۲۲- قانون یکتایی: مهمترین بعد یک نام تجاری، ثابت قدم بودن آن است.
ولوو Volvov: بیش از ۳۵ سال است که اتومبیلهای ولوو به دلیل استحکام و مقاومت، مورد توجه اند و در این مدت ولوو به صورت پرفروشترین اتومبیل لوکس اروپایی درآمده است. دردهه گذشته، کمپانی ولوو، بیش از ۸۴۹۳۴۸ اتومبیل در آمریکا به فروش رسانده است. بیش از ( ۸۰۴۹۶۸ ) بی.ام.و؛
و بیش از ( ۷۷۰۰۸۹ ) مرسدس بنز.
منبع: کتابِ ۲۲ قانون تغییرناپذیر برندینگ. نوشته ال ریس و لورا ریس