مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: نصرتي را دوست دارم، اگر او خطايي انجام داده به اندازه شيث بوده اما برخوردها همه با رضايي است.
00034158
محسن بنگر در مورد حضور کرانچار در سپاهان عنوان کرد: فعلا که این مربی یک روز است به جمع ما اضافه شده و ظاهرا شخصیت خوبی دارد. مربی هر چه می خواهد باشد اما از نظر اخلاقی خوب باشد و به ایران بی احترامی نکند. لوکا به همه بی احترامی می کرد.

وی در خصوص اینکه بوناچیچ به لحاظ فنی چطور بود، گفت: بحث فنی را که همه می دیدند. البته من نباید نظر بدهم آنچه که باید می گفتم را گفته ام. لوکا هم زحمت خود را کشید اما توانایی اش همین قدر بود.

مدافع سپاهان در ارتباط با صحبت های کرانچار در روز اول گفت: او بیشتر در مورد اخلاقیات صحبت کرد و گفت مربی خوش اخلاقی است. از نظر فنی هم باید مربی خوبی باشد. وقتی در پرسپولیس بود از سپاهان به دلیل باختی که مقابل ما آورد خاطره خوبی نداشت. شرایط پرسپولیس با سپاهان فرق می کند. تیم ما خیلی خوب است و امکانات عالی داریم. کرانچار وقتی امکانات سپاهان را دید تعجب کرد و گفت در ایران تیمی را ندیده که این طور امکانات داشته باشد.

بنگر در خصوص اینکه گاهی نمی گذارد یک مربی خارجی کار کند، گفت: کسی به مربی کاری ندارد. به بوناچیچ هم کسی کاری نداشت. به او کاری نداشتند که هر تصمیمی دوست داشت می گرفت از جمله اینکه در روزهای آخر می گفت محرم نویدکیا و بصیرت نیایند چون خبر می برند.

این بازیکن در مورد اینکه آیا کرانچار می تواند با سپاهان موفق شود گفت: ۱۵ روز تا شروع مجدد لیگ زمان داریم و زمان هست که تیم با تفکرات کرانچار آشنا شود. هافبک هایی که سپاهان دارد هیچ تیمی ندارد. بازیکنان خوبی در پست های دیگر هم داریم. مهاجمان ما هم خوب هستند اما کم کم باید به خودشان بیایند. سال های قبل گل های بدی می خوردیم اما مهاجمی مثل توره را داشتیم که اگر گل هم می خوردیم او با زدن سه گل همه چیز را جبران می کرد. باز هم تاکید می کنم مهاجمان فعلی هم خیلی خوب هستند. اگر ابراهیم توره را داشتیم می توانستیم امسال هم قهرمان شویم.

بنگر تاکید کرد: در کرانچار انگیزه قهرمانی هست. باشگاه مربی خارجی آورده تا فقط به قهرمانی فکر کنیم یا حداقل مدعی قهرمانی باشیم وگرنه می توانستیم یک مربی جوان ایرانی بیاوریم.

این مدافع در خصوص از دست دادن جام حذفی گفت: در جام حذفی خیلی بد باختیم. روی ضد حمله گل خوردیم. همیشه نباید سپاهان به مرحله بعدی صعود کند. همیشه در مرحله نیمه نهایی به پرسپولیس یا استقلال می خوردیم. حالا تیمی مثل پرسپولیس به تیم های ضعیف خورده و بالا می رود.

وی در مورد جدایی احتمالی قنبری از سپاهان گفت: این مسئله در حیطه وظایفم نیست که صحبت کنم ولی حیف شد که قنبری می خواهد از سپاهان جدا شود.

بنگر در مورد شیث رضایی تصریح کرد: من شماره شیث را نداشتم که به او زنگ بزنم اما به عنوان کسی که همشهری ام است باید بگویم او را نابود کرده اند. شروع کننده حرکت انجام شده رضایی نبود. من نصرتی را هم دوست دارم، اگر او خطایی انجام داده به اندازه شیث بوده اما برخوردها همه با شیث است. او این فصل زندگی سالمی را در پیش گرفته بود. همه از سوابق بد او می گویند درحالی که این کار درست نیست. من می گویم قاطعانه از هر دو این بازیکنان حمایت می کنم و معتقدم نباید آنها را نابود کرد.