نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: Splintercell : Conviction Hands-on

  1. #1
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    hosts/download
    نوشته ها
    1,004
    تشکر تشکر کرده 
    910
    تشکر تشکر شده 
    1,645
    تشکر شده در
    569 پست
    قدرت امتیاز دهی
    63
    Array

    پیش فرض Splintercell : Conviction Hands-on

    شما نمی توانید یوبی سافت را به شرکتی که تنها به گذشته خود افتخار می کند و تلاش برای آینده ندارد متهم کنید . به عنوان مثال Splintercell , فرنچایزی محک خورده و قابل اطمینان است که همیشه می دانسته خواسته طرفدارانش چه چیزی است : گیم پلی مخفی کارانه به همراه تعدادی وسایل جالب و داستانی جدی . شخصیت اول بازی سم فیشر بدون شک آدمیست سفت و سخت ولی او همیشه سعی کرده تا به صورت مخفیانه وارد پایگاه های دشمن شود تا اینکه بی مهابا شروع به شلیک کردن کند . خوب , سم فیشر در Conviction آدمیست شکست خورده . او نمی تواند بر مرگ دخترش فایق آید و Third Echelon – یکی از زیر شاخه های سازمان NSA - را به خیال خود رها کند . اگر فردی تا این حد به لب مرز رسیده باشد , به نظر می رسد خیلی بیشتر مشتاق باشد که به یکباره به دل دشمن بزند و از فاصله نزدیک به آنها شلیک کند . درسته که سم دیگه اون لباس سیاه و دوربین دید در شب معروفش را به همراه ندارد ولی , بیش از پیش عصبی به نظر می رسد .




    q2v0bwc2lskku79mgbt

    مشخصا , یوبی سافت تصمیم گرفته تا نشان دهد در دنیایی که قهرمانان سبک اکشنش مانند : جیسون بورن , جک باور و جیمز باند بیشترعادت به مخفی کاری دارند , سم فیشر تا چه حدی می تواند قدرتمند باشد که حتی از ابتدای بازی متوجه می شوید این تصمیم هوشمندانه بوده است . قسمت اعتراف گیری سم در حمام که بارها نمایش داده شده است , مثالی عالی برای نشان دادن شخصیت سم جدید ماست . او در حال انجام ماموریتیست و هیچ چیز توان مقابله با او برای ندادن اطلاعاتی که مورد نیازش هست را ندارد . پس حال اگر تنها راه بدست آوردن اطلاعات کوبیدن سر فردی به سینک یا آینه و لگد زدن بهش باشد پس , بسم الله . سم مشکلی با این کارها ندارد .




    89mwwsmms6nfoaqum72

    شما ممکن نگران این باشد که Conviction به هیچ وجه عنوانی از سری Splintercell به حساب نیاید و در عوض , بیشتر شبیه عناوین سوم شخصیست که در آن مبارزات تن به تن وجود دارد ولی البته , بدون هیچ ترس و اضطرابی . بعد از امتحان کردن قسمت های ابتدایی نسخه ایکس باکس 360 برای ما کاملا روشن شد که جدیدترین بازی یوبی سافت بسیار شبیه به فرنچایز Splintercell است . سم دوربین دید در شب خود را به همراه ندارد ( حداقل اینکه تا جایی که ما بازی کردیم اثری ازش نبود ) ولی , او هنوز هم از تاریکی برای مخفی شدن از دید دشمنان استفاده می کند – در این حالت سایه ای خاکستری رنگ کاراکتر را احاطه می کند . همچنین سیستم پناهگیری مناسبی وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا از مکانی به مکانی دیگر جا به جا بشید بدون اینکه دیده شوید . این بازی Splintercell of War نیست بنابراین , با یک مسلسل اتوماتیک به دیار باقی می روید یا اینکه حداقل مجبورتان می کند عقب نشینی کنید و به سرعت در پناهگاهی امن مستقر شوید .

    گیم پلی که در Conviction تجربه می کنید , نوعی مخفی کاری با تمی خشن تر است . ممکن است در یک محیطی پر از گارد , از بین بردن چند چراغ مکانی امن را برای سم به وجود آورد ولی , اگر یکی از آنها را در گوشه ای گیر بیاندازد مرگی آنی و سریع را برایش به ارمغان می آورد , چه با استفاده از اسلحه یا روشی دیگر . این حرکات تمام کننده سم بسیار لذت بخش طراحی شده اند و استفاده از آنها باعث می شود که به بزرگ ترین قابلیت جدید Conviction دسترسی پیدا کنید : Take Down ها . هر بار که وارد مبارزه تن به تنی شوید , به مقدار امتیازات Takedown تان اضافه می شود و بسته به نوع اسلحه تان بعد از نشانه گذاری 2 یا چند گارد , می توانید فورا آنها را از پای درآورید . شما همچنین می توانید دشمنان مدنظرتان را از قبل علامت گذاری کنید , بنابراین , اگر در اتاقی 3 گارد در حال گشت زنی باشند , شما می توانید 2 تا از آنها که دورتر هستند را علامت گذاری کنید , سپس حمله خود را به سرعت شروع کنید و نزدیک ترین گارد را از بین ببرید و سپس با فشردن دکمه Y , شاهد نابودی 2 گارد دیگر باشید . این حرکت به سرعت انجام می گیرد و به هیچ کس مجال این را نمی دهد تا بتواند با بی سیمش تقاضای کمک کند .


    oqdrmgbppg3fwjatcfao

    قسمت تیر اندازی بازی هم محکم و اساسی کار شده است . تنها با شلیک یک گلوله به سر دشمنان با استفاده از کلت صدا خفه کنتان , آنها را به نزدیک ترین قبر موجود هدایت کرده اید . از طرفی , اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک زمانی به کار می آیند که دیگر مخفی کاری راهگشا نیست و برای نابودی دشمنان بهترین گزینه می باشند . خارج شدن از پناهگاهی برای هد شات کردن دشمنی حس عالی القا می کند و همچنین , با انجام یکسری از حرکات مشخص امتیازاتی برای آپگرید کردن اسلحه هایتان بدست می آورید . این ایستگاه های آپگرید به راحتی در هر یک از مراحل پیدا می شوند و با فرض اینکه مهارت شما در انجام بازی بالا باشد , طولی نمیکشد که بتوانید تعدادی آپگرید ضروری مانند : " دقت " و " قدرت آتش " را برای اسلحه هایتان خریداری کنید .

    پس یک بار دیگر هم اشاره میکنم , باز هم با Splintercell دیگری رو به رو هستید . شما ممکنه که بدون هیچ برنامه ای و به طرز عجیبی یورش ببرید ولی , بهتر است تا جایی که ممکن مخفی کاری را چاشنی کارتان کنید . لوله ها همیشه کمک سم بوده اند تا با قرار گیری در بالای سر دشمنان , بهره لازم را ببرد و تا آنجا که من مشاهده کردم , به اندازه کافی از آنها وجود خواهد داشت . با ترکیب کردن Take Down ها , تیراندازی دقیق به سر دشمنان و کشتن دشمنان از بالای سر ( پریدن روی دشمنی که در پایین قرار دارد ) , می توانید گروهی از دشمنان را در کسری از ثانیه نابود کنید . شما گاهی اوقات در انجام آنها شکست می خورید و شناسایی می شوید ولی , این به معنای پایان دنیا برای شما نخواهد بود .


    c8uo65gjniha3ey40ojy

    یکی از جدیدترین ویژگی ها که در Conviction معرفی شده است , طبق اظهارات یوبی سافت " موقعیت " نام دارد . اگر گاردی شما را شناسایی کند و بعد از مدتی دومرتبه دیدش را نسبت به شما از دست دهد , به طرف آخرین جایی که شما را دیده است روانه می شود . در بازی آخرین موقعیت شما نشانه گذاری می شود و شما می توانید از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید . تا زمانی که شما مخفی هستید , می توانید دشمن را فریب دهید تا به محل آخرین بار که دیدتان نزدیک شود . این حرکت موقعیت را برای شما فراهم می کند تا آنها را دور زده و از پشت غافلگیر کنید . البته , در جمع زیادی از گارد ها ایده چندان جالبی به نظر نمی رسد در عوض , در این شرایط می توانید از محیط به نفع خود استفاده کنید . بعضی از اشیا در محیط می توانند در نقش تله ظاهر شوند . در مراحل ابتدایی بازی می توانید از مجسمه های معلق و موتورهای هواپیماها بدین منظور استفاده کنید .

    چیزی که کملا مشخص اینکه یوبی سافت خرج زیادی برای Conviction کرده است . سطح کیفی بازی ( با اینکه هنوز کامل نشده ) به حدی است که به سختی می توان همانند آن را پیدا کرد . من هنوز با ریخت و قیافه جدید سم کنار نیامده ام ( اون چهره ریشوی اولیه به نظرم بهتر با کاراکترش سنخیت داشت ) ولی , مسلما از نظر تکنیکی استیل و ترکیبش عالی کار شده . مراحل بازی به طور باورنکردنی پر جزییات طراحی شده اند که , شامل کاراکتر ها و اشیا می شود . نورپردازی و انیمیشن ها نیز عالی کار شده اند ولی با همه این وجود , این طرز نمایش ماموریت ها و اطلاعات هستند که Conviction را برای من منحصر به فرد کرده . شرح ماموریت ها بر دیوار ساختمان ها نقش می بندند و پیش زمینه ای از داستان معمولا به صورت ویدیویی بر روی دیوارها , آینه ها و دیگر سطوح نمایش داده می شود . فقط اندکی نگرانی وجود دارد آن هم این است که جلال و شکوه بازی به علت وجود رنگ هایی تکراری ممکن کمی تحت الشعاع قرار بگیرد که حتی با وجود این هم , باز با حالت بصری عالی رو به رو خواهید بود .

    به نظر می رسد که Conviction که در ماه بعد عرضه می شود تصمیم گرفته تا تبدیل به یکی از بزرگترین عناوین انحصاری ایکس باکس 360 شود . جدای از بخش تکنفره غنی , بازی دارای قسمت های مسابقه ای و Co-op بخش مولتی پلیر می باشد که بازی را تبدیل به عنوانی کامل کرده است . با توجه به اینکه سری Splintercell تنها فرنچایز با کیفیت در ژانر مخفی کاری واقعی محسوب می شود ( متال گیر را در دسته علمی تخیلی دسته بندی می کنیم ) , تغییر رویکرد بازی و اکشن تر شدنش زنگ خطری را در ذهن من روشن کرده . برای بعضی از طرفداران پروپاقرص بازی ممکن سیستم جدید مبارزات آنطوری که انتظارش را داشتند نباشد ولی , طبق آنچه که من تجربه کردم بسیار عالی با شخصیت سم و روح فرنچایز تطابق داده شده اند .



    منبع
    بحث نکنید لطفا
    هر چی بوده ماله قدیما بوده

  2. 2 کاربر مقابل از dverbame عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/