نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: شارپ باریکترین حسگر دوربین ویژه تلفنهای هوشمند را ارائه کرد

  1. #1
    سرپرست
    شعار بلد نیستم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران زمین
    نوشته ها
    25,693
    تشکر تشکر کرده 
    20,666
    تشکر تشکر شده 
    10,290
    تشکر شده در
    4,519 پست
    حالت من : Motarez
    قدرت امتیاز دهی
    4891
    Array

    شارپ باریکترین حسگر دوربین ویژه تلفنهای هوشمند را ارائه کرد

    شرکت شارپ به تازگی حسگر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ویژه تلفنهای هوشمند را ارائه کرده است که به ادعای این شرکت باریکترین حسگر دوربین در بازار جهانی به شمار رفته و می تواند منجر به باریکتر شدن تلفنهای هوشمند شود.

    52043632557419978183

    به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات برسام و به نقل ازخبرگزاری مهر، این حسگر دوربین ضخامتی برابر ۵٫۶ میلیمتر داشته و از سیستم تثبیت عکس داخلی برخوردار بوده و می تواند تصاویر ویدیویی را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل به ثبت برساند. سیستم تثبیت دوربین برای زمانهایی که به دلیل لرزش دست تصاویر کدر و غیر شفاف ثبت می شوند کارایی بسیاری خواهد داشت.

    شارپ این حسگر را در پاسخ به تقاضای بالا برای استفاده از ابزارهای قابل حمل هرچه باریکتر ارائه کرده است. حتی شایعاتی نیز وجود دارد که شارپ تولید دوربین محصول آینده شرکت اپل را نیز بر اساس همین فناوری به عهده گرفته باشد.

    بر اساس گزارش پاپ ساینس، باریک بودن این حسگر دوربین می تواند برای بسیار از تولید کنندگان خوشایند باشد زیرا تلفنهای هوشمند روز به روز باریکتر می شوند اما این باریک شدن محدود به باریکی قطعاتی است که در درون آنها به کار گرفته می شود. از این رو اگر شارپ توانسته دوربینی بسازد که فضای کمی از درون تلفنهای هوشمند را اشغال می کند، توجه بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب خواهد کرد.

    در دنیا هیچ بن بستی نیست.یا راهی خواهم یافت،یا راهی خواهم ساخت



  2. #2
    سرپرست
    شعار بلد نیستم
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران زمین
    نوشته ها
    25,693
    تشکر تشکر کرده 
    20,666
    تشکر تشکر شده 
    10,290
    تشکر شده در
    4,519 پست
    حالت من : Motarez
    قدرت امتیاز دهی
    4891
    Array

    پیش فرض

    شرکت شارپ اخیرا کوچکترین نمونه دوربین‌ های با قابلیت تثبیت تصویر را جهت نصب در باریک ترین گوشی های هوشمند، وارد بازار کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، Image Stabilizer یا تثبیت گر تصویر، لرزش دوربین را در هنگام عکاسی با استفاده از ایجاد حرکت معکوس روی یک لنز یا سنسور و یا بصورت نرم افزاری حذف می‌کند و از کدر شدگی و بهم ریختگی عکس بر اثر لرزش دوربین جلوگیری می کند.

    84774062793861595518

    توانایی نصب این دوربین روی انواع تلفن ها در حدی است که حتی باریک ترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت ۷٫۱ میلیمتر که اخیرا توسط شرکت Motorola Razr وارد بازار شده نیز قابلیت تطبیق با این دوربین ۵٫۴۷ میلیمتری را دارد.

    دوربین ۱۲٫۱ مگاپیکسلی CMOS با نام RJ63YC100 قرار است ازین پس در وسایل و تجهیزات قابل حملی که نیاز به تثبیت تصویر دارند استفاده شود.

    تثبیت گر نوری تصویر در این نمونه می تواند از یک سیستم جابجاکننده لنز برای حرکت آنها در درون نمونه استفاده کرده و ثبت لرزش را متوقف کند.

    شرکت شارپ معتقد است که این تکنولوژی، کدری موجود در تصاویر گرفته شده توسط تلفن های هوشمند و تبلت ها را کاهش داده و میزان نور کم در حین عکاسی را بهبود می بخشد.

    این دوربین همچنین قابلیت ضبط ویدئویی با استاندارد ۱۰۸۰p را داشته و از f 2.5 برخوردار است.

    در دنیا هیچ بن بستی نیست.یا راهی خواهم یافت،یا راهی خواهم ساخت



برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/