همكاران سيستم- مایکروسافت امروز قابلیتهای همکاریهای اجتماعی شبكه فیسبوک و توییتر را به محصول مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین Dynamics و سایر محصولات در محل مشتری خود افزود. مایکروسافت اعلام کرد مشتریانی که از هر دو محصول مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین و نیز مجموعه آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، اکنون میتوانند از یک پلتفرم واحد برای سرپرستی، قیمتگذاری و تدارکات بهرهمند شوند.
به علاوه محصول جدید Dynamics هم اکنون دارای ویژگیهای اجتماعی از قبیل فیدهای فعالیت (activity feeds) است که بنا بر تعاریف مایکروسافت، شباهت بسیاری به پست های فیسبوک دارد که از طريق آن اطلاعیههای مربوط به روابط خاص و وقایع قابل توجه کسب و کار از طریق پستها و تعاملات میکرو بلاگ برای یک فرد و یا مشتری به نمایش گذاشته میشود.
سایر قابلیت های اجتماعی این محصول جدید عبارتند از میکرو بلاگهای شبيه توییتر، پلتفرمهای مکالماتی برای ارسال پرسشها، مشاهدات، پیشنهادات و به روز رسانی وضعیت کاربران. به روز رسانی خودکار فعالیتها که گزارش تمامی وقایع را به طور مستقیم بر روی فیدها ارسال میکند. همچنین فیدهای فعالیتی موبایل برای تلفنهای مبتنی بر ویندوز.
بنابر گزارش خبرگزاری IDG، این قابلیتهای جدید اجتماعیسازی، سرنخهای خود را از رقبایی چون salsforce.com گرفتهاند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)