▪ شكل و فرم حرفهای یك برند و حضور گسترده آن به مشتریان احتمالی میرساند كه صاحب این برند شركتی با سابقه و قدرتمند است كه محصولات یا خدماتی با ارزش عرضه میكند. نام و نشان تجاری باید در كنار تمامی لوازم شركت شما دیده شود. (لوازمالتحریر، سربرگها و كارتهای ویزیت، فایلها، كیفها و...)
▪ نقلهای دهان به دهان مشتریان راضی و ناراضی ابزارهایی هستند كه میتوانند درصد موفقیت و شكست شما را افزایش یا كاهش دهند.
ثبت قانونی هر برند امكان سرقت آن را كم میكند.
▪ كسب و كارهای گوناگون با هم متفاوت هستند. اگر میبینید كه برای طراحی برند و پروسههای تبلیغاتی آن مهارت كافی ندارید، حتما از یك مشاور كاردان و ماهر كمك بگیرید. بدانید كه اگر بیگدار به آب بزنید، پول و سرمایهتان را دور خواهید ریخت. |
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)