صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

موضوع: بررسی گوشی Samsung B7610 OmniaPRO :جعبه ابزار حرفه ای ها

  1. #21
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض

    ویرایشگر اسناد

    در بین نرم افزارهای اصلی Windows Mobile ، نرم افزار Office Mobile قرار دارد که از مشاهده ویرایش اسناد Word،Excel ، و PowerPoint حمایت می کند. با آخرین نسخه این نرم افزار ، نرم افزار OneNote نیز عرضه شده است. از فایل های آفیس 2007 هم پشتیبانی می شود و در هنگام ایجاد اسناد جدید از همان فرمت ها بعنوان فرمت پیش فرض استفاده می شود.

    133 132
    131

    این نرم افزار نه تنها برای مشاهده اسناد آفیس در گوشی به کار می روند بلکه امکان ویرایش اسناد آفیس را نیز در گوشی فراهم می کنند. تغییرات دیگری در این بخش وجود ندارد.
    نرم افزار Adobe reader LE امکان مشاهده اسناد PDF را نیز در گوشی مهیا می سازد. در اینبخش ، Samsung B7610 OmniaPRO نمایش راضی کننده ای داشت چراکه باز کردن فایل های PDF در سایر گوشی ها کمی کندتر نسبت به آن صورت می پذیرد.

    135 134

    صفحه نمایش 3/5 اینچی گوشی و پشتیبانی آن از رزولوشن WVGA باعث می شود که مقادیر زیادی از متن در صفحه اصلی جای گیرند و حتی در کوچکترین سطح بزرگنمایی متن هنوز قابل خواندن باشد. B7610 OmniaPRO ابزار بسیار مناسبی برای مدیریت اسناد مختلف است.
    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




  2. #22
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض

    نرم افزارها

    Samsung B7610 OmniaPRO نرم افزارهای دیگری غیر از نرم افزرهای سازمان دهنده و مالتی مدیا همراه با خود دارد. با این گوشی شماری از نرم افزارهای از پیش نصب شده نیز عرضه می شوند و می توانید از آنها نیز استفاده نمایید. از این نرم افزارها می توان به RSS Reader و دیگری Stream Media Manager اشاره کرد.
    نام RSS Reader به اندازه کافی گویای عملکرد آن است. این نرم افزار دسترسی سریع به فیدهای RSS را برای کاربران مهیا می کند و می توانید با استفاده از آن همیشه از آخرین خبرها و به روز رسانی های سایت های مورد علاقه تان مطلع باشید. نرم افزار Podcast اجازه عضو شدن و دانلود پادکست های صوتی و تصویری را فراهم می کند.
    نرم افزار Digital Frame اجازه می دهد که از Samsung B7610 OmniaPRO به عنوان یک قاب عکس دیجیتال استفاده کنید. محتوای این نرم افزار توسط کاربر تعیین می شود و امکانات سفارشی سازی عمده ای در اختیار وی قرار می دهد. این نرم افزار قابلیت خاصی نیست اما هنوز هم قاب عکس های دیجیتال AMOLED بسیار نادر و گران قیمت هستند.

    137 136

    می توانید در پس زمینه از آهنگ استفاده نمایید و اگر لازم باشد رویدادهایی چون پیام های جدید یا زنگ های هشدار را در هنگام اجرای Digital frame غیر فعال کنید.
    نرم افزار مفید دیگر Search است که امکان جستجو در میان تمامی نرم افزارها و فایل های سیستمی را فراهم می کند. می توانید فیلترهایی تعیین کنید تا نرم افزار تنها در مکان های تعیین شده به جستجو بپردازد.
    در حقیقت دو نرم افزار جستجو در Samsung B7610 OmniaPRO تعبیه شده اند. یکی از آنها Smart Search یا جستجوی هوشمند است که جلوه های انتقالی و گرافیکی خوبی ارائه می دهد. این قابلیت برای یافتن چیزی که به دنبالش هستید بسیار به شما کمک می کند.

    139 138

    نرم افزارهای MSN از قبیل Money و Weather هم در این بخش وجود دارد. این ابزارها امکانات خوبی برای دریافت وضع هوا و وضعیت بورس در اختیار کاربر قرار می دهند.
    Microsoft Windows Marketplace for Mobileجزئی جدانشدنی از Windows Mobile 6.5 است. این راه های توزیع نرم افزار به توسعه دهندگان آن کمک می کنند تا با حذف واسطه ها ، محصول تولیدی خود را مستقیما در اختیار کاربر قرار دهند.
    رابط کاربری نرم افزار جدید Marketplace بسیار ساده است. این نرم افزار میانبرهایی به محبوب ترین نرم افزارها ، جدیدترین آنها و نمایش دسته ای نرم افزارها مهیا می سازد. البته جعبه جستجویی هم برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است تا با افزایش تعداد نرم افزارهای موجود بدون هیچ مشکلی بتوانند به آنچه قصد دارند ، دست یابند.

    143 142
    141 140

    تا به حای حدود 1000 نرم افزار در این فروشگاه عرضه شده اند که بسیار بیش از آن چه است که در ابتدای راه اندازی این سرویس وجود داشت. نرم افزارهای رایگانی هم در این فروشگاه وجود دارند اما اغلب آن ها بیش از 30 دلار آمریکا قیمت دارند.قیمت این نرم افزارها در فروشگاه نرم افزاری iPhone به سختی به پنج دلار می رسد.
    Marketplace به خوبی تنظیم شده است و اطلاعاتی چون بررسی کاربران ، عکس های نرم افزارها و رتبه بندی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.اگر نرم افزاری را از طریق کامپیوتر خریداری کنید این نرم افزار در مرتبه بعدی اجرای marketplace دانلود خواهد شد.
    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




  3. #23
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض

    GPS

    Samsung B7610 OmniaPRO از یک گیرنده داخلی GPS با قابلیت پشتیبانی از A-GPS استفاده می کند.
    AGPS اجازه جستجو و یافتن سریع تر ماهواره ها را با استفاده از دانلود داده های ماهواره ای از شبکه توسط Wi-Fi یا شبکه های 2G/3G مهیا می کند.
    متاسفانه هیچ نرم افزار مقصد یابی ماهواره ای روی OmniaPROنصب نیست و برای دسترسی به این امکان باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. گرچه نرم افزار رایگان Google Maps به همراه این گوشی عرضه می شود.
    مثل همیشه ، نرم افزار مقصد یابی به سیاست های بازاریابی سامسونگ بستگی پیدا می کند و ممکن است OmniaPRO با نرم افزار مقصدیابی در منطقه شما به فروش برسد.
    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




  4. #24
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض

    سخن پایانی

    در پایان بررسی Samsung B7610 OmniaPRO باید اذعان کنیم که با ابزار خارق العاده ای روبرو هستیم . البته تنها با توجه به مشخصات گوشی هم می شد چنین حدسی زد اما اکنون با در دست گرفتن گوشی می توانیم به صراحت این نکته را تایید کنیم.
    رابط کاربری TouchWiz بسیار عالی است و در اغلب اوقات فراموش خواهید کرد که در حال کار با یک ابزار ویندوز موبایلی هستید. مجموعه خوب نرم افزارهای از پیش نصب شده باعث می شود که مجبور نباشید با رابط قدیمی ویندوز موبایل سروکله بزنید.
    صفحات اصلی دوگانه هم ویژگی جالبی برای این رابط کاربری به شمار می روند. Nokia هم از امکان مشابهی برخوردار است اما تنها در گوشی های سری E از این امکان بهره می گیرد. البته Samsung B7610 OmniaPRO ویژگی های اصلی ابزارهای تجاری را دارد.
    البته این گوشی مشکلاتی هم دارد که باید به آن ها هم اشاره کنیم. برای مثال OmniaPRO از پلاستیکی ساخته شده است که اصلا قابل مقایسه به فلزی که باید با آن ساخته می شد نیست. محدودیت سیستم عامل در پشتیبانی از رنگ ها باعث از هم گسسته شدن طیف های رنگی در برخی موارد میشود که باعث خراب شدن تجربه کاربر از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن WVGA می گردد. علاوه بر این Windows Mobile 6.5 به اندازه نسخه 6.1 آن در این گوشی سریع عمل نمی کند.
    اما هنوز هم B7610 جای خود را در میان ابزارهای تجاری باز خواهد کرد . پشتیبانی این گوشی از فایل های آفیس و گزینه های همگام سازی آن را می توانیم دلایل صحت این ادعا به شمار آوریم.
    استفاده از صفحه کلید جادار و چهار ردیفه گوشی بسیار راحت است. صفحه نمایش لمسی هم از حساسیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه قابلیت قرارگیری به صورت زاویه دار را ندارد.
    خانواده گوشیهای تجاری سامسونگ اعضای بسیار حرفه ای دارد. اما OmniaPRO رقیبان سرسختی دارد :
    اولین رقیب این گوشی را می توان HTC Touch PRO2 دانست. این گوشی به سیستم عامل ویندوز موبایل و صفحه نمایش بزرگتر 3/6 اینچی با همان رزولوشن مجهز است. البته به دلیل محدودیت سیستم عامل در نمایش رنگ ها نمی توان به نوع TFT و AMOLED صفحه نمایش ها اهمیت چندانی نشان داد. پردازنده این گوشی کندتر است اما از میزان حافظه RAM بیشتری برخوردار است. از دیگر امکانات جالب توجه این گوشی می توان به ، به کارگیری رابط کاربری TouchFLO که بدون تردید سلطان رابط های سفارشی سازی شده Windows Mobile است و همین طور پنج ردیفه بودن صفحه کلید QWERTY آن اشاره نمود.
    رقیب دیگری که در این جا خودنمایی می کند ، Sony Ericsson Xperia X2 است. این گوشی در بیشتر مشخصات با HTC Touch PRO2 برابری می کند و تنها از صفحه نمایش کوچکتری (3/2 اینچی) برخوردار است. دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی تمامی رقبا را از میدان به در می کند .گرچه از سفارشی سازی های آن چنانی رابط کاربری در اینجا خبری نیست.
    سایه Motorola MILESTONE (یا DROID) هم بر سر Samsung B7610 OmniaPRO سنگینی می کند. این گوشی از صفحه نمایش بزرگتر و رزولوشن نسبتا بالاتری برخوردار است(3/7 اینچ و 480 x 854 پیکسل) که به همراه Android 2.0 Éclair می توان آن را بزرگترین نقطه قوت MILESTONE دانست.
    دوقلوهای Nokia N97 را هم که جز محبوب ترین گوشی های هوشمند با صفحه کلید QWERTY کشویی و صفحه نمایش لمسی است به رقیبان این گوشی بیافزایید. به دلیل اینکه به تازگی به بررسی Nokia N97 mini پرداختیم ، مشخصات آن ها را ذکر نمی کنیم. اما برای کاربران سیمبین گروه N97 را می توان بهترین گوشی لمسی در دسترس دانست.
    و در آخر ، باید به شما اطمینان دهیم که کاربران حرفه ای در حال پس انداز کردن پول هایشان برای خرید Nokia N900 هستند. سیستم عامل Maemo موفق ترین لینوکس عرضه شده برای موبایل تا به حال بوده است. همانطور که می دانید آندروید هم از هسته لینوکس استفاده می کند اما Google به شدت اصرار دارد که آندروید لینوکس نیست. اما Maemo با آغوش باز اصل و ریشه اش را می پذیرد و شما می توانید از نرم افزار های Open Source مورد علاقه تان در آن استفاده کنید.
    همانطور که مشاهده کردید لیست رقبای Samsung B7610 OmniaPRO بسیار طولانیست. اما بسیاری از کاربران در همان بار اول دیدن OmniaPRO به آن جذب خواهند شد. البته ترکیب رابط کاربری TouchWiz و Windows Mobile بسیار عالی است و برای کاربران تجاری که آسان بودن کار با گوشی ، صفحه کلید QWERTY ، گزینه های همگام سازی متنوع و پشتیبانی عالی از فایل های آفیس اهمیت دارد ، لذت کار با گوشی دو چندان خواهد بود.
    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/