صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 50

موضوع: استوديوي تدوين ديجيتالي Adobe Premiere 6.5

  1. #41
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    ويرايش صدا در پنجره TIMELINE
    مهمترين نكته اي كه بايد در ويرايش صدا مورد توجه قرار گيرد سينك يا هماهنگ بودن صدا با تصوير است و اين هماهنگي بايد به گونه اي باشد كه وقتي موضوعي شنيده مي شود همزمان تصوير آن نيز ديده شود بعنوان مثال در نظر بگيريد كه مي خواهيد روي كلمه "خورشيد" تصوير آن را نيز قرار دهيد براي اينكار ابتدا بايد نقطه اي را كه گوينده به كلمه "خورشيد" اشاره مي كند روي كليپ صوتي مشخص نماييد به دو طريق مي توانيد اينكار را انجام دهيد :

    • از پنجره TIMELINE پيش نمايش بگيريد و صدا را گوش فرا دهيد و وقتي به نقطه مورد نظر رسيديد يك نشانه يا MARKER در آنجا قرار دهيد.
    • بر روي كليپ صوتي در TIMELINE دو بار كليك نماييد تا در پنجره خودش باز شود (شكل 10) ، سپس با فشردن دكمه PLAY صدا را گوش دهيد و در نقطه مورد نظر يك نشانه اضافه نماييد. اين نشانه بر روي كليپ صوتي موجود در TIMELINE ظاهر شده و به شما در يافتن نقطه مورد نظر كمك مي نمايد .

    TadvinDigitaal 10 10 s
    شكل 10


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  2. #42
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    اكنون به پروژه اي كه در جلسه اول ساخته ايم باز مي گرديم و اين بخش را بصورت عملي انجام مي دهيم. ابتدا تراك صوتي را باز كنيد تا كليپ صوتي با جزئيات بيشتري مشاهده شود. براي باز كردن تراك صوتي مانند تراك تصويري بايد روي مثلث كنار نام تراك كليك نماييد. همانطور كه در شكل 11 مشاهده مي كنيد شش آيكون در تراك صوتي قرار دارد كه هر كدام را به اختصار توضيح مي دهيم:

    TadvinDigitaal 11 11 s
    شكل 11



    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  3. #43
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض


    آيكون قفل : با كليك بر روي اين آيكون ، تراك صوتي قفل شده و مانع از انجام هر گونه تغييري بروي كليپ صوتي مي شود.

    آيكون بلندگو : غير فعال كردن اين آيكون باعث مي شود تا صداي موجود در تراك صوتي خاموش شود .

    آيكون PAN : باعث آشكار شدن نوار PAN/BALANCE در زير كليپ صوتي شده و به شما اين امكان را مي دهد تا صدا را به يكي از كانال هاي چپ يا راست منتقل نماييد (شكل 12).

    TadvinDigitaal 12 12 s
    شکل 12



    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  4. #44
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض


    نكته : برخي از ويژگي هاي صدا روي سيستم هاي خانگي و فاقد كارت كپچر عمل نمي كنند.

    آيكون ولوم : با كليك بر روي اين آيكون يك نوار قرمز رنگ در زير كليپ صوتي آشكار مي شود كه براي تنظيم ولوم صدا مورد استفاده قرار مي گيرد .

    آيكون كليد فريم : در صورت استفاده از افكت هاي صوتي اين آيكون را فعال نماييد تا قادر به مشاهده خط افكت و كليد فريم ها گرديد.

    آيكون WAVEFORM: سيگنال هاي صدا را بصورت موجي شكل نمايش مي دهد.
    همانطور كه از شكل 12سيگنال هاي صدا مشخص است در بعضي قسمت ها قدرت صدا بالاتر و در بعضي قسمت ها پائين تر است در واقع بطور بصري نيز مي توان تا حدودي صدا را ويرايش نمود ولي چنانچه بخواهيد ويرايشي دقيق انجام دهيد بايد صدا را در پنجره خودش بازكرده و از نشانه ها استفاده نماييد.

    نشانه ها ( MARKER )
    نشانه ها براي مشخص كردن نقاط مهم بكار مي روند.حداكثر تا 10 نشانه شماره دار و 999 نشانه بدون شماره مي توان به محور زمان و هر كليپ اعمال كرد.

    نحوه افزودن نشانه به كليپ ها و محور زمان
    براي افزودن نشانه ها ابتدا بايد نقطه مورد نظر را بر روي كليپ صوتي يا تصويري با استفاده از خط ويرايش انتخاب كرده و از منوي CLIP دستور SET CLIP MARKER را اجرا نماييد و از كادر مقابل آن يكي از شماره ها را براي آن نقطه انتخاب نماييد. براي ايجاد نشانه روي محور زمان ، پس از انتخاب نقطه مورد نظر، دستور SET TIMELINE MARKER را از منوي TIMELINE اجرا كنيد.همچنين مي توانيد بين نشانه ها حركت كرده و يا آنها را حذف نماييد.

    جهت پرش به محل يك نشانه
    پس از انتخاب يك كليپ ، دستور GO TO CLIP MARKER را از منوي CLIP اجرا نماييد و از كادر مقابل آن يكي از آيتم ها را انتخاب كنيد براي حذف يك نشانه از دستور CLEAR CLIP MARKER استفاده نماييد.

    اكنون به پروژه بازمي گرديم و با استفاده از نشانه ها ، تصاوير را بر اساس صدا مرتب مي نماييم همانطور كه در شكل 13 مشاهده مي شود كليپ صوتي از چند بخش تشكيل شده است كه بصورت بصري نيز قابل تشخيص مي باشد. براي شروع هر بخش از يك نشانه استفاده نماييد. ابتدا خط ويرايش را بر روي فريم اول برده و دستور SET CLIP MARKER را از منوي CLIP انتخاب نماييد و شماره 1 را به آن نقطه دهيد و به همين شيوه براي سه بخش ديگر شماره هاي 2 ،3 و 4 را اختصاص دهيد.
    TadvinDigitaal 13 13 s
    شكل 13


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  5. #45
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    اكنون كليپ FINALE-A را مماس بر نشانه 2 قرار دهيد. نيازي به استفاده از ترانزيشن در اين صحنه نمي باشد چون ريتم صدا بطور ناگهاني عوض مي شود و بهترين ترانزيشن براي اين صحنه CUT مي باشد .چند فريم از كليپ BOYS بر روي نشانه 2 قرار گرفته كه مي توانيد آن قسمت را با استفاده از ابزار برش حذف نماييد.
    براي زيبا شدن برنامه ، هر جا كه صدا تغيير مي كند از يك تصوير متفاوت استفاده كنيد. به همين منظور ، براي يكي شدن زمان تصوير با صدا بايد تغييراتي را بر روي كليپ هاي تصويري ايجاد نماييد و زمان آنها را كوتاه يا بلند نماييد نتيجه كار بايد به صورت شكل14 باشد .
    TadvinDigitaal 14 14 s
    شكل 14
    تقويت صدا
    شايد تاكنون در برنامه هاي تلويزيوني مشاهده كرده ايد كه صداي يك قسمت از برنامه بلندتراز قسمت هاي ديگر مي باشد ، استفاده از منابع مختلف صوتي با فرمت هاي متفاوت مي تواند از عوامل اصلي بروز چنين مشكلاتي باشد.بعنوان مثال فرض كنيد كه يكي از فايل هاي صوتي شما khz48 ، 16 بيت ، استريو و فايل ديگر khz22 ، 16 بيت ، مونو باشد. پر واضح است كه كيفيت اين دو فايل يكي نيست و تفاوت آشكاري با هم دارند.كنار هم قراردادن اين دو فايل از نظر فني درست نمي باشد مگر اينكه كاري كنيد تا كيفيت صداي اين دو فايل بهم نزديك گردد.
    پريمير داراي ابزارهايي مي باشد كه تا حدودي زيادي مي تواند اين مشكلات را حل كرده و با افزايش و كاهش كيفيت و بزرگي صدا ، توازني منطقي بين فايلهاي صوتي به وجود آورد يكي از روش هاي تقويت صدا، استفاده از نوار قرمزرنگ يا VOLUME RUBBERBANDS مي باشد كه در زير كليپ صوتي قرار دارد و عملكرد آن مانند ولوم صداي دستگاه هاي پخش مي باشد اين نوار در حالت نرمال در مركز كليپ و با شاخص 100 نشان داده مي شود حركت دادن اين نوار به سمت بالا باعث افزايش صدا و پائين آوردن آن باعث كاهش صدا مي شود.

    نحوه تنظيم ولوم صدا
    نوار قرمز رنگ ولوم داراي دو اهرم مي باشد كه در ابتدا و انتهاي كليپ قرار دارد حركت دادن اين اهرم ها به سمت بالا و پائين باعث افزايش و كاهش صدا در ابتدا و انتهاي كليپ مي شود حال اگر بخواهيد تغييرات ولوم صدا را در نقاط مختلف كليپ داشته باشيد بايد اهرم هاي جديدي را در آن نقاط بوجود آوريد . براي ايجاد اهرم هاي جديد ، نشانگر ماوس را در نقطه مورد نظر روي نوار قرمز رنگ قرار دهيد . هنگاميكه شكل نشانگر ماوس به يك دست اشاره كننده به همراه دو علامت مثبت و منفي تبديل شد بر روي نوار كليك نماييد مربع كوچك قرمز رنگي در آن نقطه ظاهر شده كه همان اهرم تنظيم صدا مي باشد (شكل 15) . اكنون براي افزايش صدا ، اين اهرم را به سمت بالا و براي كاهش صدا به سمت پائين حركت دهيد. با استفاده از اين اهرم ها ، مي توانيد كنترل كاملي بر روي فايل هاي صوتي برنامه داشته باشيد و نوسانات صدا را در نقاط مختلف كليپ ، برطرف نماييد.

    TadvinDigitaal 15 15 s
    شكل 15


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  6. #46
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    يكي از تكنيك هاي بسيار رايجي كه با استفاده از اهرم ها، صورت مي گيرد FADE IN و FADE OUT است. همه شما، بارها و بارها استفاده از اين تكنيك را در برنامه هاي تلويزيوني ديده و شنيده ايد .
    در عمل FADE IN ، صدا و تصوير بتدريج آشكار و در FADE OUT بتدريج خاموش و محو مي گردد اين تكنيك از نظر مفهومي ، گذشت زمان و تغيير يك سكانس را به بيننده القا مي نمايد بطور مثال در اكثر فيلم ها ، براي نشان دادن گذشت زمان ، تصوير وارد سياهي شده و با استفاده از عنوان يا صداي گوينده گذشت زمان اعلام مي شود.

    نحوه ايجاد FADE IN / FADE OUT
    با توجه به توضيحات بالا، بايد اهرم ها را در نقاطي ايجاد نماييد كه نزديك به آغاز و پايان كليپ باشد. بنابراين دو اهرم بر روي نوار قرمز رنگ ، يكي پس از اهرم شروع و ديگري قبل از اهرم پايان ايجاد نماييد (شكل 16) و همانند شكل 17 افزايش و كاهش تدريجي صدا را با جابجايي اهرم ها بوجود آوريد. افزايش فاصله بين اهرم ها و نقاط آغاز و پايان باعث افزايش زمان FADE IN و FADE OUT مي شود.

    TadvinDigitaal 16 16 s
    شكل 16
    TadvinDigitaal 17 17 s
    شكل 17


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  7. #47
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    از اهرم ها بيشتر براي افزايش و كاهش تدريجي صدا در كليپ هاي صوتي استفاده مي شود و روش مناسبي براي افزايش يكنواخت صدا در كل كليپ نمي باشد چنانچه بخواهيد نوار تراز صدا را در كل كليپ تغيير دهيد بهتر است از ابزار FADE ADJUSTMENT استفاده نماييد (شكل 18) .

    TadvinDigitaal 18 18 s
    شكل 18


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  8. #48
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض


    براي استفاده از اين ابزار ، بايد آن را روي نوار قرمزرنگ قرار داده و در جهت مورد نظر حركت دهيد (شكل 19) .
    نگه داشتن كليد SHIFT در حين جابجايي نوار قرمز رنگ ، امكان تنظيم دقيق و عددي ولوم صدا را ميسر مي سازد. همچنين اگر بخواهيد در نوار ولوم صدا يك تغيير ناگهاني بوجود آوريد بايد ازابزار FADE SCISSORS استفاده نماييد كه همزمان دو اهرم در كنار هم ايجاد مي نمايد (شكل 20) . براي حذف يك اهرم نيز، با ماوس اهرم مورد نظر را گرفته و به خارج از كليپ صوتي بكشيد.

    TadvinDigitaal 19 19 s
    شكل 19
    TadvinDigitaal 20 20 s
    شكل 20


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  9. #49
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض


    اكنون پيش از ادامه آموزش روش هاي تقويت صدا ، به بخش تراك هاي تصويري رفته و يكي از تراك ها را بازكنيد و كليپي را در داخل آن قرار دهيدآنگاه روي آيكون نمايش دهنده نوار تيرگي تصوير يا OPACITY RUBBERBANDS كليك نماييد .
    همانطور كه در شكل 21 مشاهده مي شود يك نوار قرمز رنگ در زير كليپ تصويري قرار دارد كه نحوه كاركرد با آن دقيقا، مشابه نوار تنظيم ولوم مي باشد ولي عملكرد آن كمي متفاوت است. اين نوار در كليپ هاي تصويري مقدار تيرگي و شفافيت تصاوير را مشخص مي سازد كه پريمير براي تصاوير نرمال مقدار تيرگي را با عدد 100 و مقدار شفافيت كامل را با عدد صفر نشان مي دهد و فاصله بين اين مقادير بيانگر نيمه شفاف بودن تصوير است.

    TadvinDigitaal 21 21 s
    شكل 21

    با استفاده از اين نوار مي توان مقدار تيرگي تصوير را تغيير داد و همزمان دو تصوير را با هم مشاهده نمود اين تكنيك در سينما SUPER IMPOSE ناميده مي شود و داراي كاربردهاي متفاوتي مي باشد كه از آن جمله مي توان به نشان دادن توهم ، رويا و افكار دروني يك فرد اشاره نمود.براي درك بهتر اين تكنيك تمرين ساده اي را انجام مي دهيم :
    ابتدا كليپ هاي BOYS و FINALE-A را روي همديگر قرار دهيد سپس با استفاده از ابزار FADE ADJUSTMENT روي نوار قرمزرنگ كليپ BOYS كليك كرده و با نگه داشتن كليد SHIFT آن را به سمت پائين حركت داده تا به عدد 50 برسيد (شكل 22) . اكنون پروژه را رندر نموده و صحنه را مشاهده نماييد نتيجه بايد نمايش دو تصوير بطور همزمان باشد.
    مبحث ايجاد شفافيت و TRANSPARENCY را در شماره بعدي مجله به تفضيل خواهيم گفت اكنون ادامه روش هاي تقويت صدا را پي مي گيريم.


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

  10. #50
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    محل سکونت
    Tabriz
    نوشته ها
    5,550
    تشکر تشکر کرده 
    7,087
    تشکر تشکر شده 
    8,503
    تشکر شده در
    2,353 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1937
    Array

    پیش فرض

    تنظيم gain
    يكي ديگر از روش هاي تقويت صدا، افزايش gain يا بزرگي صدا است كه پريمير مقدار آن را در حالت نرمال بر روي 100 قرار مي دهد و مقدار بيش از 100 باعث افزايش gain و مقدار زير 100 باعث كاهش آن مي گردد و حداكثر تا 200 % قابل افزايش است.
    نحوه تنظيم gain
    • ابتدا با استفاده از ابزار selection كليپ صوتي را انتخاب و از منوي clip دستور audio options …..audio gain را اجرا نماييد.
    • در پنجره بعدي مقدار مورد نظر را وارد نماييد كه براي افزايش قدرت صدا، مقدار بيش از 100 و براي كاهش آن ، مقدار زير 100 را درج نماييد همچنين كليد smart gain امكان تنظيم بزرگي صدا را بصورت خودكارميسر مي سازد.


    اكنون مبحث صدا را با معرفي چند افكت و انجام يك تمرين به پايان مي بريم گرچه هنوز مطالبي در ارتباط با صدا باقيمانده است ولي بدليل محدوديتي كه در اين نوع آموزشها وجود دارد طبيعتا امكان بازگو نمودن تمام قسمتهاي برنامه به تفضيل ميسر نمي باشد در اين شيوه آموزش ، بيشتر تمركز بر روي پارامترهاي اصلي برنامه مي باشد كه با پشتكار، علاقه و تمرينهاي شما ميتواند تكميل گردد
    افكت هاي صوتي
    در شماره گذشته نحوه كاركردن با افكتهاي تصويري و ايجاد كليد فريم براي آنها را آموختيد نحوه استفاده از افكتهاي صوتي نيز به همان صورت مي باشد فقط به اين نكته توجه داشته باشيد كه عملكرد افكتهاي صوتي با توجه به نوع فايل صوتي، كه يك موسيقي باشد يا يك نريشن و از چه فركانس ، شدت، اندازه و ... برخوردار باشد، ميتواند تا حدودي متفاوت باشد .

    high pass, low pass :
    اين افكتها كه در پوشه bandpass قرار دارند براي كاهش صداي noise استفاده مي شوند كه high pass براي حذف فركانسهاي پائين و low pass براي حذف فركانسهاي بالا مي باشد

    fill left, fill right :
    صداي كليپ را به يكي از كانالهاي چپ يا راست منتقل مي نمايد

    compressor/expander :
    براي افزايش gain صدا مورد استفاده قرار مي گيرد افزايش gain در پريمير بر روي كل كليپ اعمال ميشود در حاليكه با اين افكت ميتوان ، افزايش بزرگي صدا را فقط بر روي صداهاي زير يا بم كليپ اعمال نمود

    echo :
    در پوشه reverb & delay قرار دارد و باعث تكرار صدا در فواصل زماني مشخص مي شود

    mutitap delay :
    اين افكت، تركيبي از افكتهاي مختلف تكرار و انعكاس صدا را ارائه مي دهد

    reverb :
    اثر انعكاس صدا دردو محيط ، large room وmedium room را شبيه سازي مي نمايد پيش از تغيير پارامترهاي ديگر، محيط انعكاس را انتخاب كنيد

    tc works :
    افكتهاي tc works كه محصول شركت معتبر tc electronics مي باشد از افكتهاي جالب توجه پريمير مي باشد اين افكتها قابليت افزايش صدا، شبيه سازي صدا در تلفن و شبيه سازي انعكاس صدا در محيطهاي مختلف را دارا مي باشد از افكتهاي بسيار كارآمد اين مجموع ، افكت tc reverb مي باشد كه نحوه استفاده از آن را شرح خواهيم داد

    tc reverb :
    اين افكت اثر انعكاس صدا را در 18 مكان مختلف با محاسبه الگوريتم صدا و ابعاد مكانها، بخوبي بازسازي مي نمايد مكانهايي كه در اين افكت مورد استفاده قرار مي گيرد شامل:
    default
    drum booth bright
    small room bright
    drum booth dark
    small room dark
    huge cathedral
    medium room bright
    large cathedral
    medium room dark
    church
    large room bright
    large hall bright
    large room dark
    large hall dark
    small hall bright
    spring
    small hall dark
    grand hall



    نحوه استفاده از افكت
    دراين تمرين مي خواهيم صداي موجودات فضايي را بازسازي نماييم ابتدا يك فايل صوتي كه فقط شامل صدا باشد به تراك صوتي منتقل نماييد در صورت لزوم ، ميتوانيد فايل space را از وب سايت ماهنامه دانلود نماييد سپس افكت tc reverb را به كليپ صوتي اعمال نماييد پنجره تنظيمات افكت بطور خودكار نمايان مي شود (شكل 29) اين پنجره شامل سه كليد rom,decay, mix مي باشد كه كليد rom براي انتخاب مكانهاي مختلف ، كليد decay براي تعيين طول زمان طنين و كليد mix براي درهم آميزي سيگنالهاي توليد شده مي باشد و كليد مدور value براي تغيير پارامترهاي اين سه كليد مي باشد
    اكنون كليد rom را فعال نموده و با استفاده از كليد مدور value مكان huge cathedral را بعنوان مكان شبيه سازي صدا انتخاب نماييد اين آيتم انعكاس صدا در يك كليساي بسيار بزرگ را شبيه سازي مي نمايد سپس كليد decay را انتخاب و مقدار آن را براي ايجاد طنين و پژواك طولاني تر،افزايش دهيد مقدارآن را روي عدد 5 قرار دهيد در مرحله بعد پارامترmix را تغيير دهيد مقدار بين 55% تا 65% بسته به صداي فايل ميتواند مناسب باشد اكنون با استفاده از كليد preview كليپ صوتي را گوش دهيد و اگر از نتيجه راضي نبوديد مقدار پارامترهاي decay وmix را تغيير دهيد همچنين از افكتهاي ديگر نيز مانند echo براي اثر گذاري بيشتر ، مي توانيد استفاده نماييد در انتها براي اينكه صدا كمي خشن تر به نظر آيد سرعت آن را كاهش دهيد براي اينكار گزينه speed را از منوي كليك راست انتخاب نموده و مقدار بين 70 تا 80 را براي آن انتخاب نماييد


    93365739541900062743
    profilephpid100002248043280

    22771097565880345367
    facebook

    23759482593804762228
    NewGame7191

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/