"کیف دستی یک زن، تصویری واقعی از شخصیت اوست".
او لوازم اصلی شخصی زندگی خود را در کیف با خود همراه می برد، بنابر این مجموعه این لوازم گویای نوع شخصیت اوست.".
لوازم آرایش، کلید و سوئیچ، تلفن همراه، دفترچه خاطرات، هر زنی چیزهای دیگری را با خود همراه دارد ولی می شود گفت اعضاء هر گروهِ شخصیتی، تقریباً چیزهای مشابهی با خود دارند.
بانوان منظم وسایل خود را مرتب در کیف می چینند.
خودمریض پنداران عطر و دستمال مرطوب بهداشتی و مُسکن و آسپرین و اینها با خود دارند .
تیپ های هپلی هپو احتمالاً هر چیز دم دستشان می آید درون کیفی بزرگ میریزند و تا چیزی نخرند ترتیبی به لوازم خود نمی دهند .
هر دختری یک جور کیفی دارد و کیف ها چه به هم ریخته باشد چه مرتب، آنچه که معلوم است اینست که کیف دستی تسلط ویژه ای بر خانم ها دارد .
"شخصیت شما در کیف شما پنهان است "
زیربغلی: کیف دستی هایی که کوچکترند و خوب زیر بغل قرار می گیرند نشانه کلاس و فرهیختگی هستند. یک زن شاغل معمولاً ز این نوع کیف دستی استفاده می کند .
گنده و جادار: کیف های بزرگ، قلنبه و حجیم برای حالتی غیر رسمی هستند و معمولاً جوانترها به دست می گیرند. این جور کیف ها بیشتر برای دخترانی هستند که وسایل زیادی لازم دارند. دخترهای خاکی و کم خرج معمولاً کیف های بزرگ حمل می کنند .
مارکدار ومد: کیف دستی هایی با مارک طراح های بزرگ مد، اغلب به خاطر قیمت بالایشان با بانوان شیک و پرخرج مربوط دانسته می شوند. البته اینکه خانمی مدتها پس نداز می کند تا یک کیف مد روز بخرد نشان می دهد که پشتکارش برای به ست آوردن چیزهایی که دوست دارد زیاد است .
چمدانک : زنانی که کیف مستطیلی چمدانی شکل به دست می گیرند دوست دارند که منحصر به فرد باشند. اینگونه خانم ها نظر و سلیقه خود را دارند و از دیگران دستور قبول نمی کنند .
کیف چرمی با زیپ و سگک: زنان حامل این نوع کیف ها معمولاً دوست دارند آن روی هیجانی و پرتمنای خود را به دیگران نشان بدهند. آنها گرایش به این دارند که پیش از آن که فکر کنند عمل کنند و همیشه آماده تفریح و خوش گذراندن هستند .
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)