صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22

موضوع: بررسی تخصصی Samsung S8500 Wave :سلام به همه!

  1. #21
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض


    Samsung Apps

    سیستم عامل Bada از آغاز فروشگاهی نرم افزاری هم در درون خود دارد : Samsung Apps . Samsung قول داده است تا 100 نرم افزار را تا زمان عرضه Wave در این فروشگاه قرار دهد. در حال حاضر حدود 60 نرم افزار در این فروشگاه وجود دارد و تمامی آن ها رایگان هستند.
    به نظر می رسد که سیستم پرداختی این فروشگاه هنوز راه اندازی نشده است و شاید دلیل این کار تعداد کم نرم افزار های موجود در فروشگاه باشد.
    Samsung Apps شباهت بسیاری به Android Market دارد. این نرم افزار سه لبه نرم افزارهای برجسته ، برترین نرم افزارها و نمایش دسته ای آن ها را در خود دارد. گزینه هایی چون بخش دانلود و جستجو هم در این نرم افزار تعبیه شده اند.

    158 157
    156 155

    کلا ایده اینکه فروشگاه نرم افزاری از نخستین روز عرضه گوشی در دسترس کاربران باشد بسیار عالیست و با توجه به در دسترس بودن SDK برای برنامه نویسان به نظر می رسد که تعداد نرم افزارهای در دسترس روز به روز افزایش یابد.

    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




  2. #22
    موسس و مدیر
    نمی‌دانم در کدامین کوچه جستجویت کنم ؟ آسوده بخواب مادر بیمارم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    13 78 57
    نوشته ها
    13,577
    تشکر تشکر کرده 
    15,753
    تشکر تشکر شده 
    17,227
    تشکر شده در
    4,905 پست
    حالت من : Khoonsard
    قدرت امتیاز دهی
    24982
    Array

    پیش فرض

    سخن پایانی

    Samsung S8500 Wave نخستین گوشی است که از سیستم عامل ساخت برند استفاده می کند و با اینکه شاید این نکته درخشانی در کارنامه این گوشی باشد اما آن را با ارزش نمی کند. این گوشی پتانسل خوبی دارد و کاربرپسند بودن رابط کاربری آنرا در اوج قرار می دهد . پس حتی اگر Bada به همراه این گوشی عرضه نشده بود هم ، Wave گوشی پیشرفته و کاملی به شمار می رفت.
    در حال حاضر ، Samsung S8500 Wave در حال تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند است . با در دسترس بودن تعداد کمی از نرم افزارها ، کاربران حق دارند که در مورد انتخابشان تردید داشته باشند. اما سامسونگ و بادا در آینده جای هیچ تردیدی را باقی نخواهند گذاشت.
    اما در مورد گوشی ، تصور می کنیم که S8500 Wave با توجه به قیمتش ارزش بسیار خوبی دارد و می تواند راهگشای خوبی برای سایر محصولات برند که مبتنی بر Bada هستند باشد.
    صفحه نمایش لمسی فوق العاده Super AMOLED ، پردازنده سریع و پرقدرت یک گیگاهرتزی ، دوربین خوب ، قابلیت های عالی چندرسانه ای و امکانات ارتباطی کامل. این ها به تعداد نرم افزارهای در دسترس برای سیستم عامل Bada وابسته نیستند.
    علاوه بر این Samsung S8500 Wave هم ظاهر خیره کننده ای دارد و هم کار کردن با آن بسیار لذت بخش است. این گوشی باریک و بسیار مستحکم است و با ساخت عالی خودش ، کارآیی بسیار خوبی هم از خود نشان می دهد. تعادل به خوبی در میان موارد مختلف در این گوشی رعایت شده است و این گوشی می تواند از عهده هر کاری که به آن وا می نهید به خوبی برآید.
    این گوشی پرچم دار بسیار مناسبی برای باداست. مقاصد سامسونگ در مورد Bada به اندازه کافی جدی به نظر می رسند اما مشخص نیست که در پایان وضعیت به چه شکل باشد. به نظر می رسد که سیستم عامل Bada سعی دارد که رده گوشی های میان قیمت را به خود اختصاص داده و سامسونگ هم به فکر تکامل هر چه سریعتر فروشگاه نرم افزاری خود است.
    هر گاه و اگر چنین اتفاقی رخ دهد ، S8500 Wave به خوبی به جایگاه مناسبش دست خواهد یافت. این به عهده گوشی های هوشمند است تا گزینه های زیادی را برای ارتقا در اختیار کاربران وفادار برند قرار دهند و به سامسونگ اجازه برسند که به مرحله بهره برداری از فروشگاه نرم افزاری خود برسد.
    گرچه در حال حاضر هم Samsung S8500 Wave گوشی بسیار پیشرفته ای است و به همین دلیل باید با رقبای سرسختی دست و پنجه نرم کند.ما تنها از میان این رقبا به گزینه های اصلی اشاره می کنیم.
    گوشی مبتنی بر سیمبین Sony Ericsson Vivaz به یک دوربین هشت مگاپیکسلی اما صفحه نمایشی کوچکتر از نوع TFT مجهز است. هر دوی این گوشی ها امکانات زیادی دارند و انتخاب از میان آن ها دشوار است. سیستم عامل Bada هم از نظر ظاهری و هم از نظر تجربه کاربری بهتر از همتای خود است اما اوضاع در مورد تعداد نرم افزارهای سازگار بر وفق مراد سیمبین است. گمان می کنیم انتخاب از بین این دو گوشی به بخش ویدیویی آن ها وابسته است.
    اگر بخواهید هزینه بیشتری را صرف خرید گوشی کنید می توانید به بهترین گوشی های تلفن همراه موجود هم نگاهی بیاندازید. Nokia N8 که گفته می شود در ماه های آتی فروش آن آغاز خواهد شد قیمتی حدود 370 یورو دارد(البته بدون در نظر گرفتن مالیات). این گوشی از نسخه جدید سیستم عامل سیمبین بهره می برد و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش زنون مجهز است.
    N8 به یک صفحه نمایش AMOLED مجهز است و نه Super AMOLED.
    رقیب بعدی HTC Desire و برادر دوقلویش Google Nexus One است. هر دوی این گوشی ها به پردازنده Snapdragon و صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچی AMOLED مجهز هستند. دوربین های پنج مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و ضبط ویدیویی WVGA هم عهده دار امر عکاسی و فیلمبرداری در این دو گوشی هستند. این دو گوشی مبتنی بر آندروید قیمتی حدود 400 یورو دارند.
    گزینه دیگر مبتنی بر آندروید در این رده قیمتی Sony Ericsson XPERIA X10 است. مزایای آن دوربین عالی که قول داده شده است تا پایان این سال امکان ضبط ویدیویی HD را خواهد داشت ، پردازنده Snapdragon و رابط کاربری سفارشی سازی شده آن هستند. صفحه نمایش لمسی TFT گوشی XPERIA X10 قطری چهار اینچی دارد و کیفیت تصویر فوق العاده ای ارائه می دهد اما حتی با وجود اینکه صفحه نمایش Samsung S8500 Wave ابعاد کوچکتری دارد ، نمی تواند با آن رقابت نماید. سیستم عامل منسوخ Android 1.6 هم نکته یأس برانگیز دیگری است.
    با اینکه هر سه گوشی ذکر شده رقبای قدرتمندی هستند اما تصور می کنیم که این وظیفه Samsung I9000 Galaxy S است که محدوده امنی برای محصول جدید شرکت ایجاد نماید.
    در حالیکه که برترین گوشی آندرویدی سامسونگ ، بهترین گوشی هوشمند شرکت هم هست ، Samsung S8500 Wave هم به جایگاه مناسب خود در بازار دست خواهد یافت. گرچه این گوشی ، در حال حاضر کاملا هوشمند نیست اما Wave این نقص کوتاه مدت را با صفحه نمایش عالی ، رابط کاربری خارق العاده ، امکانات و قابلیت های زیاد و ظاهری زیبا جبران خواهد کرد.
    زندگی در بردگی شرمندگی است * معنی آزاد بودن زندگی است
    سر که خم گردد به پای دیگران * بر تن مردان بود بار گران




صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/