07653247816933996292

احتمالا همه شما دوربین های ببین و بگیر نارنجی را خوانده اید و با فواید و مزایای آن آشنایی کامل دارید. المپوس هم در CES امسال دوربین ببین و بگیر جدیدی را معرفی کرده است. در نگاه اول به نظر می رسد این دوربین فقط می تواند جز همین دسته دوربین ها طبقه بندی شود. این دوربین 16 مگاپیکسلی با قدرت زوم 10x شاید زیاد شما را جذب نکند، البته نمی توان از قیمت پایین این دوربین چشم پوشی کرد. اما زود قضاوت نکنید، بهتر است با نگاه عمیق تری به این محصول دقت کنید.

این طور که به نظر می رسد، المپیوس VR-340 به دلیل قیمت به صرفه اش می تواند انتخاب مناسبی باشد. اما اگر بدانید که با این دوربین می توانید عیوب عکس های خود را به راحتی برطرف کنید، شاید تصمیمتان برای خریدش جدی تر شود.

این دوربین از یک برنامه داخلی ویژه استفاده می کند که به وسیله آن می توانید عکس خود را ویرایش کرده و درست مانند یک جراح زیبای و پلاستیک عمل کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد که دنداهای خود را سفید کرده، چین و چروک صورت را از بین ببرید. از سیاهی زیر چشم که همیشه در عکس آزار دهنده است رهایی یابید و حتی غبغب خود را کوچک کرده و برای خودتان مو و مژه اضافه کنید. شاید با داشتن این دوربین دیگر به برنامه های میک آپ و ویرایش عکس هم احتیاج نداشته باشید.

گفته می شود با این برنامه شما می توانید تا ۱۸ تغییر را در هر عکس به وجود آورید. البته هنوز حرفی از قیمت این دوربین به میان نیامده است، اما احتمالا می تواند محصول رضایت بخشی باشد. آیا شما مایل به داشتن این دوربین آرایشگر هستید!؟ در هر صورت باید تا ۲ ماه دیگر برای به بازار آمدنش صبر کنید.