حکایت رژیمی شدن رایانه های دسک تاپ

9840574958ce7c88211125fedf555886










حکایت رژیمی شدن رایانه های دسک تاپ از زمانی شروع شد که شرکت اپل رایانه های جمع و جور آی مك خود را به بازار روانه کرد تا همه را غافلگیر کند. break








حکایت رژیمی شدن رایانه های دسک تاپ از زمانی شروع شد که شرکت اپل رایانه های جمع و جور آی مك خود را به بازار روانه کرد تا همه را غافلگیر کند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با آن که کلی از افراد جهان با دیدن این سری از محصولات اپل غافلگیر شدند، اما به دلیل قیمت بالا (دست کم در ایران) نتوانستند کار کردن با این محصولات را تجربه کنند.

پس از این موضوع نیز شرکت هایی مانند مایکروسافت، نمونه های مختلفی از رایانه های جمع و جور خود را معرفی کردند، اما تا امروز هیچ کدام از این محصولات به تولید انبوه نرسیده و به فراموشی سپرده شدند.

اما مدتی است که شرکت های دیگر هم چون MSI عزم خود را جزم کرده و مدل های متنوعی از رایانه های جمع و جور خود را با پردازنده های کم مصرف Atom،Athon x۲ و Pentium Dual Core به بازار وارد کرده است تا به این ترتیب در زمینه رایانه های دسک تاپی جمع و جور کار تازه ای را با شرکت اپل شروع کند (البته با سیستم عامل ویندوز).


break








خبرگزارى ايسنا (www.isna.ir)