2 - یادآوری برند: یعنی توانایی مصرفکننده در بازیابی برند هنگامی که با طبقه محصول، نیاز برآورده شده توسط طبقه محصول یا نشانههای دیگری مواجه میشود. به عبارت دیگر، یادآوری برند نیازمند این است که مصرفکننده به درستی محصول را از حافظه خود فرابخواند. خیلی مهم است که تنها عمق یادآوری (درصد افرادی که برند را میشناسند) اندازهگیری نشود، بلکه عرض آن (نشانههایی که منجر به یادآوری برند میشوند) نیز اندازهگیری شود. یک شروع خوب برای سنجش عرض برند، تفکر درباره این است که چه کسی، کی، کجا، و چگونه برند را میخرد یا استفاده میکند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)