نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: شناخت روانشناسی رنگ ها برای به خاطر سپردن سایت خود را در ذهن مشتری

  1. #1
    عضو سایت
    این کاربر شعاری برای خود انتخاب نکرده است
    تاریخ عضویت
    Jul 2020
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست
    قدرت امتیاز دهی
    5
    Array

    پیش فرض شناخت روانشناسی رنگ ها برای به خاطر سپردن سایت خود را در ذهن مشتری

    خیلی دوس داشتم درمورد این موضوع یه مطلب بزارم امیدوارم که خوشتون بیاد

    همونطور که میدونین رنگ ها قدرتمندند! چرا که نه تنها بر روی عواطف و احساسات بلکه بر روی رفتار افراد هم تاثیرگذار هستند. پس اگر بدانید هر رنگ چه تاثیری بر روی افراد می گذارد، می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

    چگونه رنگ مناسب انتخاب کنیم؟
    باید با توجه به استراتژی های برندسازی و بازاریابی انتخاب شود زیرا رنگها این قابلیت را دارند که باعث تغییر رفتار مشتری و حتی جذب خریداران مختلف شوند.

    روانشناسی برخی از رنگها:
    مشکی: مشکی رنگ قدرتمندی است و بسته به رنگ‌هایی که با آن همراه می شود، می‌تواند زیبا و سنتی یا مدرن باشد ومعمولا برای بازاریابی برندهای لوکس استفاده می شود تا حرفه ای بودن، قدرت ودقت را به مخاطب نشان دهد.
    خاکستری: رنگی بدون احساس است و بیشتر در ارتباط با صنعت، تکنولوژی، دقیق بودن، بازرسی، خبره بودن یا حتی کمال می باشد.
    آبی: توسط شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که حس اعتماد و امنیت بسیاری در آن نهفته است. همچنین برای سایت‌هایی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، دندانپزشکی، تکنولوژی سطح بالا، علوم پایه، دولت و....مناسب است.
    قرمز: این رنگ در فعال کردن واکنش های احساسی قوی موثر است؛ پس زمانی که می خواهید ایجاد هیجان یا جلب توجه کنید از این رنگ استفاده کنید مانند: مو و فشن، غذا، تبلیغات و....
    سبز: پردازش رنگ سبز توسط چشم به سادگی انجام می‌شود و به منظور ایجاد آرامش در وبسایت‌هایی که در زمینه طبیعت اند، استفاده کنید. همچنین برای وبسایت‌هایی با محوریت علم، جهانگردی، منابع انسانی و … نیز مناسب است.
    صورتی: اگرچه صورتی زیر مجموعه‌ای از قرمز است ولی شرارت و خشونت قرمز در آن وجود ندارد وآن را به رنگی ملایم و تسکین دهنده تبدیل کرده است. صورتی بسیار مناسب سایت‌هایی با محوریت زنان و دختران می‌باشد.
    .....

    پس در انتخاب رنگ جواب چند سوال را برای خود مشخص کنید:

    1. مشتریان شما در چه رده ای هستند؟ جذب افراد جوان و پر انرژی یا افراد سطح بالا با سرمایه و سپرده های بیشتر.
    2. محصولات یا خدمات شما مختص چه افرادی است؟ آقایان؟خانم ها و یا هردوی آنها؟؟
    3. کسب و کار شما برای چه گروه سنی خاصی مناسب است؟؟

    یک نکته مهم:
    اگر ترجیح میدهید که از ترکیبات رنگی متفاوت برای سایت خود استفاده کنید مانند استفاده از رنگ های مکمل به طور جداگانه در ادامه مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
    اگر در مورد روانشناسی رنگ های دیگه هم خواستید نظراتتون رو برام کامنت کنید.

  2. #2
    عضو سایت
    این کاربر شعاری برای خود انتخاب نکرده است
    تاریخ عضویت
    Jan 2021
    محل سکونت
    ارومیه
    نوشته ها
    4
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست
    قدرت امتیاز دهی
    4
    Array

    پیش فرض پاسخ : شناخت روانشناسی رنگ ها برای به خاطر سپردن سایت خود را در ذهن مشتری

    چگونه از روانشناسی رنگ ‌ها در تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

    مغز ما از رنگ‌ها برای شناسایی ویژگی‌های محصولات و برندهای تولید کننده محصولات استفاده می‌کند. به همین دلیل است که رنگ زرد فسفری برای کامپیوتر مناسب ولی برای کاپ‌کیک تهوع‌آور است. به طور خلاصه می‌توان گفت که این تصورات ذهنی همان روان‌شناسی رنگ‌ها در کار است. در این‌جا راهنمایی کاملی راجع به نحوه استفاده از رنگ‌ها در تبلیغات و بازاریابی ارائه شده است.
    ارتباطاتی که مغزهای ما با رنگ‌های خاصی برقرار می‌کند راه‌حل مناسبی برای ایجاد ارتباط میان بازاریابی مواد مختلف و مخاطبان هدف آن‌هاست. اگر به دقت رنگ‌های مورد استفاده در تبلیغات صنعت خود را بررسی کنید متوجه خواهید شد که رنگ‌های یکسانی به طور مکرر ظاهر می‌شوند. این مشاهده اتفاقی و این رنگ‌ها مورد علاقه رقیبان شما نیست! مطابق روانشناسی رنگ این رنگ‌ها موجب ارتباط نیازها و انتظارات مخاطبان شما با برند صنعتتان می‌شود.
    انتخاب رنگ ایده‌آل برای بازاریابی و تبلیغات تا حدودی بر اساس زیبایی شناسی، آزمودن و علمی است. البته تأثیر این سه مورد بیشتر از آن چیزی است که متوجه شوید. روانشناسی رنگ‌ ها در بازاریابی آن‌چیزی است که به بررسی آن خواهیم پرداخت تا به شما برای بهتر و موثرتر رساندن پیامتان کمک کنیم.

  3. #3
    عضو سایت
    این کاربر شعاری برای خود انتخاب نکرده است
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    71
    تشکر تشکر کرده 
    30
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    14 پست
    حالت من : Konjkav
    قدرت امتیاز دهی
    8
    Array

    پیش فرض پاسخ : شناخت روانشناسی رنگ ها برای به خاطر سپردن سایت خود را در ذهن مشتری

    عهه

  4. #4
    عضو سایت
    این کاربر شعاری برای خود انتخاب نکرده است
    تاریخ عضویت
    Jan 2024
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست
    قدرت امتیاز دهی
    1
    Array

    پیش فرض پاسخ : شناخت روانشناسی رنگ ها برای به خاطر سپردن سایت خود را در ذهن مشتری

    نقل قول نوشته اصلی توسط صمیمی نمایش پست ها
    عهه
    چرا انتخاب فونت مهم است؟


    • خوانایی محتوا: فونت‌های خوانا باعث می‌شوند کاربران بتوانند به راحتی متن‌ها را مطالعه کنند و از محتوای سایت یا اپلیکیشن لذت ببرند. فونت‌های نامناسب و کوچک باعث خستگی چشم و کاهش تمرکز می‌شوند.
    • انتقال حس و حال: هر فونت، حسی خاص را به مخاطب منتقل می‌کند. مثلاً فونت‌های کلاسیک حس رسمی و حرفه‌ای را القا می‌کنند، در حالی که فونت‌های مدرن و فانتزی حس جوانی و شادابی را منتقل می‌کنند.
    • هویت برند: فونت‌ها می‌توانند به عنوان یکی از عناصر هویت برند شما عمل کنند. انتخاب فونتی که با شخصیت برند شما هماهنگ باشد، به کاربران کمک می‌کند تا برند شما را بهتر به خاطر بسپارند.
    • جذب مخاطب: فونت‌های زیبا و جذاب می‌توانند توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به ادامه مطالعه تشویق کنند.
    • هماهنگی با طراحی: فونت باید با سایر عناصر طراحی سایت یا اپلیکیشن (مانند رنگ‌ها، تصاویر و آیکون‌ها) هماهنگی داشته باشد.

    انتخاب فونت مناسب برای وب‌سایت و اپلیکیشن بسیار مهم است، زیرا می‌تواند تجربه کاربری و خوانایی محتوا را بهبود بخشد.


    در اینجا چندین فونت پرطرفدار و مناسب برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را آورده‌ام:



    1. Open Sans: فونتی ساده و خوانا که در بسیاری از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود.
    2. Roboto: فونت رسمی گوگل برای اندروید، که خوانایی بالایی دارد و در طراحی‌های مدرن استفاده می‌شود.
    3. Lato: فونتی زیبا و مدرن با طراحی مناسب برای محتوای وب.
    4. Montserrat: فونتی با استایل خاص و زیبا که به طراحی مدرن کمک می‌کند.
    5. Arial: یک فونت کلاسیک و ساده که در تمامی پلتفرم‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود.
    6. Helvetica: فونتی با طراحی ساده و مدرن که در بسیاری از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.
    7. Georgia: فونتی با استایل سنتی‌تر که برای متون بلند مناسب است.
    8. Verdana: فونتی با خوانایی بالا که در اندازه‌های کوچک نیز خوب دیده می‌شود.

    این فونت‌ها می‌توانند به بهبود تجربه کاربری و جذابیت ظاهری در ساخت وب‌سایت یا ساخت اپلیکیشن شما کمک کنند. انتخاب نهایی بسته به نیازها و سلیقه شماست. اگر به دنبال توصیه‌های بیشتر یا فونت‌های خاصی هستید، با آژانس دیجیتال مارکتینگ نجوانت همراه باشید.

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/