نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: حمله به نمایشنامه‌نویس و کارگردان ایرانی در منزلش (+عکس)

  1. #1
    کاربر فعال
    بهترین هدیه ای که میتوانیم به دیگران بدهیم وقت و صبرمان است.
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    5,023
    تشکر تشکر کرده 
    1,716
    تشکر تشکر شده 
    2,026
    تشکر شده در
    1,243 پست
    حالت من : ShadOsarhal
    قدرت امتیاز دهی
    3731
    Array

    حمله به نمایشنامه‌نویس و کارگردان ایرانی در منزلش (+عکس)

    pc9baf2bf78e64c0dc5d090ede3b7590c6 41721 494
    چیستا یثربی نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئا‌تر شنبه ۳۰ اریبهشت ماه توسط دو مرد که یکی از آن‌ها را شناسایی کرده است، مورد حمله قرار گرفت.
    او درباره این حادثه گفت: «صبح شنبه با دخترم در خانه بودیم و او مشغول درس خواندن بود. ناگهان صدای ضربه‌های شدید به در خانه آمد و چون این ضربه‌ها مشکوک بود، در را باز نکردیم و کسی هم از پشت چشمی در قابل رویت نبود.»
    یثربی ادامه داد: «به فاصله چند دقیقه بعد آب لجنی از زیر در وارد خانه شد و تمام موکت‌ها را کثیف کرد. بعد از آن هم برق و آب خانه قطع شد و وقتی از همسایه‌های دیگر پرس و جو کردیم دیدم همه آن‌ها آب و برق دارند. متاسفانه ساختمان سه طبقه قدیمی ما مدیر ندارد و به همین دلیل نمی‌توانستم این مساله را به کسی بگویم.»
    وی همچنین افزود: «چند لحظه بعد از قطع آب و برق، صدای توهین و ناسزا گفتن مردی که به در شیشه‌ای خانه می‌کوبید، آمد. من و دخترم از جا پریدیم اما او با شکستن شیشه‌ها قصد ورود به خانه را داشت. ما هر دو جلوی در را گرفته بودیم و در همین لحظه بود که دخترم را در را‌‌ رها کرد و با هوشیاری به پلیس ۱۱۰ زنگ زد.»
    یثربی با اشاره به اقدام سریع پلیس ۱۱۰، عنوان کرد: «پلیس از کلانتری یوسف آباد خیلی زود خودش را به خانه ما رساند. با آمدن ۱۱۰ نفر اول متواری شد اما نفر دوم را شناسایی کردیم. البته با کمک شاهدان عینی توانستیم ردپایی از نفر اول حمله کننده پیدا کنیم.»
    وی در ادامه گفت: «پلیس بعد از دیدن شیشه‌های شکسته و جراحت وارد شده از من خواست حتما پرونده را در دادسرا پیگیری کنم و دنبال ماجرا را بگیریم. من حتما این کار را خواهم کرد و تا مرحله آخر پرونده را پیگیری می‌کنم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای هنرمندان دیگر نباشیم.»
    این نمایشنامه نویس با تاکید بر اینکه کسی به جز پلیس به کمک او و دخترش نیامد، اظهار کرد: «از این تعجب می‌کنم که روز روشن ساعت ۱۲ ظهر یک نفر از مغازه‌های اطراف به فریادهای من و دخترم پاسخ نداد و اگر پلیس به موقع نرسیده بود معلوم نبود چه بلایی به سر ما می‌آمد.»
    ((اعتقاد))و((عشق))شهامت اورد و همه ترس ها را از دل ببرد;هر اعتقاد که تو را گرم کرد,انرا نگه دار,و هر اعتقاد,که تو را سرد کرد از ان دوری کن.عشق شادی است,عشق ازادی است عشق اغاز ادمیزادیست.

  2. 4 کاربر مقابل از s.rozekabood عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  3. #2
    عضو سایت
    :دی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    بودیم دیگه!
    نوشته ها
    328
    تشکر تشکر کرده 
    4,525
    تشکر تشکر شده 
    1,770
    تشکر شده در
    321 پست
    حالت من : Khaste
    قدرت امتیاز دهی
    327
    Array

    پیش فرض

    این نمایشنامه نویس با تاکید بر اینکه کسی به جز پلیس به کمک او و دخترش نیامد، اظهار کرد: «از این تعجب می‌کنم که روز روشن ساعت ۱۲ ظهر یک نفر از مغازه‌های اطراف به فریادهای من و دخترم پاسخ نداد و اگر پلیس به موقع نرسیده بود معلوم نبود چه بلایی به سر ما می‌آمد.»
    دیگه مردم بی تفاوت شدن!
    اما موارد دیگه هم هست، شما اگه با طرف درگیر بشی و طرف شمارو بزنه چی؟ به خاطر این خیلی ها کاری نمیکنن.

    اما! خیلی ها از مورد بالا نمیترسن، مورد دیگه ای هست که نمیان جلو، >> شما اگه با افراد حمله کننده درگیر بشی و بزنی یا بکشیشون، در بهترین حالت اینه که محکوم میشی؛ و ....

    اصولا قوانین کشور ما نیاز به تغییر داره، چون فقط و فقط افراد نظامی از حقوقی برخوردارند و بقیه حتی در دفاع از خود هم باید احتیاط کنن :دی

    دقیق دقیق یادم نیست، اما چند سال پیش شنیدم برای دفاع از خود باید سلاحی که باهاش از خودتون دفاع میکنید با سلاحی که باهاش بهتون حمله میشه متناسب باشه :دی وگره خلافکارید، فکر کنید کسی با 6متر قد و 500 کیلو وزن به قصد کشت به شما حمله کنه! اونوقت باید با مشت و لگد باهاش درگیر بشین :دی


    خاطره :

    چندسال پیش، یکی از اقوام دور شی چند ساعت خونه نبودن و وقتی بر میگردن متوجه حضور یک دزد توی خونه میشن، بعد از این که جناب دزد با درگیری سعی می کنه فرار کنه و اینها هم سعی در دستگیریش میکنن دست جناب دزد میشکنه،
    بعدا در دادگاه این فامیل بنده خدای ما محکوم به پرداخت دیه شده بود :دی
    لطفا اگه مطلبی را کپی می کنید منبع را ذکر کنید، با تشکر
    امضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  4. 3 کاربر مقابل از hossenf عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/