::قسمت هفتم::
پس از اتمام مدلینگ اولیه میباست به رفع نقص ها و ایجاد جزئیات پرداخت.
مثلا در عکس زیر مشکلی را که پس از اعمال کردن turbo smooth بوجود می آید را با استفاده از chamfer تصحیح میکنیم.
102
103
104

برای جدا کردن قسمت هایی که باید از هم جدا شوند نیز از گزینه ی chamfer استفاده می شود.

106

107

برای ایجاد فرو رفتگی در قسمت جلوی ماشین polygon های آن ناحیه را انتخاب کرده و به طرف پایین و جلو حرکت میدهیم.

113
برای ایجاد فرو رفتگی کایت در قسمت زیر در با استفاده از cut که قبلا درمورد سقف ماشین از آن استفاده شد، در مرز فرو رفتگی یک رشته از edge های جدید ایجاد میکنیم و با استفاده از chamfer تعداد آنها را زیاد تر میکنیم (علت آن است که هنگام استفاده از turbo smooth لبه ها تیز شود).حال vertex های مشخس شده را به داخل میکشیم تا این قسمت کامل شود.

114

115

116
برای درست کردن قسمت پایین کنار بدنه را با توجه به تصاویر کپی کنید.سپس در حالت polygon قرار بگیرید و polygon های مشخص شده را انتخاب کردا و بر روی make planar کلیک کنید.

118

120

121

حالا علاوه بر turbo smooth ،shell و symmetry را از modifier list به آن اعمال کنید تا بدنه ی ماشین به شکل زیر در آید.
123
شیشه های ماشین راهم که بسیار ساده میباشند با استفاده از همین تکنیک ها ایجاد کنید.

124


126
ferrarienzo