▪ ابزار تبلیغاتی دیگر خود مشتریان هستند. مشتریان خرسند و رضایتمند، كیفیت كالاها یا خدمات و نام و نشان تجاری شما را به دیگران خواهند گفت و برند شركت خوب و رضایت‌بخش شما دهان به دهان خواهد گشت. ولی مراقب مشتریان ناراضی هم باشید چرا كه نارضایتی سریعتر از رضایتمندی راهش را به سوی اذهان مشتریان پیدا می‌كند و بسیار شدیدتر از قدرت ثمربخشی یك حكایت خوش، وجهه كسب و كارتان را خراب كرده به شما ضرر خواهد رساند. وقتی كه یك مشتری دوستش را هم به شما معرفی می‌كند و می‌گوید كه از محصولات شركتتان راضی بوده، برای خریدهای بعدی به او و دوستش تخفیفی بدهید. این هم راهیست كه قدرت مثبت این راهبرد را بالا می‌برد.