DICE در توییتر خود اعلام کرد کسانی که بازی را بر روی PC اجرا می کنند ،سرباز داخل بازیشان به اکانتی که در Origin درست کرده اند لینک خواهد شد.این یعنی بر خلاف بازی های مشابه در PC ،بازی کنندگان بیشتر از یک سرباز در بازی نمی توانند داشته باشند.
با توجه به توییتی که آقای Daniel Mastros از DICE در توییتر اعلام کرده:”نام شما در بازی به اکانت خصوصیتان در سایت origin لینک خواهد شد.”این توضیح می دهد که چرا کسانی که بازی را از جایی به غیر از Origin پیش خرید می کنند،باید برای استفاده از امکانات بازی از سرور های این سایت استفاده کنند.
به عبارت دیگر،اسم سرباز شما دقیقا همان اسمی است که در اکانتتان در Origin درست کرده اید و یا در alpha trial.بازی کننده ها نیز اجازه ندارند اسم اکانتشان در Origin عوض کنند یا یک اکانت جدید بسازند.این سایت به هر نفر اجازه ی ساخت تنها یک اکانت را می دهد.
در گذشته،PC بازان می توانستند با یک سرباز جدید بازی را آغاز کنند و یا اسم او را تغییر دهند(بر خلاف نسخه های کنسولی) .با توجه به BF3blog.
در رابطه با این موضوع،هیچ حرف دیگری مبنی بر تصمیم نهایی EA در رابطه با پروفایل بازی کننده ها باقی نخواهد ماند اما DICE گفته است قبل از انتشار بازی اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع خواهد کفت


20110803bf3