99810789101318196727

هرگاه نام پرآوازه شلبی بر سر زبان‌‌ها می‌افتد، فورد موستانگ‌‌های تقویت شده و بی‌نظیری را یادآور می‌شود. اما چندی پیش کارول شلبی و کمپانی Rucker با همکاری یکدیگر تعداد محدودی موتورسیکلت اسپرت تولید کرده‌اند که به وسیله کمپانی Rucker مونتاژ می‌شود.

بنا به گفته شلبی تولید این موتورسیکلت محدود به 25 دستگاه است که با توجه به یدک کشیدن نام شلبی، مناسب کلکسیونرهای متمول خواهد بود. مشخصات این موتورسیکلت با ظاهر شیطانی‌اش، قلب هر علاقه‌مندی را به تپش در‌می‌آورد. سیستم ترمز پیشرفته با دیسک‌‌های سرامیکی، سیستم تعویض دنده الکترونیکی Pingel و سیستم تعلیق بادی که سواری بی‌نظیری را به ارمغان آورده است از جمله مشخصات فنی آن است. قسمت بالایی بدنه و چرخ‌‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند تا در کنار پانل‌‌های آلومینیومی، مجموعه‌ای سبک وزن فراهم شود ضمن اینکه پیشرانه جدید و پیشرفته S&S X-Wedge با تزریق سوخت VFI و قدرت 150 ‌‌اسب‌بخار برای آن در نظر گرفته شده است که در کنار بدنه سبک وزن، سرعت و شتاب بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد.
هر دستگاه از موتورسیکلت‌‌های شلبی علاوه بر سود جستن از لوگوی مخصوص به خود، بنا به سلیقه مشتری رنگ‌آمیزی می‌شوند. ضمن اینکه می‌توان با سفارش برخی قطعات مخصوص بدنه و متعلقات، بر زیبایی این موتورسیکلت منحصر‌به‌فرد افزود.
کارول شلبی در مورد این موتورسیکلت می‌گوید: «برای همه آشکار شده است که راز موفقیت من در صنعت تیونینگ، نصب پیشرانه‌‌های قدرتمند در دل شاسی‌‌های سبک وزن است!
مهندسین تیم شلبی با همکاری مندسین کمپانی Rucker، موتورسیکلتی را خلق کرده‌اند که هیجان و لذت رانندگی با یک شلبی کبري را به ارمغان می‌آورد. امروزه که پورشه به ساخت دوچرخه و ب‌ام‌و به ساخت اسکیت بورد مشغول است، شلبی هم با سابقه 40 ساله خود در صنعت خودرو، با قدم گذاشتن در دنیای موتورسیکلت، به اوج جدول رسید!»