▪ مسئله كلیدی دیگر باز هم حضور در جامعه است ولی این بار از طریق یك منبع قابل اعتماد مانند روزنامه و نه به شكل آگهی بلكه در قالب یك مقاله جامع و قابل توجه كه برند شركت و كالاها یا خدمات شما را معرفی میكند. این كار را به اصطلاح برقراری pr یا برقراری روابط عمومی (Public Relations) مینامند. این كار حضور در اجتماع است و ابزار برقراری این روابط عمومی رسانهایست كه عموم مردم از آن بهره میگیرند و به آن اعتماد میكنند. این راهبرد به گرانی تبلیغات مستقیم نیست ولی موفقیت آن به عوامل چندی چون نوع كسب و كارتان، میزان دسترسی مردم به آن روزنامه و اوضاع و احوال عمومی جامعه در آن روز و هفتهای كه مطالب شما چاپ میشود، بستگی دارد.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)