نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک elr 2014

  1. #1
    ناظم ارشد انجمن
    شاید من بی عیب نباشم اماتوهم نیستی...پس برو وپیش از شمارش اشتباهات من به خطاهای خودت رسیدگی کن
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    زیر ی سقف کنار عزیزترینم
    نوشته ها
    12,484
    تشکر تشکر کرده 
    190
    تشکر تشکر شده 
    12,809
    تشکر شده در
    3,688 پست
    حالت من : Relax
    قدرت امتیاز دهی
    11330
    Array

    رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک elr 2014

    رمز و راز طراحی داخلی کادیلاک ELR 2014



    نگاهی اجمالی به داخل کادیلاک ELR 2014 نشان می دهد که هنر و دانش طراحی این شرکت موفق بوده است.











    برترین ها: نگاهی اجمالی به داخل کادیلاک ELR 2014 نشان می دهد که هنر و دانش طراحی این شرکت موفق بوده است.

    169110 619
    فلسفه طراحی علمی و هنری بسیار موفق کادیلاک که بر خطوط تیز و فناوری پیشرفته تأکید دارد، داخل و خارج کادیلاک را بسیار مدرن تعریف کرده است. اریک کلاف، رئیس طراحی داخلی کادیلاک، در هشت سالی که این سمت را داشته است تلاش کرده تا این ویژگی ها در داخل کابین کادیلاک ادغام کند. در آخرین مدل کادیلاک، رسالت این مدیر یک رسالت دوسویه بود: تعریف مدلی لوکس برای بازار و بالا بردن و ارتقای فضای داخلی کادیلاک. او در اینجا به چالش ها و نکات اصلی در طراحی ELR می پردازد.

    169111 516

    1. بسته بندی
    این خیلی سخت بود. برای مثال، این مدل بخاطر معماری خودرو، یک پانل ابزاری خیلی بلند و خیلی عمیق دارد. ما می بایستی لوله های HVAC را خیلی عمیق و در اطراف سیم کشی ها و ابزار الکترونیک کار می گذاشتیم. همچنین انحنا دادن به داشبورد به نحوی زیبا برای دسترسی به یک چهارم پایینی جلوی شیشه، خیلی دشوار بود.

    2. دوخت تزئینی
    چوب گره دار و فیبر کربنی منعکس کننده جنبه های لوکس و فنی ELR است. من خیلی افتخار می کنم که به راحتی نمی توان از چوبی که ما استفاده می کنیم تقلید کرد و جنس تقلبی ساخت. در بیشتر خودروها ما از چوب ساپل که گونه از ماهوگانی است استفاده می کنیم که موج زیبایی داخلش دارد که نمی توان آن را شبیه سازی کرد.

    3. کنسول مرکزی تمام قد
    مهمترین مشکل در طراحی فضای داخلی ELR پیدا کردن راهی برای کار کردن به دور باتری برقی بود، زیرا در کل طول خودرو کشیده شده است. به همین دلیل ما کنسول را تا کابین عقبی امتداد دادیم. از لحاظ ارگونومیک ارتفاع آن خوب است و حس خوبی می دهد.

    4. تزئینات نهایی برش و دوخت
    پوشش چرمی خیلی بهتر از چرم bicast است که از تزریق فوم به زیر سطح به منظور شکل دادن و نرم کردن آن، بدست می آید. پوشش برش و دوخت خیلی گرانتر است، ولی سبکتر و لوکس تر است و اصالت بیشتری دارد.

    5. تقارن در مقابل عدم تقارن
    با جفت کردن عناصر متقارن مانند صفحه اطلاعات و سرگرمی با عناصر نامتقارن مانند سطح فوقانی، همه چیز در دسترس راننده است. در طراحی داخلی این خودرو سعی شده که از نامتقارن بودن همه چیز خودداری شود، زیرا در این صورت نمای داخل کج و معوج دیده می شود.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. کاربر مقابل از mehraboOon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/