امروزه شاهدیم که بسیاری از سازمانها، شرکتهای بزرگ و عمده، اطلاعات زندهای را از نشستهای
در وبلاگی به نشانی http://lohrasbi.blogfa.com آمده است: ایستگاه رادیویی و تلویزیونی از عرضه گسترده تر برنامهها (عرضه جهانی در مقایسه با منطقهای) سود میبرد. این ایستگاههای آنلاین فرصتی عالی برای پخش برنامهها و تبلیغ آنلاین در اختیار متقاضیان قرار میدهند.
سایتهای مسافرت و گردشگری میتوانند بسیاری از گردشهای مجازی از مکانهای موردنظرشان را به وسیله فن آوری انتقال اطلاعات برگزیده ارائه دهند. یک تصویر و صدا گاهی ارزش هزاران کلمه را دارد، و این در مورد بازاریابی برای هتلها، محلهای خواب و صرف صبحانه، استراحتگاهها، پارکهای موضوعی، جاذبهها و دیگر مقاصد مسافرتی قطعاً صادق است.
همچنین شاهد افزایش زیادی از سازمانهای آموزش حرفهای، دانشگاههای مجازی هستیم که واحدهای آموزشی آنلاین یا «سمینارهای مجازی» در وب سایتهای خویش ارائه میدهند. بیشتر شدن محبوبیت آموزش آنلاین به خاطر انعطاف پذیری و به صرفه بودن برنامههایی است که این سازمانها عرضه میکنند. برای آنکه علاقمندان دچار دردسرهای فراوان از جمله زمان حضور در آنجا، هزینههای مسافرت، مبلغ ثبت نام و غیبت از سر کار نشوند.
Webcasting پدیدهای است که راه تازهای را پیش پای شرکتهای اینترنتی، سازمانهای Broadcast و شرکتهای سنتی میگذارد، تا به مخاطبین خویش برسند. بسیاری از غولهای اینترنت و رسانه از همین حالا مهار این فنآوری نوین را در دست گرفته اند و رسانه و تبلیغات به جهان عرضه میکنند.
شاید ما هم با دوراندیشی بتوانیم سهم بزرگی از به کارگیری این فنآوری را در کشورمان فراهم کنیم تا در سالهای آتی و گسترش سرعت دسترسی به شبکه جهانی اینترنت، محتوای مناسب رسانهای و آموزشی و... را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)