در طول روز كاري حتما زمانهاي كوتاهي را براي استراحت كردن بويژه زماني كه احساس استرس ميكنيد، در نظر بگيريد.
استرس مربوط به شغل ميتواند روي توان و بازده كاري شما تاثير بگذارد و اين تاثير ناخوشايند حتي ميتواند زندگي شخصي شما را نيز تحت الشعاع قرار دهد.
به گزارش ايسنا، بنا براين آموزش چگونگي مديريت و كنترل استرس در محيط كار ميتواند به شما كمك كند كه هم در منزل و هم در محل كار شرايط و احوالات بهتري داشته باشيد و آرامش بيشتري پيدا كنند و درعين حال بازده كاريتان نيز افزايش يابد.
به گزارش سايت اينترنتي هلت دي نيوز، كارشناسان كلينيك كليولند در مقالهاي به چند راه كار مفيد براي مديريت استرس در محل كار اشاره كردهاند. اين كارشناسان توصيه ميكنند:
- فهرستي از اولويت بندي كارهايتان تهيه كنيد.
- اگر كار زيادي به عهده شما گذاشته شده حتما اين موضوع را با رييس خود در ميان بگذاريد.
- مشكلات مربوط به كار را در اداره رها كنيد و آنها را با خود به منزل نبريد.
- در طول روز كاري حتما زمانهاي كوتاهي را براي استراحت كردن بويژه زماني كه احساس استرس ميكنيد، در نظر بگيريد.
- هميشه ميزكار خود را مرتب نگه داريد و يادداشت و لوازم اضافي را از روي آن برداريد.
- به طور منظم ورزش كنيد و به قدر كافي بخوابيد.
- وقتي كاري را خوب انجام ميدهيد براي خودتان پاداشي در نظر بگيريد.
- سعي كنيد به درستي تشخيص دهيد كه چه زماني بايد به دنبال يك شغل جديد باشيد.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)