نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: درخواست طلاق به دلیل ‌١٠ سانتی‌متر کوتاهی قد!

  1. #1
    مدير باز نشسته
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    هرجاكه دل درآنجا خوش است
    نوشته ها
    6,578
    تشکر تشکر کرده 
    3,716
    تشکر تشکر شده 
    6,742
    تشکر شده در
    2,981 پست
    حالت من : Khoshhal
    قدرت امتیاز دهی
    3163
    Array

    درخواست طلاق به دلیل ‌١٠ سانتی‌متر کوتاهی قد!

    ایسنا نوشت: زنی در دادگاه گفت: به دلیل اینکه همسرم 10 سانتی‌متر از من کوتاه‌تر است، خواهان جدایی از او هستم زیرا تحمل حرف‌های دیگران برایم سخت شده است.
    زوجی با حضور در دادگاه خانواده دادخواست طلاق توافقی خود را تسلیم قاضی کردند. مرد با تشریح علت تقاضای طلاق به رییس شعبه گفت: دو سال پیش زمانی که یکی از اقوام برای سفر به حج تمتع مهمانی برگزار کرده بود، همسرم را دیدم که البته دختر عمویم است اما به دلیل اختلافات خانوادگی از دوران کودکی یکدیگر را ندیدیم. در همان مهمانی که نهایتا سه ساعت طول کشید، به شدت به همسرم علاقه‌مند شدم و بعد از مدت کوتاهی احساسم را با او در میان گذاشتم. او نیز اعتراف کرد که احساس من دو طرفه است.
    این مرد جوان افزود: با مخالفت خانواده‌ها و اصرار ما به عقد یکدیگر درآمدیم و بعد از مدت کوتاهی با برگزاری جشن مفصلی زندگی مشترک خود را شروع کردیم. او مدعی شد: از همان ابتدا یک تفاوت بین من و همسرم وجود داشت و آن هم تفاوت در قدهایمان بود. متاسفانه من از همسرم 10 سانتی‌متر کوتاه‌تر هستم اما او این مساله را بی‌اهمیت می‌دانست و می‌گفت این مسائل برای من مهم نیست در حالی که امروز همین مساله زندگی دو ساله من را تباه کرده است.
    زن جوان نیز در حالی که سر به زیر داشت گفت: اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم. من به همسرم علاقه دارم. او آن قدر مهربان است که خجالت می‌کشم به چشمانش نگاه کنم اما آن زمانی که من تقاضای ازدواج همسرم را قبول کردم فکر نمی‌کردم کوتاهی قد او موجب از هم‌پاشیدن زندگی‌مان شود. اوایل حرف‌های اقوام و دوستان برایم بی‌معنی و بی‌اهمیت بود اما به مرور زمان حرف‌ها تاثیر خود را در زندگی نشان داد. من مرتب با بهانه‌گیری‌های مختلف شوهرم را آزرده خاطر می‌کردم اما این مساله غیر ارادی بود.
    زن جوان در پاسخ به پرسش رییس دادگاه مبنی بر اینکه آیا حرف‌های دیگران ارزش از هم پاشیدن زندگی مشترک را دارد؟ گفت: باید بگویم که برای من دارد. در هر مهمانی که شرکت می‌کنم محال است کسی این مساله را به رویم نیاورد. من به شوهرم علاقه‌مندم اما از حرف‌های دیگران خسته شده‌ام و می‌خواهم جدا شوم. هیچگونه ادعای مالی هم از شوهرم ندارم.
    رییس دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین با صحبت کردن با زن جوان او را به ادامه زندگی با شوهر خود دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نشد.

    [SIGPIC][/SIGPIC]
    آرزو هایم را به باد میدهم ... مثل قاصدک ... شاید از کنارت عبور کنند ... عطرت را بگیرند و مثل یک جادو تبدیل به یک رویا شوند...


  2. کاربر مقابل از tina عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/