آموزش فلش : لود کردن صدا بصورت داینامیک

برای لود کردن MP3 در فلش در زمان اجرا از متد Loadsound متعلق به شی Sound استفاده کنید . برای اینکار شما باید یک نمونه از روی شیی sound بسازید تا بتوانید از متد آن برای لود کردن صدا در event یا در حالت streaming استفاده کنید.

صداهای event اول کامل لود شده و بعد اجرا میشوند . صداهای حالت streaming در حین دانلود شدن اجرا میشوند. شما میتوانید از پارامتر IsStreaming در متد Loadsound برای تعیین کردن نوع لود شدن صدا استفاده کنید. وقتی یک صدای event را بارگذاری میکنید ، برای اجرایش باید متد START مربوط به شیی Sound را اجرا کنید . برای اجرای صداهای نوع streaming نیاز به کد START نیست ، چون وقتی به مقدار کافی از آن دانلود شود شروع به اجرا میکند .

برای بدست آوردن مقدار بایت های دانلود شده از متد GetbytesTotalمتعلق به شیء Sound استفاده میکنیم.

فلش فقط فایل های MP3 را ساپورت میکند .



برای لود کردن یک صدا بصورت داینامیک :



یک شیئ یا فریم را برای صدا دادن به آن انتخاب کنید و کد زیر را به آن اضافه کنید . mysound نام شیئ ساخته شده توسط ما از روی شیئ sound است. true در آخر خط دوم نشان دهنده streaming نبودن صداست و تا لود نشود نمیتوان اجرایش کرد (برای حالت streaming باید TRUE بنویسید ) .در نهایت در خط سوم آهنگ شروع به اجرا میکند .



کد:
mysound = new sound();  mysound.loadsound("http://www.music.com/s2.mp3", false);  mysound.start();