اینکه بتوانید در انجام امور پیچیده با دیگران همکاری کنید مهارتی اساسی برای پیشرفت در کار است
اینکه بتوانید در انجام امور پیچیده با دیگران همکاری کنید مهارتی اساسی برای پیشرفت در کار است
همیشه قبل از هر جلسه دستور جلسه را مکتوب و روشن به هر یک از اعضاء بدهید
تجدید سازمان : مدام در جستجوی راه های بهتر ، سریع تر و موثرتر برای رسیدن به نتایج مورد نظر باشید
تجزیه و تحلیل مجدد فرآیند انجام کار : همیشه به دنبال روش هایی باشید تا بتوانید فرآیند انجام هر کاری را ساده تر کرده و از تعداد مراحل انجام کار بکاهید
تا جایی که ممکن است انجام کارهایی را که ممکن است از عهده دیگران بر آید به دیگران بسپارید . در این صورت برای انجام کارهایی که فقط از عهده شما بر می آید وقت کافی خواهید داشت
حتی المقدور تصمیم گیری ها را به دیگران واگذار کنید . " وقتی تصمیم گیری ضروری نیست ، ضروری است که تصمیم گیری نکنید".
قانون مزیت نسبی می گوید : هر گاه کسی حاضر است کاری را با دستمزدی کمتر از آنچه شما دریافت می کنید یا مایلید دریافت کنید انجام دهد ، کار را به او واگذار کنید
غذای سبک بخورید ، به خصوص هنگام ناهار تا در تمام بعد از ظهر ذهنی روشن و آماده داشته باشید
استراحت کوتاه و ریلاکس کردن بدن اغلب یکی از راه های استفاده بهتر از وقت است چون باعث می شود که عملکرد شما بسیار بهتر از زمانی باشد که با خستگی کار می کنید
با تکرار مرتب این جمله در خود انگیزه ایجاد کنید : کار را همین الان انجام بده ! کار را همین الان انجام بده!
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)