek اکثرا مطمئن بودند که بالاخره Crysis را بر روی کنسول ها خواهیم دید. شماره اول Crysis انحصاری PC و شوتری سطح بالا و نیمه Open-World بود که از نظر گرافیکی یک سر و گردن بالاتر از تمام بازیهای موجود به حساب می آمد (و هنوز هم به حساب می آید!). اما فروش نه چندان راضی کننده آن روی PC ، استودیو Crytek را مجاب کرد تا این بار کنسول ها را نادیده نگیرد.
    بر خلاف دو بازی قبلی Crytek که در جنگل های استوایی بود (Farcry و Crysis)، داستان Crysis 2 سه سال بعد از شماره اول بازی (سال 2023) و در شهر نیویورک اتفاق می افتد. این شهر به علت حمله موجودات فضایی تخلیه شده و شما در نیویورکی ویران و خالی از سکنه به مبارزه خواهید پرداخت. شخصیت اصلی بازی Alcatraz نام دارد (البته به اعتقاد برخی، این Codename جدید Nomad از Crysis 1 است و شخصیت اصلی عوض نشده است!). گفته شده Alcatraz از سیستم های Crynet ، زره پیشرفته Nanosuit 2 را می دزدد و در نتیجه Crynet به تعقیب او می پردازد. Nanosuit 2 نسبت به Nanosuit 1 (که در شماره قبل وجود داشت) پیشرفت زیادی داشته است. NS2 از قابلیت های جدیدتر و بهتری بهره خواهد برد و بر خلاف نمونه قبلی آن شما می توانید در مدت زمان محدودی چندین قدرت را با هم ترکیب کنید.
    گرافیک بازی (که حرف و حدیث های زیادی نیز پشت آن هست!) یکی از بهترین ها به شمار می رود و حتی نسخه های کنسولی آن نیز بسیار چشم نواز است. Crytek قصد دارد با این عنوان، قدرت Cry Engine 3.0 را به رخ همگان بکشد تا زنگ خطری برای Epic Games و Unreal Engine 3.0 به صدا درآید.
    مارچ 2011 زمانی است که روی هر کدام از 3 پلتفرم PS3, X360 یا PC می توانید منتظر تجربه Crysis 2 باشید.

    آریا : شماره اولش رو با اون همه سر و صدا چند وقت پیش به طور کامل بازی کردم و زیاد برام جالب نبود! شماره دومش هم هرچند گرافیک فوق العاده ای داره و گیم پلیش هم پیشرفت هایی داشته , ولی بعید میدونم باز هم با سلیقه من جور دربیاد! از طرفی هنوز هم معتقدم که اومدن بازی روی کنسول ها باعث میشه نسخه PC هم فدا بشه.
    احسان : هیچ وقت نتوانستم یه این عنوان به چشم یک بازی درجه یک نگاه کنم اما امیدوارم کنسولی شدن نسخه دوم مانع پیشرفت های بازی نشده باشد!
    بابک : شماره اولش که انقدر سنگین بود، یک سال بعد از عرضه موفق شدم گرافیک نهاییش را از نزدیک ببینم! به خاطر همین فکر نمی کردم کنسول ها اصلا بتونن بالا بیارنش، اما با نمایش های بازی مشخص شد Crytek بهبود های زیادی به موتورش داده و آن را برای کنسول ها به خوبی بهینه کرده (هر چند گرافیکش همچنان با نسخه اول قابل مقایسه نیست). متاسفانه محیط های بازی هم خیلی کوچک تر از قبل شدند. در هر صورت فکر میکنم یکی از شوترهای بسیار خوب سال بعد میشه.
    برهان : نسخه اول این بازی یک شاهکار به شمار میرود و سازندگان برای اثبات توانایی خود نسخه دوم را بر روی کنسول هایی که محدود هستند عرضه خواهند کرد. البته قضیه به همین جا ختم نمی شود و سازندگان کری های زیادی را برای بازی های معروفی چون Halo و COD خوانده اند. باید دید سرانجام چه میشود.
    حمیدرضا : با توجه به موفقیت هایی که عناوین Crysis و Crysis Warhead بدست آوردند، این امید وجود دارد که این عنوان نیز بتواند موفقیت های نسخه های قبلی خود را تکرار کند و به بهترین عنوان اکشن سال 2011 تبدیل شود.
    فردین : واقعا خوشحالم که بالاخره میتونم این عنوان رو روی کنسول ها هم بازی کنم.
    محمد : تنها نکته جالب شماره اول برای من گرافیک بازی بود و از گیم پلی چندان خوشم نیومد، این شماره هم احتمالا جذابیت زیادی واسم نداره.
    محمد حسین : این بار قراره عنوان Crytech فراتر از یه تست گرافیک برای سیستم های میلیونی PC عمل کنه. قراره به غیر از گرافیک که روی کنسول ها به نظر فوق العاده میاد Crytech به جنبه های دیگه بیشتر اهمیت بده.
    مرتضی : یکی از بمبهای سال 2011! میخ کوب خواهید شد! البته روی کامپیوتر!
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  6. #86
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    inFamous 2/13

    files articles  141409135Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Sucker Punch
    ناشر : Sony Computer Entertainment
    تاریخ انتشار : 2011
    PS3
    inFamous یکی از عناوین انحصاری و جدید سونی در این نسل است که با وجود تبلیغ‌های فوق‌العاده کم برای نسخه اول به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کرده و سازندگان را وادار به ساخت نسخه دوم این بازی Open-World جذاب کرد. در این نسخه همانند شماره قبل شخصیت بازی Cole است که این بار در یک شهر جدید با نام New Marais که در آن Ray Sphere ساخته شده به ماجراجویی می‌پردازد و به دنبال درک کردن هرچه بیشتر شخصیت Kessler که در واقع خود وی بود که از آینده برای نجات Cole آمده بود می‌باشد. داستان مطمئنا عمق کافی را خواهد داشت زیرا در نسخه قبل نیز در آخرین لحظه شما را شوکه می‌کرد و به آن خرده‌ای نمی توان گرفت. گیم‌پلی بازی مانند گذشته است با این تفاوت که قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه شده است و طبق گفته سازندگان Cole از ابتدا همه آن‌ها را در اختیار خواهد داشت و با پیشروی در بازی آن‌ها را ارتفا خواهد داد. تخریب‌پذیری در محیط گسترده‌تر شده است و تاثیر زیادی در روند و جریان بازی خواهد داشت. شایعه جالبی که حول این عنوان در حال گردش است نیز جالب است. چندی پیش خبرهایی از پشتیبانی inFamous 2 از کنترل جدید سونی یعنی Move به گوش می‌رسید که به نظر کمی بیشتر از یک شایعه عادی و معمولی است. اما سونی و Sucker Punch تا به حال چیزی در این مورد بروز نداده‌اند و باید منتظر تایید یا تکذیب این قابلیت ماند. این بازی در سال 2011 به صورت انحصاری برای کنسول PS3 عرضه خواهد شد.

    آریا : هیچ وقت یادم نمیره یک ماه مونده به عرضه inFamous , توی یکی از تاپیک ها گفتم چرا کسی دنبال این بازی نیست و دوستان جواب دادن چون بدرد نمیخوره! بازی ای که بدون تبلیغات و بزرگنمایی اومد و امتیازهای خوبی هم گرفت و خیلی ها ازش لذت بردن. شماره دوم با پیشرفت هایی که خواهد داشت و با پشتوانه شماره قبلی میتونه بهتر از اون هم ظاهر بشه.
    بابک : این بازی Uncharted 2 سال بعد سونی است! بازی به معنای واقعی نسبت به شماره اولش پیشرفت داشته و شک ندارم جزو Top 5 بازیهای سال آینده خواهد بود.
    برهان : معمولا سونی در نسخه دوم بازی های انحصاری خود به یک پیشرفت اساسی دست پیدا می کند. به نظر من که Infamous 2 نیز از در این دسته بازی ها قرار خواهد گرفت.
    حمید : تجربه inFamous واقعا تازه و جذاب بود. این بار سازندگان نه تنها گرافیک خیره کننده طراحی کرده اند، بلکه گیم پلی را بسیار ارتقاء دادند.
    فردین : پیشرفت واقعا قابل ملاحظه ای نسبت به اولین شماره داشته.
    ماکان : IF2 قطعا مثل Uncharted 2 از لحاظ کیفی تفاوت بسیار زیادی با شماره اول خودش داشته و می‌تونه جهشی بزرگ برای این مجموعه به شمار بره. البته به هیچ وجه اندازه U2 هایپ نشده و مورد توجه قرار نمی‌گیره!
    محمد حسین : من از کسایی بودم که همیشه از سند باکس دوری می کردم ولی با بازی کردن Infamous همه چیز تغییر کرد. شماره دوم اونجوری که از ویدئو ها میشه فهمید بزرگ تر و حماسی تر شده و حتی با وجود اینکه قیافه کول هنوز هم به دل من نمی چسبه و با قیافه قبلی بیشتر حال می کنم ولی بازم اشتیاق زیادی برای دیدن نسخه نهایی دارم.
    مرتضی : ساکر پانچ با شماره یک از این بازی ایده جدیدی رو نشون داد اما توی نسخه بعدی باید به فکر باگهای بازی باشه. خیلی زننده بود. گرافیک هم در مقابل گیم پلی روان صفر بود.
    هنگامه : نسخه اول inFamous یکی از زیبا ترین عناوین Open-World ای بود که تا به حال بازی کردم. نسخه دوم گرافیک بهتری هم دارد و بسیار وسیع تر شده.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  7. #87
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Portal 2/12

    files articles  95507125Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Valve Corporation
    ناشر : Valve Corporation
    تاریخ انتشار : April 18, 2011
    PC , X360 , PS3
    چند سال پیش هنگامی که Valve بسته رویایی The Orange Box را منتشر کرد هرگز تصور نمی کرد که کوچکترین بازی این بسته روزی به این محبوبیت برسد. بازی به شدت مورد توجه منتقدین و گیمرها قرار گرفت، به گونه ای که سازندگان تصور این استقبال بی نظیر از بازی را نداشتند ولی گیم پلی خارق العاده در کنار عناصر عجیب داستانی باعث شد که Portal جوایز بسیاری را نصیب خود سازد. این موفقیت Valve را متقاعد کرد که شماره دوم بازی را به عنوان یک بازی مستقل عرضه کرده و حتی از آن به عنوان بهترین بازی ساخته شده توسط خود یاد کند. داستان بازی صد ها سال پس از قسمت اول رخ می دهد، قهرمان داستان پس از بیدار شدن از خواب چند صد ساله متوجه می شود که آزمایشگاه Aperture از بین رفته و او بار دیگر باید رودر روی GLaDOS قرار بگیرد. به نظر می آید داستان بازی به شدت پیشرفت کرده و شاهد داستان منسجم تری خواهیم بود. گیم پلی قسمت اول به شدت عجیب و سرشار از نوآوری بود به گونه ای که قبل از نمایش های بازی کمتر کسی فکر می کرد نسخه دوم تفاوت زیادی با نسخه اصلی داشته باشد، ولی به جرات می توان گفت مکانیزم های گیم پلی پیشرفت فوق العاده ای نسبت به قسمت اول داشته است. معماهای بازی به شدت سخت تر شده و پیروز شدن در آن ها به تفکر زیادی نیاز دارد، با معرفی ژل های متفاوت که هر یک کار به خصوصی انجام می دهند شاهد تنوع فوق العاده در معماها خواهیم بود. به نظر می آید Valve با این بازی قصد دارد قوانین فیزیک را به چالش بکشاند! عناصر معرفی شده در قسمت قبل یعنی Personality Core ها و ربات های جذاب کماکان در بازی حضور دارند، همچنین قابلیت اجرای دو نفره نیز به بازی افزوده شده است. یکی دیگر از پیشرفت های بازی بخش گرافیک آن می باشد به صورتی که دیگر شاهد محیط های یکنواخت و تکراری نیستیم و تنوع محیط ها بسیار بیشتر شده است. Portal 2 عنوانی است که طرفداران بازی اصلی و همینطور کسانی که تاکنون آن را تجربه نکرده اند، را به شدت مجذوب خود کرده است و از همین حالا می توان آن را یکی از بزرگترین بازی های سال آینده نامید.

    آریا : Portal بازی جالبی بود که اواسط بازی رها کردمش ولی بعد از معرفی Portal 2 دوباره رفتم سراغش و تازه فهمیدم چه چیزی رو از دست دادم! شماره دوم هم با پیشرفت های زیاد از هر نظر و معماهای سخت تر میتونه عنوانی فوق العاده باشه!
    احسان : نسخه اول بازی با در نظر گرفتن کوتاهی بیش از حد توانست نظر افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند امیدوارم در این نسخه شاهد ایده ها و خلاقیت های ناب سازندگانش باشیم.
    بابک : با اینکه شماره اولش را خیلی بازی نکردم، اما واقعا تجربه نابی بود. Portal 2 هم با قابلیت Co-op فوق العاده و معماهای خیلی خلاقانه تر مطمئنا موفقیت زیادی کسب میکنه. Valve نشان داده تو کارش استاد است.
    برهان : نسخه اول این بازی رو تا وسطش رفتم و با اینکه فکری و جذاب بود اما به دلم نشست. این نسخه فکر کنم وضعیتش برای من بهتر شده باشه که این خودش نشون دهنده اینه که با یک شاهکار روبه رو هستیم چون نسخه اول هم عالی بود اما به من نچسبید
    حمید : فکر کن...فکر کن...این تنها راه نجاته.
    فردین : کی فکرشو می کرد این عنوان به یک عنوان پرطرفدار و عظیم تبدیل بشه؟!
    محمد : Portal یکی از بهترین بازی هایی بود که انجام دادم، معما های جالب و سبک عجیب بازی منو کاملا به خودش مجذوب کرد، تنها نکته منفی قسمت اول کوتاه بودن بازی بود. شماره دوم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به شماره اول داشته و می توانه دوباره خاطرات شماره قبل را واسم تکرار کنه. بدون شک Portal 2 یکی از برترین های سال بعد خواهد شد.
    محمد حسین : بازگشت GLaDOS کاراکتری که دیالوگ هاش از ذهنم بیرون نمی ره. خنده دار و در عین حال تعنه آمیز، نشان از هوش و استعداد و نبوغ نویسنده بازی. 2 تا کاراکتر جدیدی هم که برای قسمت دو نفره معرفی شدن خیلی بامزه و جالب طراحی شدن. با عناصر جدیدی که به گیم پلی بازی اضافه شده مطمئنا معماهای جالبی انتظارمون رو می کشه. یکی از انتخاب های بی شک و شبهه 2011. منتظر ماد های طرفداران بازی هم هستم. شماره اول مادهایی داشت که پازل هاش حتی از خود بازی هم سخت تر بود.
    مرتضی : مغزم کش نمیده واس این بازی نظر بدم!
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  8. #88
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    11/Mortal Kombat

    files articles  14622115Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : NetherRealm Studios
    ناشر : Warner Bros. Interactive Entertainment
    تاریخ انتشار : 2011
    X360 , PS3
    برای اجرای یک Fatality خونین آماده هستید؟ به جرات می توان گفت بازی های این نسل تمام خواسته های گیمرها را برآورده کرده اند، شاید تنها چیزی که گیمرها آرزوی آن را دارند انجام یک Fatality مرگبار توسط Scorpion باشد! نسخه قبلی Mortal Kombat دوستداران این بازی را ناامید کرد، ترکیب شخصیت های DC و MK در کنار درجه سنی پایین بازی و سانسور شدن Fatality ها موجب نارضایتی طرفداران شد و آن ها هرگز Mortal Kombat Vs DC Universe را یک بازی در حد و اندازه های سری نمی دانند. حال Ed Boon قصد دارد تا دل هواداران را دوباره به دست آورده و این بار با خونین ترین Mortal Kombat تاریخ بازگشته است. نمایش های بازی به شدت زیبا و خشن می باشند و هر آنچه از یک MK انتظار دارید در این شماره وجود دارد. ضربات مرگبار، ده ها لیتر خون، گیم پلی آشنا و دوست داشتنی سری و هم چنین داستانی که به نظر می آید در سطح بالایی قرار داشته باشد. شخصیت ها و محیط های بازی یادآور شماره های اولیه سری می باشند و سبک بازی به صورت 2 بعدی با پس زمینه های 3 بعدی است که این امر می تواند لذت مبارزات را دو چندان کند. قابلیت جدیدی به نام X-Ray به بازی افزوده شده که به وسیله آن می توانید نقاط حساس بدن حریف را مورد اصابت ضربه قرار دهید که این کار با یک انیمیشن زیبا و دردناک (!) نمایش داده می شود. با توجه به استفاده از Unreal Engine 3 شاهد یک گرافیک تماشایی در بازی خواهیم بود، محیط های پس زمینه دارای جزییات بالایی بوده و طراحی شخصیت ها و انیمیشن های آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مبارزات بازی به شدت یاد آور UMK3 بوده و خاطرات بازی های اولیه سری را زنده می کند، Fatality های بازی خشن تر از قبل ساخته شده اند و هر شخصیت از Fatality مخصوص به خود استفاده می کند. آخرین شماره از سری Mortal Kombat پتانسیل این را دارد که به یکی از بهترین Fighting های این نسل تبدیل شود، تاکنون نمایش های بازی بی نظیر بوده اند و امیدواریم بازی نهایی نیز در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد. این بازی سال آینده بر روی کنسول های X360 و PS3 عرضه می شود و تنها یک جمله می تواند آن را وصف کند! Mortal Kombat Wins

    آریا : خالص + خشن و خونین + دو بعدی + خاطره انگیز (کافیه به لوکیشن های بازی نگاه کنین) = MK ناب این نسل !
    بابک : بالاخره یک MK خونین! دو بعدی شدن بازی هم بهترین تصمیم ممکن بود. امید دارم به بهترین Mortal Kombat تاریخ تبدیل بشه و افتضاح MK vs DC را از ذهن ها پاک کنه.
    برهان : به طور قطع این سری از MK محبوبیت دوباره ای را به دست خواهد آورد که دل طرفداران نیز با آن شاد خواهد شد.
    فردین : بازگشت خونین MK رو به همه تبریک میگم!
    کسری : بازگشت خونین ترین بازی رایانه ای تاریخ. همه منتظر هستند تا مورتال کمبت بار دیگر خود نمایی کند.
    ماکان : من عاشق طراحی جدید Ermac تو این عنوان شدم!
    محمد : فقط یه Fatality خون بار می تونه عطش منو برطرف کنه، بی صبرانه منتظر عرضه بازی هستم.
    محمد حسین : با اینکه از بازی های مبارزاتی خوشم نمیاد ولی نمایش های اخیر Mortal Kombat به شدت منو جذب خودش کرد. مطمئنا اگه بخوام این رو بازی کنم نسخه PS3 رو می گیرم.
    نوید : بازگشت به دنیای دو بعدی، بازگشت فتالیتی های خون آلود، بازگشت یک نوستالژیک، تنها و تنها در این نام امکان پذیر است، بازی ای که تمام خطرات کودکی من و کل کل های بیشترین تعداد کومبو و بیشترین اجرای فتالیتی را به همراه خواهد داشت.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  9. #89
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Batman: Arkham City/10

    files articles  680765105Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Rocksteady Studios
    ناشر : Warner Bros. Interactive Entertainment
    تاریخ انتشار : Q3, 2011
    PC , X360 , PS3
    Batman یکی از محبوب ترین شخصیت های Comic می باشد که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد، طرفداران این شخصیت سال ها در حسرت انجام یک بازی در خور نام وی قرار داشتند و اکثر عناوینی که بر مبنای این شخصیت ساخته می شد به شدت ضعیف و سطحی از کار در می آمدند، سال گذشته بازی Batman: Arkham Asylum روانه بازار شد و این بار به لطف جادوی Rocksteady این بازی به موفقیت بی نظیری دست پیدا کرد و با گیم پلی زیبا و نفس گیر و داستان جالب خود به یکی از بهترین بازی های سال تبدیل شد. پس از موفقیت های بازی، شماره بعدی توسط Rocksteady تایید شد و این بار به محیطی بزرگتر و خشن تر از Arkham Asylum سفر خواهیم کرد، جایی که محل نگهداری خطرناک ترین و شرورترین جنایتکاران Gotham می باشد. مقصد بعدی بتمن Arkham City نام دارد. به دلیل پر شدن ظرفیت Arkham Asylum و نداشتن جا برای نگهداری زندانیان، Quincy Sharp بخش هایی از مناطق فقیر نشین Gotham را به یک زندان بزرگ تبدیل می کند، مکانی که همانند یک شهر کوچک می باشد و تنها قانون آن این است که زندانیان نباید از آن جا فرار کنند. داستان بازی با ورود Two-Face به Arkham City و دستگیری Catwoman توسط وی آغاز می شود، جایی که او قصد دارد Catwoman را اعدام کند! به نظر می رسد داستان بازی در سطح بالایی قرار دارد و فضا سازی بازی تاریک تر از قبل شده باشد و می توان انتظار یک داستان زیبا را از بازی داشت. در این شماره همانند شماره قبلی تمرکز اصلی بر روی مبارزات تن به تن می باشد، این مبارزات جذاب کماکان از بخش های اصلی بازی به حساب می آیند و فنونی که بتمن استفاده می کند متنوع تر از قبل شده است. بخش های مخفی کاری نیز همانند شماره قبل در بازی وجود دارد، همچنین آیتم های جدیدی به مجموعه وسایل بتمن اضافه شده است که می تواند باعث تنوع گیم پلی بازی شود. معماهای جذاب Riddler همچنان از بخش های ثابت بازی است و به نظر می آید این بار به صورت مستقیم با او روبرو می شویم. دشمنان بتمن در این نسخه نیز حضور فعالی دارند که از معروف ترین آن ها می توان به Joker، Two-Face، Mr. Freeze و Hugo Strange اشاره کرد. بازی های بزرگی در سال 2011 به بازار عرضه می شوند و Batman کار سختی برای موفقیت در پیش رو دارد ولی با توجه به تبحر Rocksteady و موفقیت نسخه قبل می توان گفت که این بازی توانایی این را دارد که در ردیف عناوین برتر سال 2011 قرار گیرد.

    آریا : نسخه اول بازی جزو معدود بازی های کم هیاهو و فوق العاده موفق بود ! اوائل دید خوبی نسبت به نسخه دوم نداشتم ولی هرچی میگذره بیشتر نظرم عوض میشه !
    احسان : به هیچ وجه نتوانستم با شماره اول بازی ارتباط برقرار کنم اما موفقیت های آن نسخه گواه ادامه ای فوق العاده را می دهد هر چند که باب میل من نباشد!
    بابک : Batman: Arkham Asylum که خیلی بی سر و صدا آمد ولی انقدر عالی بود که کوچکترین خبری از Arkham City جزو پربازدیدترین ها قرار میگیره. Rocksteady میدونه داره چیکار میکنه و مطمئنا Arkham City هم فوق العاده خواهد شد.
    برهان : بتمن جزو شخصیت های محبوبی است که در آخرین نسخه از سری بازی های خود، سازندگان یک شاهکار را با این کاراکتر خلق کرده اند و ادامه آن نیز با اخباری که به گوش می رسد به مانند نسخه قبل مقتدر ظاهر خواهد شد.
    حمیدرضا : عنوان Batman: AA موفقیت های بسیاری را کسب کرد و این امید وجود دارد تا این عنوان نیز بتواند موفقیت های آنرا تکرار نماید.
    فردین : مگه میشه این بازی بد بشه؟!
    کسری : بازگشت با شکوه شوالیه تاریکی به دنیای بازی. بعد از موفقیت عظیم قسمت اول می توانیم شاهد بازی باشیم که بسیاری از المان های نسخه اول را بهبود داده است. حالا بتمن یک رقیبت بزرگ در دنیای بازی است و باید دید ایا بروس وین می تواند بار دیگر بر صدر دنیای بازی بیاستد ؟
    محمد : Arkham Asylum یکی از بهترین های این نسل بود، این قسمت می تونه حتی از AA هم بهتر بشه.
    محمد حسین : بهترین تجربه من در این نسل تا الان رو 3 تا بازی تشکیل میدن که یکیشون شماره اول این سری یعنی BAA بود. با وجود اینکه بازی های هیرویی به شکلی نفرین شده بود ولی Rocksteady به نحو احسن تونست این نفرین رو ب***ه و یه عنوان در خور توجه بیرون بده. از تک تک لحظات بازی لذت بردم و همه چیزش برام جذاب و زیبا و بیادموندنی بود. با اینکه از شماره جدید غیر از چند تا شات و یه دموی CG چیز دیگه ای بیرون نیومده ولی از همین چیزهای مختصر و بخصوص اون دموی CG که به شکل کاملا استادانه طراحی شده بود مشخص هست که Arkham City قراره دوباره رکورد ها رو ب***ه.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

  10. #90
    بازیهای کامپیوتری
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    love city
    نوشته ها
    894
    تشکر تشکر کرده 
    3,517
    تشکر تشکر شده 
    1,373
    تشکر شده در
    627 پست
    قدرت امتیاز دهی
    946
    Array

    Forza Motorsport 4/9

    files articles  81387995Bw500h281mresizeByMaxSize5D


    سازنده : Turn 10 Studios
    ناشر : Microsoft Game Studios
    تاریخ انتشار : 2011
    X360
    با توجه به ورود سنسور مایکروسافت یعنی Kinect، شرکت ها کم کم باید به فکر ساختن بازی های درجه اول برای این دستگاه باشند. از آنجا که تا کنون بیشتر بازی های Kinect جامعه گیمران Casual را پوشش می دهند، شرکت های پر آوازه کم کم باید به فکر ساخت بازی های بهتری برای این سنسور باشند. به جرئت می توان گفت اولین شرکتی که قدم بزرگی در این رابطه برداشت، شرکت Turn 10 می باشد. سه عنوان قبلی این شرکت با نام های Forza 1,2,3 توانستند به موفقیت های بسیاری دست یابند. می توان با توجه به امتیازات، منتقدان و طرفداران سبک شبیه ساز رانندگی، آخرین شماره Forza را به عنوان بهترین ریسینگ شبیه ساز نسل تاکنون معرفی کرد. اکنون این شرکت دست به کار شده و شماره جدیدی از این سری را، اما این بار هماهنگ با Kinect طراحی می کند. نمایش این بازی در E3 بسیار جالب بود. نمایشی که به دو بخش تقسیم شده بود. در بخش نخست , بازیکن به وسیله دوربین Kinect به رانندگی پرداخته و دستان خود را مانند فرمان حرکت می دهد. در این بخش باید از میان حریفان پر تعداد عبور کرده و بهترین رکورد را بدست آورید. اما بخش بعدی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد , به بررسی نزدیک اتومبیل زیبای Ferrari 458 Italia توسط دوربین Kinect می پرداخت. در این بخش شما در محدوده دوربین حرکت کرده و احساسی مانند رفتن به نمایشگاه اتومبیل را تجربه می کنید! این بخش که از نظر بصری نیز بسیار زیباست , به بازیکن اجازه لمس کردن قسمت های مختلف اتومبیل و دریافت اطلاعات جالبی در مورد هر قسمت را می دهد. حتی با لمس مجازی دستگیره در می توانید در را باز کرده و داخل اتومبیل قرار گرفته و اجزای کاکپیت را با کیفیتی فوق العاده ارزیابی کنید. در تریلر اخیر بازی نیز اشاراتی به وجود پیست های غیر آسفالت و همین طور مسابقات شبانه و البته برنامه تلویزیونی TopGear شده است. اکنون باید منتظر بود و دید که آیا Turn 10 می تواند با تلفیق عنوان خود با این سنسور و المان های اضافه شده به بازی به موفقیتی دوباره برسد یا خیر .

    آریا : برای طرفدار عاشق این سبک هیچ چیز بهتر از این نیست که هر سال یک بازی بزرگ در این سبک منتشر بشه ! FM4 با ویژگی های جدید خودش و پیشرفت در زمینه های مختلف , میتونه سری Forza رو بیش از پیش محبوب کنه.
    احسان : وقتی شماره دوم بازی را تجربه میکردم همواره در این فکر بودم که چگونه ممکن است یک شبیه ساز رانندگی از این بهتر و واقعی تر باشد!؟ اما شماره سوم بازی به من ثابت کرد که همواره میتوان بهتر شد! امیدوارم سری FM روند صعودی خود را حفظ کند و بار دیگر تجربه یک شبیه ساز فوق العاده را برای طرفداران این سبک به ارمغان بیاورد!
    بابک : بدون شک باز هم مکان قبلی خودش به عنوان بهترین ریسینگ این نسل را تثبیت میکنه! این طور که از تریلرش مشخص بود پیشرفت های فوق العاده ای در زمینه Content داشته.
    حمید : عاشق Top Gear US هستم و از طرفی عاشق سری Forza
    حمیدرضا : هنوز هیچ چیز از این عنوان معلوم نیست و تنها باید منتظر اطلاعات بیشتر بود.
    فردین : بعد از نمایش فورتزا در E3 بیشتر ذهنیتم به سمت یه spin-off رفت که با کینکت مچ شده و ارزش بازی اصلی نداره. با دیدن شماره 4 در آخر نام این بازی واقعا شوکه شدم.
    محمد : باید دید که آیا FM4 می تونه موفقیت بی نظیر FM3 را تکرار کنه یا نه؟ با اینکه اطلاعات خیلی کمی از بازی اومده ولی مشخصه که بازی نسبت به FM3 پیشرفت زیادی خواهد داشت، من که به Turn 10 ایمان دارم.
    مرتضی : توی این 5 سال تونست خودش رو بهتر از بقیه رقیبان نشون بده. کار بسیار سختی رو انجام داد!
    نوید : با اینکه استعداد زیادی در این سبک بازی ندارم، اما FM4 میتواند عاملی باشد که من را در سال 2011 به این سبک بازی سوق دهد.
    هنگامه : بهترین ریسینگ تاریخ این بار مجهز به کینکت و Top Gear هم شده.
    67301655420186181910

    	
Click here to chat with morteza6006

صفحه 9 از 10 نخستنخست ... 5678910 آخرینآخرین

برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/