براساس تحقيقات مؤسسه سوشياجيليتي، پنج عامل كليدي كه شامل عامه پسند بودن (برخورداري از يك موقعيت اجتماعي مطلوب)،قابل قبول بودن (تمايل به شنيدن در مورد آن و بررسي آن)،تعامل (درگيري و مشاركت منظم و سازگار)،دسترسي به شبكه مشتريان (مخاطبان واقعي و بالقوه نسبتاً زياد) و اعتماد (برخورداري از نفوذ و اقتدار در جامعه) به عملكرد اجتماعي برند كمك ميكند.
در خاتمه بايد گفت در دنياي امروز و با گسترش اطلاعرساني، هر حركت و تصميمگيري سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزيابي قرار ميگيرد و موفقيتها و شكستهاي سازمان با برند آن سازمان نمايان ميشود.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)