جان کارمک می گوید:"فکر برابری کنسول ها با PC در این نسل از بزرگ ترین اشتباهاتم بود ."و هم چنین او گفته است بازی RAGE را بر روی کنسول ها بسیار متفاوت خواهد ساخت.
جان کارمک می گوید او هنگام ساخت RAGE برای PC/PS3/X360 به یکی از بزرگ ترین اشتباهاتش در این نسل پی برده است.
"وقتی به گذشته نگاه می کنم میبینم که به یکی از بزرگ ترین اشتباهاتم در این نسل پی برده ام، 5 یا 6 سال پیش وقتی که این نسل شروع شد،فقط نگاه می کردیم و می گفتیم کنسول ها به خوبی PC هستند ."
این نابغه ی شرکت id Software می گوید که تازه فهمیده است که در هنگام ساخت RAGE چه قدر از قدرت های PC بی خبر بوده است ."با نگاهی به گذشته،می فهمیم که PC هایی وجود داشته اند که قانونی بوده اند برای هرچه قدرتمند شدن بیش تر و اگر گردش کار ما طوری که فقط بر روی ساخت بازی روی PC تمرکز می کردیم ،می توانستیم به کنسول ها خسارت های زیادی وارد کنیم."گفته ی کارمک به Gamasutra.
او حرفش را این گونه به پایان رساند:"در حال حاضر چیز هایی هستند که من باید در مورد آن ها خیلی متفاوت عمل کنم."
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)