شاید متوجه بعضی نكات جالب بازی هایی كه در آینده عرضه می شوند، نشده باشید. اشارات و نكاتی جالب كه در تریلرهای آن ها نمایش داده شده اند را در قالب 20 نكته برای شما جمع آوری كرده ایم.
Battlefield 3
کارل-مگنوس ترودسون (Karl-Magnus Troedsson) كه سمت General Manager را در شركت DICE دارد، می گوید: "ما در كنفرانس EA در نمایش Battlefield 3 كاری كردیم كه تعداد كمی متوجه آن شدند. من به تمام طرفدارهای پر و پا قرص Battlefield می گویم که در اوایل نمایش یك صدای خاصی را می شنوید... آن را پیدا كنید." نكته ای كه آن ها در نمایش Battlefield 3 به آن اشاره كردند، موسیقی ای از Battlefield 1942 بود كه واقعاً در سال 1942 ساخته شده بود.
BioShock: Infinite
كن لوین (Ken Levine) می گوید در ابتدا شخصیت الیزابت (Elizabeth) لال بود و حرف نمی زند و اتفاقاً شخصیت اول خیلی هم پر حرف بود. این درست برعكس BioShockهای قبلی است.
Burnout Crash
جیمز وارن (James Warren) می گوید: "در آخر بخش Rush Hour اگر امتیازهای زیادی گرفته باشید، یك قابلیت فوق العاده آزاد می شود كه از ابتدا در بازی نبود، ولی پس از مشاهده فیلم 2012 یكی از اعضای تیم ما چنین ایده ای را داد."
Call of Duty: Modern Warfare 3
مارک روبین (Mark Rubin) تهیه كننده بازی می گوید: "شخصیت های موجود در مرحله لندن كه در حقیقت اعضای تیم SAS هستند، همان گروه SAS هستند كه در Call of Duty 4 بودند. مرحله كشتی را به خاطر دارید؟ همچنین والکرفت (Sergeant Wallcroft) هم در بازی است و گریفن (Private Griffen) هم حالا به سرجوخه تغییر درجه داده است.
Deus Ex: Human Revolution
آقای جاناتان ژاک-بلتت (Jonathan Jacques-Belletete) كارگردان هنری بازی اشاره می كند كه پمب بنزینی كه در سال 2027 مشاهده می كنید، دقیقاً از روی یك شركت نفتی واقعی ساخته شده است.
From Dust
اریک چاهی (Eric Chahi) سازنده این بازی می گوید كه برای صدای مواد مذاب یكی از مراحل، واقعاً به نزدیكی یك آتشفشان رفته و صدای انفجار و مواد مذاب را ضبط كرده است!
The Elder Scrolls V: Skyrim
در این بازی زبانی وجود دارد به نام Dovahkiin كه سازندگان كاملاً دیكشنری و دستور زبان اختصاصی برای آن درست كرده اند. تاد هاوارد (Todd Howard) كارگردان بازی به طراح ارشد بازی امیل پالیارولو (Emil Pagliarulo) گفته بود كه چنین زبانی را برای اژدهایان خلق كند. امیل تا روزها نمی توانست هیچ ایده ای در این زمینه بدهد و كم كم آماده تسلیم شدن بود. یك روز یك نوشابه الكلی عجیب می خرد و پس از خوردن آن در كمتر از یك هفته تمام ساختار زبان Dovahkiin را خلق می كند!
Gears of War 3
کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) می گوید: "در ابتدا نام Locustها Geist بود، ولی ما این اسم را به خاطر شبیه بودن آن با یكی از بازی های Nintendo عوض كردیم. پس از آن، اسم آن ها را Wyrm گذاشتیم، ولی آن هم تغییر كرد. هنوز هم در فایل های اصلی بازی هر دو اسم وجود دارند و حتی بعضی از طراحان ما آن ها را با این اسامی صدا می كنند."
Kid Icarus: Uprising
ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) كارگردان بازی می گوید: "در این بازی همانند نسخه قبل، قلب ها پول هستند. هر چه روی درجه سختی بالاتری بازی كنید و در آن موفق شوید، قلب های بیشتری و در حقیقت پول های بیشتری بدست می آورید. با استفاده از این قلب ها می توانید هر چه خواستید بخرید."
The Lord of the Rings: War in the North
مایکل دی پلاتر (Michael De Plater) كارگردان بازی می گوید: "در بازی همانند Monty Python and the Holy Grail می توانید خرگوشی را تولید مثل كنید كه در آسمان پرواز می كند و هر جانداری را در محیط به بدترین حالت می كشد."
Mass Effect 3
جسی هوستون (Jesse Houston) در مورد دست دادن در Mass Effect 3 توضیح می دهد. او می گوید: "دست دادن خیلی سخت تر از آن چیزی است كه فكرش را می كنید. اینكه مطمئن شوید دست ها به خوبی با هم منطبق می شوند و خیلی دقیق كار می كنند، خیلی سخت است. در بازی های قبل ما همیشه دوربین را طوری به كار می بردیم كه موقع دست دادن، شما دست ها را نبینید، ولی در ME3 بالاخره دست دادن ها را می بینید."
Need for Speed: The Run
جیسون دیلونگ (Jason DeLong) اشاره می كند كه NFS:TR اولین بار است كه EOG (یك تكنیك چشم پزشكی) خارج از مسائل درمانی استفاده می كند. آن ها از این روش برای حركت چشم ها در طی Cut-Sceneها و نماهایش خارج از ماشین استفاده كرده اند.
Ninja ****en 3
طبق گفته پیتر گارزا (Peter Garza) طراح بازی كارت ویزیتی كه در نمایش E3 بازی Ninja ****en 3 نشان داده می شود، یك آدرس پستی دارد كه واقعاً این آدرس پستی برای Team Ninja است. حال باید دید كه اگر كسی نامه ای به این صندوق بنویسد، آیا جواب هم خواهد گرفت؟
Prototype 2
کریس آنسل (Chris Ansel) كارگردان تجاری Prototype 2 می گوید: "اسم كد شركت ما Hair Club است. من نمی دانم واقعاً این اسم از كجا آمده، ولی ما یك سری تیشرت با این اسم داریم كه وقتی اعضای تیم دور هم جمع می شوند، آن ها را می پوشند و وقتی بیرون هم می رویم، آنها را تن می كنیم."
Rayman Origins
اگر به تریلر E3 این بازی دقت كنید، متوجه می شوید كه میشل آنسل (Michel Ancel) خالق Rayman خودش صدای The Big,Bad Monster را درآورده است.
Renegade Ops
الکس لیندبرگ (Axel Lindberg) كارگردان بازی نگاهی به اطراف می كند و آرام می گوید: "Sega هیچ وقت به طور رسمی این موضوع را تأیید نكرده، ولی فكر كنم ژنرال بریانت (General Bryant) در بازی ما، پدر جکی (Jacky) و سارا بریانت (Sarah Bryant) در Virtua Fighter است."
Resident Evil: Operations Raccoon City
در این بازی مغازه اسلحه فروشی كه صاحبش در Resident Evil 2 توسط زامبی ها كشته شد، وجود دارد و از آنجا گذری خواهید داشت.
Uncharted 3: Drake's Deception
جاستین ریچموند (Justin Richmond) كارگردان بازی می گوید: "در یك صحنه از بازی، نیتن (Nathan) سوار یك هواپیما می شود و آن را به زمین می نشاند. تیم نتوانست اسمی واقعی برای كابینی كه نیتن وارد آن می شود پیدا كند، ولی وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در فیلم Passenger 57 دقیقاً چنین كاری را می كند و به همین خاطر اسم این منطقه The Snipes Nest گذاشته شد.
The War of the Worlds
از آنجایی كه بازی در لندن اتفاق می افتد، مایک میکا (Mike Mika) كارگردان بازی یك نوشته در بازی قرار داده كه بیشتر با اسلنگ های انگلیسی معنی می دهد، ولی ترجمه آن تقریباً به این شكل است: "زن خوب یك افسانه است."
XCOM
آقای جردن توماس (Jordan Thomas) كارگردان بازی می گوید: "یك مرحله در بازی وجود دارد كه در آن فیلمی در محوطه باز پخش می شود و مردم از داخل ماشین خود، آن را مشاهده می كنند (به این نمایش ها Drive-in Theater گفته می شود). كارگردان ما مورگان گری (Morgan Gray) زمان زیادی را با پرده های بزرگ كار می كرد كه روی آن Dance Central را اجرا كرده بود."
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)