logo en
spoiler2S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyatspoiler2



- ناشر: bitCopmposer Games
- سازنده: GSC Game World
- تاریخ انتشار: Fall 2009
- سبک: FPS & RPG


GSC Game World بسیار خوشحال و خرسند اعلام کرد که سری جدید بازی .S.T.A.L.K.E.R ساخته خواهد شد.(برای PC)

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat سومین بازی از سری بازی های استالکر که یک FPS بسیار واقعی و با کیفیت خواهد بود.
این پروژه که GSC Game World آن را بر عهده دارد در پاییز 2009 ریلیز خواهد شد.اتفاقات S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat بسیار زیادتر و گسترده تر شده بعد از پایان ساخت STALKER.: Shadow of Chernobyl (نسخه Clear Sky از Shadow Of Chernobyl گستردگی کمتری دارد).
بازی بسیار گسترده تر شده و چیز های زیادی برای کشف کردن در Zone یا منطقه دارد ، گروه ها ناپایدار یا فرعی در بازی در نقشه وسیع بازی پخش شده اند و تمام گروه های بازی در این تلاشند تا CNPP را تحت کنترل خود داشته باشند.

مختصر توضیح درباره داستان بازی: طبق نقشه عملیات ، اولین گروه نظامی ،مامور اجرای جاسوسی هوایی از خاک منطقه (محل استقرار نیروهای دشمن) هست تا نقطه به نقطه موقعیتهای مشکوک تعیین شوند(به روی نقشه بیایند) . پس از بررسی شرایط نقشه ها ، نیروهای نظامی اصلی اعزام میشوند.
با وجود تدارکات دقیق ، عملیات با شکست مواجه گردید . خیلی ا ز هلیکوپترهای خط مقدم(صف شکن) سقوط کردند . دررابطه با علل دلایل شکست عملیات ، سرویس امنیتی اکراین مامورشان را به مرکز منطقه راهی کردند. از حالا به بعد همه چیز بستگی به بازیگر (ما) دارد.
"بازی در منطقه Pripyat رخ میدهد"







ویژگی های بازی:
  • - طراحی زیبای منطقه(شهر Pripyat): ایستگاه قطار Yanov - کارخانه Jupiter - روستای Kopachi و جزئیات آن.
  • - داستان جدید ، شخصیت های منحصر به فرد و تک.
  • - گسترش سیستم side quests (جستجوی مناطق واطراف Zone)
  • - مانستر های جدید (موجودات): Chimera و Burer - رفتار ها و قابلیت های جدید برای تمام مانستر ها.
  • - سیستم A-life جدید: آب و هوای که شباهت بسیاری به نسخه های 1 و 2 بازی دارد (همون محیط غمگین بازی).
  • - اضافه شدن غفلت ها و اشتباهات به عملکرد ها.
  • - بازیکنان میانجی یا فرعی جدید.
  • - امکان Freeplay بازی کردن بعد از پایان بازی
  • - انتشار بازی با موتور : X-Ray engine v.1.6

__________________________________







Preview

Call of Pripyat : exclusive preview from Gameplay magazine | 5.2009

8effb56c6d85t



مختصر داستان:
توطئه چند روز بعد از پایان Shadow of Chernobyl شروع شد.روزیدر این مدت تمام چیزی که استالکر به آن فکر میکرد گذشتن از آن دهانه بود.
با عجله به انجا رفنتد.
پس جنگ های فرقه ای دوباره به وجود آمد و کل منطقه تبدیل جنگ شد.
ناگهان و به طور غیر منتظره ، نیروهای نظامی فعالیتشان رو افزایش دادند.اخبار در رابطه با این جنگ و آشوب پخش شد و ارتش مرکزی به مبدا(Zone)رسید و توسعه برای عملکرد آبراه شروع شد.تمامی راههایی که به عمق Zoneمنتهی میشدند کاوش خواهد شد حتی کوچکترین نقاط سپس سربازان زره پوش آنها به آنجا فرستاده شدند تا کنترل منطقه را کاملا به دست بگیرند. اما یک چیز خیلی نگران کننده بود ، که تمام هلیکوپترهای تجسس ناپدید شده بودند.
همانند گفته خردمندان قدیمی ، شاید یک مامور اکتشاف بتواند گروه از بین رفته را بسازد و احیا کند. بنابراین HQ یک شخص موثر را به آن منطقه میفرستد تا واقیعت سرگذشت آنها را جویا شود ، مدتی هم یک استالکرمخفی می ماند. |خب چرا مخفی؟| در حقیقت او یک استالکر است و او برای وزرات و برخی ارتش ها واقعا مزاحم است.اسمش Alexander Degtyarev است و قهرمان داستان(شخصیت اصلی).ماموریت اصلی ما پیدا کردن هلیکوپترها و اینکه چه اتفاقی به سرشان آمده است! شما در مدت بازی اطلاعاتی از هر کدام از آنها به دست می آورید و پیشرَوی شما رازهای غیر قابل تصوری را فاش خواهد کرد ولی سازنده در مورد این زار و رمزها و پیشرَوی ها قبل از ریلیز چیزی نخواهد گفت!
Alex کمی دیر به منطقه رسید ، استالکرها قبل از او آنجا مستقر شده بودند ، در بار(Bar) یک کشتی زنگ زده را باز کرد و از خانه های اطراف آن استفاده کرد و از Anomlie ها و.... .تنها دو گروه کوچک از Duty و FreeDom به Darkwater رسیده بودند و آنها یک آتش بس موقتی داشتند و به مقرهای خود در ساختمان دادگاه برگشتند.آنجا به دو قسمت برای این دو گرو تقسیم شده بود و همگی باهم موافق بودند که آن یک قلمروی بی طرف خواهد بود ، جایی که یک تیر هم شلیک نخواهد شد.بدیهی است که Banditها هم آنجا هستند و برای یافتن پول به آنجا آمده اند.یکی از آنها ، Sultan ، یک حرومزاده باهوش لاشی بازی در آورد و کل کنترل منطقه را بر هم زد ولی او قصد نداشت که کسانی که آنجا هستند را بکشد.

Alexander20Degtyarev
شخصیت اصلی Alexander Degtyarev

قابلیت ها و شرایط ها و.... .
ما سه فرقه برای کار انجام دادن داریم.شما ممکن است به بعضی از آنها ملحق شوید.شما میتوانید موازنه نیرویی،کمک به گروهتان و کارهای گوناگون تغییر بدهید که بر روی تسلط گروهتان تاثیر گذار است.البته جنگها پایان نخواهد داشت.هرچیزی بخت و اقبال خود را دارد و تغییر میکند.برای مثال:کمپ دانشمندان به وسیله Mercenaryها از بین میرود و متعلق به آنها میشود.شما میتوانید به آنها یک نصیحت بکنید: "من میدانم بعضی از FreeDomها،آنها به شما کمک خواهند کرد".از طرف آن فرقه به شما منابعی خواهد رسید:دریافت احترام از اعضای آن فرقه ، تجهیزات عالی که شما احتیاج دارید و... .

شرایط تجهیزات نظامی گروه ها:
Duty های زره پوش معمولاً از اسلحه Rifle و machinegun استفاده میکنند- گروه FreeDom: اسلحه های تک تیر(Snip) و لباس های سبک برای کارهای تاکتیکی. سازنده ترجیح داد در مورد Bandit چیزی را آشکار نکند ولی ما(Game Play Magazine) فکر میکنیم ShotGun خواهند داشت.اسلحه ها تا حدودی تغییر خواهند کرد.سازنده تصمیم گرفته اند یک دستی به سر و روی اسلحه ها بکشند (مثلا از اسلحه ShotGun مدل DOA-12 استفاده کنید).اسلحه ها برای Damage بیشتر و بُرد بیشتر بازسازی خواهند شد.
لباس ها مجزا خواهند بود و به دو قسمت نیم تنه و کلاه تقسیم خواهند شد.
Quick-Useها:Medkit – Bandage - antirad .همچنین یک Medical جدید اضافه شده با نام appear – boosters.
استالکر ها با روز و شب عمل خواهند کرد. شبها می خوابند ، صبح از خواب بلند می شوند و تجهیزات خود را آماده میکنند و ، یکی یکی یا هم گروهی برای جستجوی Artifact از کمپ خارج می شوند. زمانی هم که وقت غروب فرا رسید با غنائم به دست آورده یا هم از دست داده شروع به برگشتن به کمپ میکنند.سازنده بر این شده که سیستم رفتار و نقل و انتقالات(Trade-از یک منطقه به منطقه دیگه رفتن)دوباره بازسازی کند و بهبود ببخشد.شما دیگر در کوله پشتی استالکرها 5000روبل (واحد پول روسیه) و ودکا نخواهید دید.آنها چیزهایی که خریده اند یا گردآوری کرده اند را حمل خواهند کرد.
به شما اجازه داده می شود تا طرحهای ماهرانه در مناطق خوف و تاریک.براری مثال: شما میتوانید برای یک استالکر صبر کنید تا او Artifact جمع آوری کند و سپس که به شما نزدیک شد و او را بکشید و غنائم را به کمپ برگردانید.

توضیحاتی در مورد Monster ها :
Monsterها فعالیتشان در شب افزایش پیدا میکند!Chimera و Burer هم وجود خواهند داشت.این مدل ها قبلا در SOC هم بودند ولی به دلایلی استفاده نشد.سازنده بیان کرده که آنها دشمنان منحصر به فردی هستند.بنابراین آنها(سازنده) رفتار و قابلیت های خاص و جدیدی را به Chimera و Burer بخشیده اند.Chimera: پرش های مهلک و سریع ، بدون جلب توجه در همان جایی که هست مخفی می ماند و سعی میکند از دوری کند قبل از اینکه بازیکن او را ببیند.Burer سعی میکند از توانایی telekineticش استفاده کند برای مثال او کاراکترها را خلع سلاح میکند یا حداقل بلوک سنگی را به طرف سر شما رها میکند و به شما صدمه وارد میکند.
وضعیت متعادل برای Monster ها بازسازی خواهد شد.برای مثال BloodSucker مقداری ضعیف تر خواهد شد ولی خطرناک بودن او بیشتر خواهد شد.نامرئی بودنش باعث نخواهد شد او فناناپذیر بماند او اندکی متفاوت عمل خواهد کرد.

مکان ها و شرایط:
اخطار ها جزئیات در Call Of Pripyat تعجب برانگیز است.
امکان خوابیدن شما وجود دارد.شما قادر به خوابیدن در زیر بوته ها نیستید و باید در داخل کیسه خواب بخوابید.اما شما در هر کمپی لباس هایی پیدا خواهید کرد که شب را آنجا بخوابید.انتظار برای صبح شدن از SoC خیلی بهتر شده است – می توان یک فنجان چای میل کرد یا هم 10 تا و حتی بیشتر.اما ، خوب شما ممکن است نخواهید شب را بخوابید ، امکانات تاکتیکی خیلی زیادی هم هستند همچنین ماموریت برای کاوش در شب هم زیاد وجود دارد.

آنجا حدود 70 جستجوی منحصر به فرد وجود دارد ، گشد و گذار و تجسس در چند نقطه نقطه صورت میگیرد:
1- Darkwater|قلمروی باتلاقی|: با Anomaliها و با ساختمان کشاورزی به طور متراکم ساخته شده است.
2- Jupiter |قلمروی صنعتی|: کارخانه ویران شده بسیار عظیم.
3- Pripyat |شهر Pripyat|: کاملا بازسازی شده قسمت شرقی Pripyat است.با اداره پست ، مدرسه و دیگر مناطق مشهور شهر.شهر دقیقا با نقشه جهانی مطابقت دارد.در شمال غربی NPP(نیروگاه هسته ای) ، نه جنوبی (مغایر با نسخه قبل).که این اشتباه در نسخه های قبل وجود داشت و توجهی نشده بود.
رئیس هیلیکوپتری وجود ندارد ، جنگهای بی پایان فرقه ها و کارهای دیگر که فرضا جالب بودند ولی شایسته S.T.A.L.K.E.R. نبود.ویژگی های جدید آشکار شده و همچنین Upgrade اسحه ها هم وجود دارد.روی هم رفته Call Of Pripyat نردیکتر به مفهوم اصلی S.T.A.L.K.E.R. است و همچنین خطرناکتر.
-----------------
منبع: GSC game world
Gameplay Magazine

________________________________

مصاحبه RSP با Oleg Yavorsky ، سرپرستGSC Game World، در مورد پروژه S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat

مقدمه مصاحبه:
اعلان بازی جدید .S.T.A.L.K.E.R ، تکمیل کننده نسخه Clear Sky و برگرفته از Zone نسخه Shadow Of Chernobyl و نشان دهنده اتفاقات رخ داده شده بعد در آن Zone هست.
در اعلان اول به طور قوی قول داده شده که: -افزایش ویژگی A-Life - آزادی بیشترو شرایط های ماندگاری که تصور میرود.اما چه چیز های دیگری در آنجا هست؟ و اوکراین چه چیزی از Clear Sky آموخت؟عضو GSC یعنی سرپرست Oleg Yavorsky چند لحظه ای به سوال هایمان جواب میدهد و بیشتر هم در مورد Call Of Pripyat با ما سخن میگوید. و باید در مورد راز نان هم بپرسیم.

سوالات:
RSP: فکر میکنید چه درسی از ریلیز Clear Sky یاد گرفتید؟ شما از کار بر روی Cop چه انتظاری خواهید داشت؟
Yavorsky: نسخه Clear Sky واقعاً یک درس خوب برایمان بود ، در درجه اول دوام بازی و playability مد نظر بود. خیلی تغییراتی وجود دارد از جمله گیم پلی و تکنولوژی که ما بر روی Clear Sky انجام دادیم ولی ما قبل از ریلیز فرصت نداشتیم تا هر چیزی را صیغل بزنیم و کاملشان کنیم.با Call Of Pripyat ما مشتریان را جذب میکنیم ، اولا ، به وسیله تکنولوژی هایی که ما از قبل(Clear Sky)برای صیغل دادن ساختمان ها داریم ، دوما ، پاک کردن بعضی از ویژگی هایی که تعبیه نشده اند مانند جنگ های کلی گرو های بازی(فرقه ها).برای مثال بود. سوما ، جدّی گرفتن تست بازی قبل از ریلیز.

RSP: آیا میتوانید برای ما مناطقی که CoP شامل آنها خواهد بود را ذکر کنید؟ این مناطق چقدر از منطقه اصلی برداشته شده ؟
Yavorsky: ما مناطق و لوکیشن های کاملا جدید را در CoP ارائه خواهیم داد.شامل آبراه Pripyat و ناوگانی زنگار زده ای که هنوز بیش از 20 سال پابرجا است.روستای Kopachi که بعد از واقعه کاملا با خاک یکسان شد. کارخانه Jupiter که در حومه شهر قرار دارد.ایستگاه راه آهن Yonov ، سرتاسر شهر Pripyat ، الگویی از شهر در حد واقعی. خیلی از بازیکن ها از ما خواسته اند که بازی را در Pripyat انجام دهیم ، پس ما خواسته ی آنها را برآورده میکنیم. من فکر میکنم Call Of Pripyat خیلی واقع گرایانه خواهد بود ، به این دلیل که جوّ هر سه S.T.A.L.K.E.R. را دارا است.


prip0s

RSP: می توانید برای ما توضیح دهید سیستم A-Life جدید چگونه است؟
Yavorsky: اولا ، ما خیلی دوست داریم ویژگی های نسخه های Shadow Of Chernobyl و Clear Sky را در این نسخه هم حفظ کنیم. دوما ، ما تعدادی شخصیت و رفتار جدید اضافه کرده ایم که یک دنیا و جوّی قابل قبول بسازند ، از حالا به بعد ، گردش روز ها و شب ها بر روی رفتار بازیکن ها NPCs)) و مانسترها تاثیر خواهند گذاشت: Monster ها در شب فعالتر خواهند بود بیشتر به دنبال طعمه ها می روند ، در این زمان NPC ها سعی خواهند کرد بعد از تجسس برای artifact ها به پناهگاه برگشته و شب را سپری کنند تا از دست مانسترها در امان بمانند. ویژگی هر مانستر بسته به مرگبار بودن آنهاست. جهش یافته ها انسان را شکار میکنند ، Bandit ها بی طرف خواهند بود. Duty ها در پی از بین بردن جهش یافته ها هستند.
سوما ، خواب و گرسنگی دربازی تاثیر خواهند داشت: شما اگر گرسنه باشید ، شما را مجبور خواهد کرد تا Stamina یا قدرت بدنی خود را دوباره به دست بیاورید. خوابیدن به شما کمک خواهد کرد که تجدید قوا کنید.
مانسترها رفتارشان در نبرد تغییر خواهد کرد (طوری که آنها سخت تر و جالبتر می جنگند) برای دو مانستر این قابلیت اضافه شده Burer , Chimer


prip3s

RSP: چقدر شما از کارهای انجام گرفته ی انجمن مدینگ در نسخه های قبلی الهام میگیرید؟
Yavorsky: ما خیلی خوشحالیم از اینکه انجمن مدینگ با S.T.A.L.K.E.R است.ما دیدیم که اصلاحات جالبی از سوی طرفداران برروی بازی انجام شده (مثلا : AKM-mod).کوشیدن ما برای این است که به بازیکن هایمان S.T.A.L.K.E.R مان را طوری که آنرا درک کرده ایم.( و ما هنوز داریم چندین ایده که باید پیش می بریم).با این حال ما به خیلی از نظرات و آرزوهای بازیکن ها که به ما فرستاده می شوند توجه می کنیم.اینها به ما کمک می کند تا تصمیمات و مسئولیت هایی برای این سری بگیریم.

RSP: می توانید برای ما توضیح بدید FreePlay بعد از پایان بازی چگونه خواهد بود؟ تجسس ها محدود میشوند؟
Yavorsky: مد FreePlay برای آن پلیر هایی طراحی شده که ترجیح میدهند و خواهند بازی را ادامه و به تجسس بیشتری بپردازند. پس شما بعد از اتمام بازی خواهید توانست آزادانه از قابلیت Trade استفاده کنید ، از سیستم A-Life اطراف خود لذت ببرید و کارهای محوله را تکمیل کنید.

RSP: می توانید برای ما بگویید از بازگشت به زیرزمین های مخوف و وحشتناک ادامه Shadow Of Chernobyl ؟
Yavorsky: ما دو لوکیشن زیرزمینی برای بازیکنان CoP تهیه خواهیم کرد و آنها باید مواظب ارواح در این لوکیشن ها باشند.

RSP: جایگزین کردن دیالوگ های انگلیسی با دیالوگهای اصلی روسی ظاهراً علاقه ها را کمتر میکند. آیا شما همه دیالوگها را روسی با زیرنویس انگلیسی در نظر گرفته اید؟
Yavorsky: ممنون از تذکر شما. قسمت کمی از استالکر ما همان روسی قبلی خواهد بود. از قبیل گفتگو هایی که بین گروه ها در اردوگاه ها انجام میشد ، فریاد هایی که در هنگام جنگ زده میشد.

منبع:
RSP
cop.stalker-game

content separator1

zone world sel


گـــــرو های اصلی بازی:
  1. STALKER
  2. Bandits
  3. Zombied STALKER
  4. Military STALKER
  5. Duty

cop pers neutral
.S.T.A.L.K.E.R
خود ما با این گروه به اکتشافات می پردازیم.(بیشتر استالکر های این گروه گوشه گیر هستند و اسرار آمیز.|از جمله خودمان| )به این دلیل گروه Loner شناخته میشن.

cop pers bandit
Bandit
گروهی که به عنوان استالکر به Zone آمده اند اما فقط قصد خرید و فروش اسلحه و Artifact ها را دارند.

cop pers zombied
.Zombied S.T.A.L.K.E.R
کسانی که از مواد پخش شده رادیواکتیو در Yantar دچار آسیب شده اند.

cop pers military
.Military S.T.A.L.K.E.R
سربازانی که قبل از ورود به Zone تمرین دیده اند.(گروه ارتشی)

cop pers duty
Duty
گروهی نظامی معروف برای اینکه کاملاً مناطق را تجسس کنند.
content separator1

Monster های بــــازی:
  1. Bloodsucker
  2. Boar
  3. Controler
  4. Pseudodog
  5. Snork
  6. Burer

cop mo bloodsucker
BloodSucker
درمناطق تاریک و به صورت نامرئی.

cop mo boar
Boar
یک پستاندار تغییر شکل یافته توسط رادیواکتیو و نزدیک به برخی از Anomaliها زندگی میکنند.

cop mo controler
Controler
قادر به کنترل زامبی ها از راه دور،میتوانند از تپه ها و پشت بام و درختان بالا روند.

cop mo pseudodog
Pseudodog
یک شبه گرگ جهش یافته مهاجم و بسیار خطرناک.

cop mo snork
Snork
به نظر می رسد انسان است ولی درک آن خیلی سخت است ! (جهش یافته)

cop mo burer
Burer
حاصل اعمال وحشتناک ژنتیک این موجود (انسان) بدین شکل در آمده است.

content separator1

Weapons | اسلحه ها:
  1. АКМ-74/2
  2. Martha
  3. RP-74
  4. FT-200M
  5. Black Kite
  6. Eliminator

cop wpn ak 74
АКМ-74/2
یک کلاشنیکو مدل 1974.

قیمت: 1500
دقت: 0.105
کارایی: 1.2
قدرت: 0.32
تعداد فشنگ: 30

cop wpn beretta
Martha
کلت کالیبر 9ملیمتری به همراه دو خشاب پهن و دراز با گنجایش 15 فشنگ.

قیمت: 1500
دقت: 0.24
کارایی: 1.0
قدرت: 0.35
تعداد فشنگ: 15

cop wpn pkm
RP-74
مسلسل نوع RP که بین نیرو ها اهمیت خاصی دارد.

قیمت: 24600
دقت: 0.105
کارایی: 3.0
قدرت: 0.5
تعداد فشنگ: 100

cop wpn ft 200m
FT-200M
یک واحد معتبر دست به کار بازسازی و ارتقاء سریع در راستا با موقعیت آن زد.

قیمت: 18400
دقت: 0.105
کارایی: 1.2
قدرت: 0.32
تعداد فشنگ: 30


cop wpn black kite
Black Kite
یک کلت سنگین و بسیار کارآمد و قوی.


قیمت: 3400 р.
دقت: 0.13
کارایی: 1.1
قدرت: 0.5
تعداد فشنگ: 8


cop wpn eliminator
Eliminator
یک شاتگان با قابلیت ریلود (تعویض تیر) سریع.


قیمت: 9000
دقت: 0.25
کارایی: 1.2
قدرت: 0.52
تعداد فشنگ: 12


content separator1

Item ها یا وسایل:

  1. First-aid kit
  2. Bread
  3. Anti-red
  4. "Tourist's Breakfast" can

cop item medkit
First-aid kit
برای بهبود صدمات.

قیمت: 650
بهبود دهندگی: +5 در 5ثانیه

cop item bread
Bread
برای رفع گرسنگی های ناشی از فعالیت های زیاد.

قیمت: 10
بهبود دهندگی: +2 در 5ثانیه
رفع گرسنگی: 5+

cop item antirad
Ani-red
برطرف کننده پرتو های رادیواکتیو از بدن که در Zone رایج است.

قیمت: 500
خارج کردن پرتو: 5+ در 5ثانیه

cop item tourists brekfast
"Tourist's Breakfast" can
این قوطی ها در انبارهای نظامی گروه ها هست که از غارت ها به دست می آورند.

قیمت: 40
بهبود دهندگی: +2 در 5ثانیه
رفع گرسنگی: +10
content separator1

Anomalie ها:
  1. Burner
  2. SpringBoard
  3. Electro
  4. Gas Anomalie

cop an burner
Burner
ابرهایی از هوای بسیار داغ - به محض اینکه هر چیزی به آنها نزدیک شود فعال میشوند.
سه نوع Artifact مانع آن: Dproplets - Fireball - Crystal

cop an springboard
Springboard
نیروی جاذبه - به محض فعالیت قدرت عظیم Vortex شروع به کشیدن میکند.
سه نوع Artifact مانع آن: Wrenched - Gravi - Goldfish

cop an electro
Electro
تقریبا در روشنایی روز به صورت ابری از الکتریک وجود دارد(Electro Anomali)
سه نوع Artifact مانع آن: Sparkler, Flash, Moonlight, Battery, Shell, Snowflake

cop an gas
Gas Anomalie
در صورت برخورد با آن ریه های شما آلوده به سم این محیط خواهد شد.
6 نوع Artifact و Item مانع آن: Stone Blood , Meat , Chunk , Soul , Kolobok , Bubble , Firefly

content separator1

Artifact ها:
  1. Crystal
  2. Jellyfish
  3. Stone Flower
  4. FireBall
  5. Eye

cop ar crystal
Crystal
قابلیت: آرتیفکتی که از گرمای بیش از حد جلوگیری میکند - خارج کردن پرتو های رادیواکتیو.

قیمت: 2000
ارزش(بر اساس گستردگی در Zone): فراوان |کم ارزش|
مقابله با گرما: 2+
پرتوافشانی: 1+

cop ar jellyfish
Jellyfish
قابلیت: دارای توانایی با Vortex یا همان نیروی جاذبه - از بین برنده پرتو های رادیو اکتیو.

قیمت: 4000
ارزش(بر اساس گستردگی در Zone): فراوان |کم ارزش|
خارج کردن پرتو: 2+

cop ar stone flower
Stone Flower
یک سنگ که شکل خود را به وسیله نیروی گرانشی بسیار شدید از دست داده.

قیمت: 3000
ارزش(بر اساس گستردگی در Zone): فراوان |کم ارزش|
مقابله با گرما: 2+
مقابله با Anomalieها: Whirligig - Springboard - Vortex
پرتوافشانی: 1+

cop ar fireball
FireBall
قادر است در یک محوطه کوچک درجه خود را 24°С نگه دارد.

قیمت: 4000
ارزش(بر اساس گستردگی در Zone): فراوان |کم ارزش|
خارج کردن پرتو: 1+
مقابله با گرما: 5+
نه نظر می رسد که در Burer این ناهنجاری (Anomalie) وجود داشته باشد.

cop ar eye
Eye
استالکر های با تجربه می گویند که می تواند باعث افزایش ثروت شود.


قیمت: 12000
ارزش(بر اساس گستردگی در Zone): کاملاً نادر
خارج کردن پرتو: 2+
ایجاد جراحت: 2+

این لیست ویرایش خواهد شد...
content separator1

System Requirements
Minimum System Requirements

  • Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
  • 512 MB RAM
  • 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Recommended System Requirements

  • Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
  • 2 GB RAM
  • 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850


content separator1

ScreenShot:

xr cop screen 001 pre xr cop screen 002 pre
کد:
http://stalker-game.com/img/news/xr_cop_screen_001.jpg
کد:
http://stalker-game.com/img/news/xr_cop_screen_002.jpg
xr cop screen 003 pre xr cop screen 004 pre
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._003_1280w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._004_1280w.jpg
xr cop screen 005 pre xr cop screen 006 pre
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._005_1280w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._006_1280w.jpg
xr cop screen 007 pre xr cop screen 008 pre
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._007_1680w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._008_1680w.jpg


xr cop screen 015 prexr cop screen 016 pre

کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._016_1680w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._015_1680w.jpg
xr cop screen 013 pre xr cop screen 014 pre

کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._014_1680w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._013_1680w.jpg
xr cop screen 011 pre xr cop screen 012 pre

کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._012_1680w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._011_1680w.jpg
xr cop screen 009 pre xr cop screen 010 pre

کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._010_1680w.jpg
کد:
http://cop.stalker-game.com/img/scre..._009_1680w.jpg
content separator1

TrailerS:

v cop1 en
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat Gameplay Video

Download - SD - 61MB
کد:
http://files.gsc-game.com/st/cop_vid...40x360_eng.avi
Download - HD - 132MB
کد:
http://files.gsc-game.com/st/cop_vid...50x536_eng.avi


v cop2
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat trailer

Download - HD - 79MB
کد:
http://files.gsc-game.com/st/cop_vid...op-v2-hq-e.wmv
Download - SD - 43MB
کد:
http://files.gsc-game.com/st/cop_vid...op-v2-lq-e.wmv
-------------------

content separator1

امتیازات (تا الان)


staw cop gamestar
85
کد:
http://www.gamestar.de/test/action/e...f_pripyat.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
staw cop gameswelt
84
کد:
http://www.gameswelt.de/articles/rev...yat/index.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
staw cop eurogamer
8/10
کد:
http://www.eurogamer.net/articles/st...pripyat-review
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
staw cop gamespot
8/10
کد:
http://www.gamespot.com/pc/action/st...at/review.html


content separator1


منبع
stalker-game: کد:
http://stalker-game.com/
cop.stalker-game: کد:
http://cop.stalker-game.com