اردوی تیم ملی کاراته بعد از یک هفته تمرین روز گذشته تعطیل شد تا اردونشینان برای حضور در مرحله بعدی اردوها در شهرستان رشت چند روزی را استراحت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم تمرینات تیم ملی دوشنبه گذشته در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز و سپس با برگزاری رقابتهای انتخابی چهار عضو تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شدند. وحید و سعید حسنی پور، مهدی سلطانی و ذبیع الله پورشیب کاراته کاهایی هستند که با غلبه بر رقبای خود جواز حضور در بازیهای کشورهای اسلامی را کسب کردند.

مسعود رهنما در مورد تمرینات تیم در این مرحله از تمرینات به خبرنگار مهر گفت: روزهای پایانی این مرحله از تمرینات در شرایط خوبی برگزار شد، در جلسات پایانی با ایجاد شرایط رقابتی به خوبی می شد انگیزه و میل به پیشرفت و چهره کاراته کاها دید. نفرات خوبی در اردو داریم که سخت برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند و باید گفت عملکرد اردونشینان رو به بهبودی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی بین اردونشینان و کادر فنی برقرار شده و می توان گفت کاراته کاها مسیر خود را به خوبی پیدا کرده اند و با جدیت در تمرینات حضور دارند.

سرمربی تیم ملی در خصوص مرحله بعدی تمرینات تیم ملی گفت: اردونشینان باید 21 اسفندماه خود را به کادر فنی در شهرستان رشت معرفی کنند. مرحله سوم هم 28 اسفند به پایان می رسد و از چهارم فروردین ماه دوباره تمرینات خود را بازهم در همان رشت آغاز خواهد شد.

تیم ملی کاراته خود را برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی آماده می کند.