نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: ارزش اجتماعي برند

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5
    انجمن علمی و پژوهشی
    زیبایی های زندگی در دستانه توست
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    sudae eshgh
    نوشته ها
    10,188
    تشکر تشکر کرده 
    2,930
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    2,113 پست
    حالت من : Ashegh
    قدرت امتیاز دهی
    2046
    Array

    پیش فرض

    امروزه برند، سرمايه بسياري از كسب و كارها محسوب مي‌شود و ارزش و اعتبار برند يك شركت چندين برابر ارزش دارايي‌هاي مشهود و قابل رؤيت آن است. به عبارت ديگر برند، حركتي ذهني و روحي است كه بايد در ذهن مصرف كنندگان، خريداران، سهامداران، كاركنان و كاربران قرار گيرد. برندها داراي ماهيت اجتماعي هستند و آن برندي موفق است كه افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالكيت داشته باشند و آن را از آنِ خود بدانند و براي آن برند از همه نظر تلاش كنند.

    بسيار ديده شده است كه افراد جامعه ناخودآگاه يا براي جلب توجه ديگران تبديل به بازاريابان رايگان برندها مي‌شوند و بدون داشتن منافع مادي اقدام به تبليغ و مطرح كردن يك يا چندين برند خاص مي‌نمايند. از اين رو سازمان‌ها علاوه بر اندازه‌گيري ارزش مالي برند خود بايد نگاه جامع‌تر و عميق‌تري به ارزش اجتماعي برند شان داشته باشند.

    *پژوهشگر مؤسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني


    اگــر بــه کـــــــسی بــیش از حــد بــها بدی
    حــتمآ بــهش بــدهــــــکار مــیشی






  2. کاربر مقابل از M.A.H.S.A عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/