سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: شرايط بهتري نسبت به نيم فصل اول در تيم حاکم شده و برخي از مشکلات اين تيم برطرف شده است.
00031765 ''امیر قلعه نویی'' چهارشنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی در جمع خبرنگاران افزود: جذب چند بازیکن جدید، افزایش شناخت متقابل مربی و بازیکن نسبت به هم و حاکم شدن مسایل اخلاقی در تیم شرایط ما را مطلوب کرده و تیم به بلوغ تاکتیکی رسیده است.

وی گفت: کار تراکتورسازی از این پس سخت تر خواهد شد چرا که توجه به این تیم زیادتر شده و انتظارات از آن بالا رفته است.

قلعه نویی اظهارکرد: سه بازی خانگی پیش رو داریم اما فقط به بازی فردا فکر می کنیم و دوبازی مقابل شهرداری و استقلال پس از این مسابقه خواهیم پرداخت.

وی بیان کرد: دربازی فردا مقابل داماش بازی سختی خواهیم داشت چرا که این تیم از خط هافبک خوبی برخوردار است و توانایی تغذیه مناسب خط حمله را دارد و ما سعی خواهیم کرد این ارتباط را قطع و یا کاهش دهیم.

وی گفت: اگر بازیکنانم در بازی فردا نیز همانند بازی با شاهین با انگیزه باشند و تاکتیک های داده شده را به خوبی اجرا کنند، یقینا برنده بازی خواهیم شد.

قلعه نویی با بیان اینکه جای خطا در بازی های برگشت اصلا وجود ندارد، از هواداران خواست مثل همیشه تیم خود را تشویق کنند و با احترام به تیم حریف زمینه را برای صعود تیمشان فراهم کنند.

سرمربی تراکتوسازی گفت: بازی های سختی پیش روی تراکتورسازی است و ماه آینده چند بازی حساس مقابل حریفان خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد با کسب نتایج مطلوب این بازی ها را پشت سر بگذاریم.

قلعه نویی در خصوص برنامه بازی ها و فشردگی آن اظهار کرد: این برنامه ای است که سازمان لیگ داده و باید به ان تمکین کنیم، البته چون تراکتورسازی درگیر یک جام است فشردگی بازی ها تاثیر و یا فشاری بر روی آن ندارد و شاید کمترین لطمه را از این موضوع بپذیرد.

تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر ساعت 15 امروز میزبان داماش گیلان است.