نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: بررسی سونی اریکسون w995: فیلمبردار همراه <

  1. #1
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    بررسی سونی اریکسون w995: فیلمبردار همراه <

    دوربین :

    W995 سونی اریکسون به یک دوربین 8 مگاپیکسل مجهز است که منوی پیشرفته و مناسبی دارد . با اینکه ویژگی های دوربین مانند مدل C905 است کیفیت عکس های آن پایین تر از حد انتظار است . دوربین 8 مگاپیکسل این گوشی به کانون اتوماتیک مجهز است و ویژگی هایی مانند تشخیص چهره geotagging ، میزان نوردهی ، تثبیت کننده تصویر و ویدئو ، Bestpic ، چرخش اتوماتیک ، حالت ماکرو و ... را به همراه دارد . منوی دوربین گزینه ای برای تنظیم سطح ISO ندارد . ماکزیمم وضوح دوربین 3264 ×2448 پیکسل است و متوسط اندازه فایل حدود 2MB می باشد . لنز دوربین فاقد محافظ است و یک فلش Power LED به گرفتن عکس در فواصل کوتاه کمک می کند . استفاده از کنترل های دوربین بسیار آسان است و کلید دیافراگم نیز به راحتی بکار گرفته می شود . تنظیمات روی نوار دارای زیر منو های pop-up می باشند و Multi Menu نیز مشاهده می شود .
    do2 do3 دو کلید عکس روی صفحه نمایش و کلید حرکتی در حالت دوربین امکان دسترسی به تنظیمات متداول مانند حالت کانون ، نوردهی ، کنترل فلش و Self-timer (زمان دادن به گوشی برای گرفتن عکس ) را فراهم می نماید . نوار ابزار نمایاب به کاربر امکان می دهد تا حالت عکسبرداری ، صحنه ، اندازه تصویر ، حالت کانون ، فلش، Self-timer ، نوردهی ، تعادل رنگ سفید ، جلوه های ویژه و سایر تنظیمات را کنترل کند . سیستم تشخیص چهره در این گوشی بطور همزمان 3 چهره را دنبال می کند و بر خلاف کانون نرمال است که معمولا روی چهره ای که به مرکز فریم نزدیکتر است قفل می شود . ویژگی تشخیص لبخند وجود ندارد . حالت BestPic دارای دو گزینه سریع و کند است . در حالت سریع 7 عکس در اندازه 8 مگاپیکسل در وقفه های زمانی حدود 0.8 ثانیه ایجاد می شود در حالی که در حالت آهسته 7 تصویر در وقفه زمانی 1.7 ثانیه ایجاد می نماید . در هیچ یک از این دو حالت فلش کار نمی کند .
    do4 do1 W995 با استفاده از گیرنده داخلی GPS ، مختصات استاندارد GPS در تصاویر را قرار می دهد . می توان geotagging را از تنظیمات فعال کرد و اطلاعات محل GPS را به تصاویر اضافه نمود . یک آیکن در پایین نمایاب نشان می دهد که گزینه مربوطه فعال شده است . آیکن ماهواره در بالای گوشه چپ نشان دهنده تلاش گوشی برای رسیدن به قفل GPS است . geotagging تصاویر نیازمند صرف زمان برای رسیدن GPS به وضعیت قفل است . یک سری نوارهای سبز در بالای گوشه راست نمایاب دوربین ( درست نزدیک به آیکن ماهواره ) قفل موفق را نشان می دهند . کاربر با فعال کردن ویژگی A-GPS می تواند این فرایند را تسریع نماید ، اگر چه ملزوم به پرداخت هزینه اضافی می باشد .
    do6 do5 در زمان مرور تصاویر برچسب گذاری شده در گالری ، گزینه View on map محلی را که در آن تصویر گرفته شده است مستقیما روی نرم افزار از پیش نصب شده Google Maps نشان می دهد . این گوشی دارای فلش Power LED است که از آن بعنوان نور کمکی کانون استفاده می شود . فلش در محیطهای تاریک سودمند واقع می شود اگر چه با فلش xenon قابل مقایسه نیست با اینحال برای فیلمبرداری نیز بکار گرفته می شود. حالت اختصاصی ماکرو به کاربر امکان میدهد تا از فاصله 10سانتی متری عکس بگیرد . امکان قطع کردن صدای دیافراگم نیز وجود دارد .طرح منو یکطرفه است و برای رسیدن به تنظیمات بیشتر باید از سایر تنظیمات در نوار ابزار بگذرید و به آخرین آیتم آن برسید . امکان مرور کردن آیتم ها روی نوار ابزار وجود ندارد .
    do8 do7 با اینکه دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل است کیفیت تصاویر آن به پای CyberShat C905 نمی رسد . این گوشی از قابلیت فیلمبرداری نیز برخوردار است . W995 در وضوح WQVGA در 30FPS فیلمبرداری می کند . کلیپ ها در فرمت MPEG4 ضبط می شوند و هر دقیقه از ضبط حدود 6 MB فضا نیاز دارد .
    سایر امکانات :

    Media Center را می توان بصورت یک پورتال برای تمامی ویژگی های رسانه ای که گوشی در ارتباط با آنها است در نظر گرفت . این برنامه دارای یک منوی ساده و مناسب است که انیمیشین های جالبی دارد . Media Center دسترسی سریع به عکس ، موسیقی ، ویدئو ، بازی و feedهای وب را روی گوشی فراهم می کند . گزینه انتخابی بصورت مارک دار نشان داده می شود و تعداد فایل های ذخیره شده نیز قابل مشاهده است . از آنجایی که W995 به شتاب سنج داخلی مجهز است ، منوی Media Center بطور اتوماتیک می چرخد تا با جهت گوشی متناسب شود . این گوشی از DLNA پشتیبانی می کند که به موجب آن می توان موسیقی ، عکس ، ویدئو و ... را روی گوشی به اشتراک گذاشت و آنها را روی یک دستگاه سازگار با DLNA روی ارتباط بی سیم پخش نمود .
    sa2 sa1 گالری عکس در این گوشی در میان بهترین ها قرار دارد و ابزار مناسبی برای مدیریت مجموعه وسیعی از تصاویر با ویژگی ها و قابلیت های شخصی سازی است . بعضی از گزینه های گالری شامل دسترسی به جدیدترین تصاویر با یک کلیک ، حالت Timeline برای تصاویر و برچسب است . برچسب ها بسیار سودمند می باشند و روش بهتری را برای ایجاد آلبوم ارائه می دهند . یک عکس می تواند متعلق به بیش از یک برچسب باشد . این ویژگی در پوشه ها وجود ندارد . مشاهده تصاویر در حالت تمام صفحه لذت بخش است .
    برای رفتن به عکس بعدی ، تصاویر بصورت کشویی از چپ یا راست باز می شوند . با انتخاب یک عکس می توان آن را زوم کرد . در SlideShow می توان یک حالت را انتخاب کرد و موسیقی زمینه و جلوه های ویژه مناسب با آن را قرار داد . بخش pictures تمامی تصاویر بجز عکس های دوربین را ذخیره می کند . در صورت انیمیشین بودن تصویر ، پیش نمایش جالبی از آن ارائه می شود . geotagging نیز وجود دارد . گزینه ای برای مشاهده محل عکس روی نقشه ( Google Maps ) فراهم شده است.
    sa4 sa3 W995 سونی اریکسون گزینه های ارتباطی بسیاری دارد. این گوشی از چهار باند GSM/HSCSD/GPRS/EDGE و نسل سوم پشتیبانی می کند . علاوه بر این سریعترین انتقال داده در جایی که شبکه با قابلیت HSDPA وجود داشته باشد ارائه می شود . W995 علاوه بر ارتباطات شبکه از بلوتوث 2.0 و USB نیز پشتیبانی می کند . پرو فایل A2DP بلوتوث امکان گوش کردن به موسیقی با هدست استریوی بلوتوث را فراهم می کند . ویژگی مهم ارتباطی دیگر Wi-Fi داخلی با پشتیبانی DLNA و GPS با پشتیبانی A-GPS است . از محل کارت حافظه M2 نیز پشتیبانی می شود که اغلب سریعترین راه برای انتقال داده به گوشی و بالعکس است . در این گوشی پس از فعال کردن Wi-Fi لیستی از نقاط لمسی بی سیم موجود ارائه می شود و با یک کلیک ارتباط برقرارمی شود .
    sa6 sa5 از طریق "My Shortcuts" نیز می توان به آن دسترسی پیدا کرد . طبق پیش فرض ، مرورگر وب و سایر مسیرهای داده دوباره از طریق ارتباط Wi-Fi مسیر یابی می شود . در صورت قطع شدن ارتباط Wi-Fi ، مرورگر بطور اتوماتیک از GPRS یا ارتباطات سریعتر شبکه استفاده می نماید . در صورت برقراری ارتباط Wi-Fi آیکن کوچکی در بالای نوار ابزار وضعیت ظاهر می شود . در منوی Wi-Fi گزینه هایی مانند Auto Connect ، اولویت شبکه های Wi-Fi و تعیین یک شبکه دلخواه وجود دارد. سایر تنظیمات به کاربر امکان می دهد تا شبکه ها را از طریق SSID آنها جستجو کند و وضعیت ارتباط یا آدرس MAC را کنترل نماید . گوشی W995 سونی اریکسون نخستین گوشی است که با MediaGo Media Sync Manager همراه است . این یک نرم افزار بر مبنای کامپیوتر است که کاربر از آن برای انتقال موسیقی ، ویدئو ، بازی ، پخش برنامه یا PlayList در گوشی استفاده می کند.
    sa8 sa7 MediaGo امکان برقراری ارتباط اتوماتیک محتوای چند رسانه ای ، ادغام فروشگاه PlayNow و Music CD ripping را فراهم می کند . یکی از ویژگی های اصلی این برنامه انتقال کد محتوای چند رسانه ای است که قادر است به آسانی روی گوشی موبایل اجرا شود . بطور کلی می توان Media Go را مانند iTunes برای محصولات iphone در نظر گرفت که امکان مدیریت محتوای چند رسانه ای با آن فراهم می شود و فروشگاهی برای خرید موسیقی ، ویدئو ، بازی و زنگ نیز به آن ادغام می گردد . MediaGo با W995 سونی اریکسون راه اندازی می شود و در 15 زبان موجود است .
    این گوشی به مرورگر Access Netfront V3.4 مجهز است که دارای صفحه اصلی با قابلیت شخصی کردن می باشد . صفحات پیچیده وب بخوبی با مرورگر باز می شوند و تنظیمات بسیاری برای کاربر فراهم شده است . حالت اختصاصی تمام صفحه جایگزین ویژگی چرخش اتو ماتیک شده است که در حالت تمام صفحه افقی باز می شود . حالت های مشاهده شامل Text anly ، Pan & zoom و صفحه زوم است . سرعت مروردر صفحه نیز در حد استاندارد است . مرورگر وب در W995 سونی اریکسون به مکان نمای مجازی ماوس مجهز است که کارکردن با آن لذت بخش می باشد . ویژگی جالب دیگر گزینه " Find on Page " است که صفحه وب بار گذاری شده را جستجو می کند و نخستین مورد یافت شده با تایپ کردن یک حرف توسط کاربر لیست می شود. کاربران این گوشی می توانند از مرورگر opera mini استفاده کنند .
    sa10 sa9 W995 سونی اریکسون ویژگی های بسیاری برای مدیریت زمان دارد . آیکن Organizer در منوی اصلی مشاهده می شود و دارای چندین نرم افزار است که شامل مدیر فایل ، آلارم ، مکالمه تصویری ، تقویم ، کارها ، یادداشت ها ، اتصال به کامپیوتر ، تایمر ، کرنومتر ، نور ، ماشین حساب و Code memo می باشد. تقویم دارای حالت مشاهده بر اساس ماه و هفته است . در زمان اضافه کردن تاریخ تولد در دفترچه تلفن ، گوشی از شما می خواهد که آن را به تقویم نیز اضافه کنید . کارها شامل کارهای ساده و تماس های تلفنی است . یادداشت ها مانند پیام نوشته می شوند و فرهنگ لغت T9 در این قسمت نیز وجود دارد .
    sa14 sa13 sa12 sa11 آلارم بخشی از منوی اصلی است و در این گوشی 5 آلارم مشاهده می شود که هر یک گزینه های بسیاری دارد . کاربر می تواند آلارم را هر روز یا در روزهای انتخابی هفته فعال نماید . امکان اضافه کردن متن و عکس به آلارم فراهم شده است . آلارم در صورت قرار داشتن گوشی در حالت silent (بی صدا ) نیز کار می کند . ضبط صوت محدودیتی در مدت زمان ضبط ندارد و فقط محدود به حافظه آزاد می باشد . ماشین حساب معمولی است . کرنومتر و تایمر شمارش معکوس نیز بخوبی عمل می کنند .
    sa18 sa17 sa16 sa15 سایر نرم افزار ها شامل Music DJ و VideoDJ می باشند . از VideoDJ برای ایجاد کلیپ های ویدئویی با ادغام تصاویر ثابت ، متن و جلوه های ویژه مختلف و با اضافه کردن موسیقی زمینه استفاده می شود . Music DJ نرم افزار ساده ای برای ایجاد ملودی های شخصی پلی فونیک است . به موجب نرم افزار Light می توان از LED موجود در قاب پشت گوشی بعنوان چراغ قوه استفاده کرد . LED می تواند بطور مداوم یا برای یک دقیقه روشن باشد . همچنین می تواند بصورت سیگنال SOS چشمک بزند .
    W995 سونی اریکسون دارای یک سری نرم افزار از پیش نصب شده است که شامل Camplus، Comeks Strips، Music Mate5 ، Music Quiz ، Rock Bobblehead ، Sound Sensor ، VoiceFX ، WalkMate و YouTube Client می باشد .
    sa19 نرم افزار Comeks Strips امکان اضافه کردن کادرهای گفتگو و موارد مختلف به سبک کمدی را به عکس های دوربین فراهم می کند . این موارد را می توان ذخیره کرد یا از طریق MMS ارسال نمود . این نرم افزار بسیار جالب است و اجرای آن با Wizard مرحله به مرحله همراه می باشد .
    sa21 sa20 یکی از جالب ترین نرم افزار ها که بصورت از پیش نصب شده در گوشی وجود دارد Music Mate 5 است که شامل چندین نرم افزار کوچک با قابلیت موسیقی می باشد . نخستین مورد از آنها به کاربر امکان می دهد تا با تکان دادن گوشی موسیقی را پخش کند . برای هر جهت لیست بزرگی از ادوات موسیقی وجود دارد . Music Mate 5 همچنین شامل یک Beatbox با ریتم های مختلف است . این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا گیتار یا ارگ را با نشان دادن وضعیت مناسب انگشت برای سیم های جداگانه بنوازد . نرم افزار Music Mate 5 شامل یک تیونر گیتار است که به کاربر امکان می دهد با استفاده از میکروفن گوشی گیتار را تنظیم نماید .
    sa23 sa22 Music Quiz نیز همانطور که از نام آن پیداست پس از پخش شدن بخشی از آهنگ ، به مدت 5 تا 30 ثانیه به کاربر زمان داده می شود تا نام ، خواننده ، آلبوم یا سال ارائه آهنگ را در فهرست موسیقی خود حدس بزند .
    sa25 sa24 نرم افزار Rock Bobblehead به کاربر امکان می دهد تا عروسک Elvis Presley را با استفاده از شتاب سنج داخلی حرکت دهد .
    sa26 Sound Sensor نویز های اطراف را می گیرد و آن را بصورت یک نمودار گرافیکی نشان می دهد که درست مانند یک یک اکولایز یا نمادهای انیمیشین موسیقی نشان داده می شود .
    sa27 نرم افزار VoiceFX صدای کاربر را ضبط می کند و پیش از ذخیره کردن فایل صوتی جدید در گوشی ، امکان بکارگیری فیلتر ها و جلوه های ویژه مختلف را برای کاربر فراهم می نماید .
    sa28 WalkMate یک نرم افزار ساده گام شمار است که بر اساس شتاب سنج داخلی در حالت زمینه کار می کند .
    sa29 YouTube Client دسترسی کامل به کلیپ ها ، موارد آپلود شده ، علامتگذاری موارد دلخواه و ... را فراهم می کند . این نرم افزار در ارتباط با Media Center است و به آسانی مورد استفاده قرار می گیرد . نسخه آزمایشی نرم افزار جاوا نیز برای دانلود در وب سایت YouTube موجود است .
    sa33 sa32 sa31 sa30 نرم افزار Google Maps ( نقشه های گوگل ) که برای دانلود رایگان ارائه شده است و با بسیاری از گوشی های مجهز به سیستم عامل و جاوا سازگار است در W995 بصورت از پیش نصب شده وجود دارد . با سرویس های محل می توان مسیر را پیدا کرد، اطلاعات محل فعلی را مشاهده نمود و محل های مورد نظر را ذخیره کرد .
    sa37 sa36 sa35 sa34 برای استفاده از تمامی ویژگی های سرویس های محل (location Servies ) به ارتباط اینترنتی نیاز است . پس از تعیین نقطه آغاز و پایان ، مسیر های احتمالی با راهنمایی کلی بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده محاسبه می شوند . دو حالت مشاهده متفاوت وجود دارد که شامل مشاهده نقشه و ماهواره است . منوی این برنامه ساده و آسان است و اطلاعات ترافیک از ویژگی های مهم آن محسوب می شود .
    sa40 sa39 sa38 sa43 sa42 sa41 نرم افزار Status info فعالیت فعلی را برای یک دوره 60 دقیقه ای در km / h نشان می دهد . وضعیت ارتباط GPS در دومین نوار نرم افزار نشان داده می شود . ذخیره کردن مسیر های جدید با چند کلیک به آسانی صورت می گیرد . برای ذخیره کردن یک محل به عنوان ، توضیح و وضعیت نیاز است .
    sa45 sa44 نرم افزار Log در سرویس های محل ، هر وضعیت مورد نظر را پی گیری و ذخیره می کند که پس از آن در هر زمان در دسترسی قرار می گیرد . هر ورودی در Log بر اساس تاریخ در ترتیب نزولی ذخیره می شود و تاریخ و زمان و همچنین موقعیت دقیق GPS را نشان می دهد.
    sa49 sa48 sa47 sa46 گوشی W995 سونی اریکسون دارای هفت بازی از پیش نصب شده است که بعضی از آنها از حسگر حرکت استفاده می کنند . این بازی ها شامل Bowling ، Bubble Town ، Diamand Islands ، Guitar Rock Tour ، NitroStreet Racing ، PLayman Extreme Running و Real Football 2008 می باشد .
    Bowling یک بازی جالب است که از حسگر حرکت استفاده می کند . پس از انتخاب مسیر و جهت ، با دست آنها را پرتاب کنید .
    sa52 sa53 sa51 sa50 در Bubble Town باید توپ های رنگی را پرتاب کنید و سه یا چند ترکیب همانند ایجاد کنید. در بازی Diamand Islands تعدادی انسان ما قبل تاریخ وجود دارد که یک قطعه مستطیلی بزرگ را حرکت می دهند . شما باید با استفاده از حسگر حرکت آنها را کنترل کنید و الماس های موجود در مسیر را تا مقصد نهایی جمع آوری نمایید. این بازی در ابتدا آسان است اگر چه پس از آن تا حدودی مشکل می شود .
    sa55 sa54 در Guitar Rock Tour باید دکمه های درست را فشار دهید تا نت های مورد نظر بخوبی اجرا شود . NitroStreet Racing همانند Need For Speed یک مسابقه است. Extreme Running یک کپی از نسخه دو بعدی Mirror Edge است که در آن حرکات اکروباتیک و پرش های خاص انجام می گیرد . Read Football 2008 یک بازی فوتبال جذاب است .
    sa68 sa59 sa57 sa56
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  2. #2
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    تماس و دفترچه تلفن :

    دفترچه تلفن این گوشی از فضای کافی برای ذخیره 1000 مخاطب با 20 زمینه برخوردار است . کاربر می تواند مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی یا سیم کارت را مشاهده کند اگر چه امکان مشاهده همزمان این دو لیست وجود ندارد . کاربر همچنین می تواند گوشی را تنظیم نماید تا بطور اتوماتیک تمامی مخاطبین ذخیره شده در حافظه تلفن را در حافظه سیم کارت ذخیره کند . همچنین می توان از لیست مخاطبین در کارت حافظه پشتیبان تهیه کرد و آنها را بازگردانی نمود .
    t2 t1 برای ویرایش یک مخاطب از منوی نواری استفاده می شود که در سراسر گوشی وجود دارد . پنج نوار مشاهده می شود که اطلاعات مربوطه به مخاطب را گروه بندی می کند . نخستین نوار برای اسامی و شماره هاست ، نوار دوم برای آدرس های وب مانند ایمیل و URL است. نوار سوم برای ذخیره کردن عکس ، زنگ شخصی ، گروه ، زنگ پیام و فرمان صوتی است . نوار چهارم برای آدرس های پستی و نوار پنجم دارای زمینه هایی برای یادداشت و تاریخ تولد است که می توان آن را به تقویم نیز اضافه کرد . نام مخاطب در زمینه جداگانه ای وارد می شود اگر چه گزینه ای برای مرتب کردن مخاطبین بر اساس اسم کوچک یا اسم فامیل نیز وجود دارد .
    t6 t5 t4 t3 کیفیت صوتی گوشی در طول مکالمه رضایت بخش است . شماره گیری هوشمند نیز فراهم شده است و مخاطبینی را که شماره های آنها دارای ارقام تایپ شده است یا اسامی آنها با حروف مربوطه آغاز می شود جستجو می نماید . نرم افزار Log تماس دارای چهار نوار است که شامل همه تماس ها ، تماس های دریافتی ، ارسالی و ناموفق می باشد . در صورت برقراری چند تماس با یک مخاطب فقط آخرین مورد نشان داده می شود .
    t8 t7 پیام :

    منوی پیام رسانی در گوشی W995 سونی اریکسون تغییرات محدودی را بهمراه دارد . در واقع منوی قدیمی بصورت پیام های MMS / SMS با تمامی زیر پوشه ها ( پیش نویس ، صندوق پستی ، ارسالی ) در منوی اصلی پیام رسانی ظاهر می شود . استفاده از منوی جدید آسان تر است و کاربرد ایمیل را برابر با سایر انواع پیام قرار می دهد . زیر منوی Conversations از پیام های SMS متوالی پشتیبانی می کند . روش بکارگیری این پیام ها مانند نرم افزار چت است که پیام ها بر اساس مخاطب در گروههای متفاوت مکالمه تفکیک می شوند. بجز ایمیل تمامی پیام ها صندوق پستی مشترکی دارند در حالی که ایجاد پیام های جدید صرفنظر از نوع آنها از طریق زیر منوی جدید Write صورت می گیرد .
    p3 p2 p1 در زمان ایجاد یک پیام ، نوار ابزار پیوست زیر کادر متن موجود است که دسترسی سریع برای اضافه کردن عکس ، ویدئو و صدا را فراهم می کند . دو دکمه اخیر روی نوار ابزار ، دوربین عکاسی یا فیلمبرداری را در پیام MMS فعال می کنند . این در صورتی است که برای MMS مواردی را از پیش ضبط نکرده باشید . سوئیچ بین قسمت های MMS با یک انیمیشین جالب همراه است که با سایر قسمت های منو نیز سازگاری دارد . ویژگی Manage Messages نیز وجود دارد که به کاربر امکان می دهد تا پیام ها را به گوشی یا حافظه جانبی انتقال دهد و آنها را طبق گروه ، تاریخ ، اندازه و مخاطب مرتب نماید .
    p5 p4 این گوشی به راحتی سایر پیام ها با ایمیل کار می کند و بطور اتوماتیک تنظیمات حساب Gmail را دانلود می نماید . اندازه فونت قابل تغییر است و گزینه ای برای مشاهده حالت تمام صفحه فراهم شده است یعنی می توان متن بسیاری را روی صفحه نمایش جا داد .
    حتی در صورت انتخاب کوچکترین اندازه فونت نیز متن قابل خواندن می باشد. ویژگی Manage Email برای ایمیل مانند پیام های متنی عمل می کند . ذخیره کردن پیوست ها بدون مشکل انجام می شود حتی اگر گوشی نوع فایل را تشخیص ندهد . W995 از مستندات پیوست شده به ایمیل مانند doc.xls یا فایل های Pdf پشتیبانی نمی کند زیرا مرورگر مستندات ندارد .
    p9 p8 p7 p6 موسیقی و رادیو :

    این گوشی دارای واکمن 4.0 است که یکی از ویژگی های آن پشتیبانی از پوسته می باشد . ویژگی دیگری که مورد استقبال دوستداران موسیقی قرار می گیرد سوکت صوتی 3.5 میلی متری است . از منوی media یا با استفاده از کلید اختصاصی واکمن می توان به نرم افزار پخش موسیقی دسترسی پیدا کرد . این برنامه از مجموعه وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند و چندین گزینه برای پیش تنظیمات اکولایزر دارد . جلد آلبوم و ویژگی Shake Control نیز فراهم شده است که از شتاب سنج داخلی گوشی استفاده می کند . از شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش نیز استفاده می شود . نرم افزار پخش موسیقی تفکیک مرحله به مرحله تراک ها را ایجاد می نماید . کنترل موسیقی توسط کلید حرکتی صورت می گیرد و لیستی از تمامی تراک ها در PlayList یا آلبوم را نشان می دهد .
    mu2 mu1 کلید های کنار گوشی نیز برای کنترل موسیقی بکار می روند که بدلیل داشتن نور ، پیدا کردن آنها در تاریکی آسان است و در صورت قفل بودن صفحه کلید نیز کار می کنند . کلید ها برآمدگی زیادی ندارند با اینحال به راحتی با انگشت می توان آنها را فشار داد . صفحه "Now playing " تمامی اطلاعات و کنترل های مورد نیاز را ارائه می دهد . کلید حرکتی کنترل های پخش را با ویژگی های آنها در پایین صفحه نشان می دهد . بالای آنها اطلاعات تراک در حال پخش مانند جلد آلبوم ، زمان اجرا ، نام تراک ، خواننده و آلبوم قابل مشاهده است . در عوض جلد آلبوم می توان از نمادها استفاده کرد اما از آنجایی که آنها فضای کمی را بعنوان جلد آلبوم اشغال می کنند جلوه زیبایی ندارند . در این حالت بهتر است آن را بصورت minimize در آورید و از انیمیشین های روی صفحه در طول پخش آهنگ لذت ببرید . انیمیشین در ارتباط با تم انتخابی است . صفحه اصلی نیز اطلاعاتی در مورد تراک در حال پخش ، آلبوم و خواننده نشان می دهد .
    mu4 mu3 اکولایزرها بصورت گرافیک تمام صفحه روی گوشی ظاهر می شوند. امکان ایجاد اکولایزر شخصی وجود دارد . ویژگی Shake Contral به کاربر امکان می دهد تا تراک در حال پخش را با تکان دادن دست تغییر دهد و حتی آهنگ ها را بطور تصادفی انتخاب نماید. برای استفاده از این ویژگی کافی است تا کلید واکمن را فشار دهید و گوشی را بطرف جلو یا عقب حرکت بدهید تا یک آهنگ به جلو یا عقب برود . با انجام سریع و متوالی این دو حرکت ، آهنگ ها در PlayList بطور تصادفی انتخاب می شوند . با نگهداشتن و فشار دادن کلید واکمن و تکان دان گوشی می توان ولوم را کم و زیاد کرد .
    mu5 در ویژگی SensMe در عوض انتخاب نوع یا خواننده ، یک سیستم مختصات ارائه می شود . محور عمودی ریتم آهنگ را از سریع به کند نشان می دهد و محور افقی حالت کاربر ( غمگین – شاد ) را نشان می دهد. آهنگ ها بصورت نقطه هایی روی محورها قابل مشاهده می باشند و کاربر از یک دایره برای انتخاب آهنگ ها استفاده می کند . می توان شعاع دایره را تنظیم کرد و این عمل را چندین بار برای انتخاب هر PlayList تکرار نمود .
    آهنگ ها باید توسط نرم افزار Media Manager سونی اریکسون برچسب گذاری شوند . برای این کار باید از Manager به منظور انتقال آهنگ ها با گزینه SensMe analysis استفاده نمود . برچسب گذاری آهنگ ها با دست امکان پذیر نیست بنابراین باید بین تحلیل آهنگ ها با Media Manager یا بدون SensMe یکی را انتخاب کنید تا زمان بیشتری برای انتقال درست آهنگ ها داشته باشید .
    mu7 mu6 رادیو FM در W995 سونی اریکسون از RDS و Track ID پشتیبانی می کند . کاربر می تواند حداکثر 20 ایستگاه رادیویی را ذخیره کند و از ویژگی ذخیره اتوماتیک برای اسکن و ذخیره اتوماتیک ایستگاها استفاده نماید . رادیو را می توان بصورت minimize در زمینه اجرا کرد و آن را از طریق کلید های واکمن کنترل نمود .
    اگرچه برخلاف نرم افزار پخش موسیقی نمادهای روی صفحه اصلی وجود ندارد ، حتی اطلاعات RDS نیز نشان داده نمی شود . از دکمه های previous / next برای تنظیم فرکانس استفاده می شود . با یک کلیک کوتاه 0.1 MHZ بالا یا پایین تنظیم می شود و با فشار دادن طولانی می توان بین ایستگاههای ذخیره شده سوئیچ کرد .
    mu8 نرم افزار پخش ویدئو در W995 سونی اریکسون از سریع جلو بردن و به عقب برگرداندن آهنگ و پخش در حالت آهسته پشتیبانی می کند. این برنامه ویدئو را در حالت افقی پخش می کند و دارای سه گزینه برای اندازه ویدئو است که شامل گزینه های اورجینال ، تناسب اتوماتیک و تمام صفحه می باشد .
    ویژگی جالب نرم افزار پخش ویدئو قابلیت گرفتن عکس از صفحه است که به کاربر امکان می دهد یک فریم از ویدئو را ذخیره کند و آن را به گالری اضافه نماید . گزینه ای نیز برای جهش در فریم ها فراهم شده است . پایه پشت گوشی و اندازه بزرگ صفحه نمایش تجربه خوبی را برای مشاهده ویدئو در اختیار کاربر قرار می دهد . W995 از Divx و XViD پشتیبانی نمی کند . کاربر می تواند فایل های ویدئویی را به فرمت MPEG4 تبدیل نماید اگر چه سرعت فریم و کیفیت صوتی آن کاهش می یابد .
    mu9
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  3. #3
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    صفحه نمایش :
    صفحه نمایش بزرگ گوشی در اندازه 2.6 اینچ خود تصاویر را با کیفیت مطلوب در وضوح QVGA ارائه می دهد که مشاهده آنها نه تنها در تاریکی بلکه در نور مستقیم خورشید نیز آسان است . W995 به شتاب سنج داخلی برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش مجهز است . این ویژگی برای مرور در اینترنت یا مشاهده فایل های چندرسانه ای بسیار سودمند است .
    saf1 saf2 صفحه کلید :
    با باز کردن درب کشویی گوشی صفحه کلید آن مشخص می شود . تمامی کلید های صفحه کلید بخوبی واکنش نمی دهند با اینحال به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند . کلید های کاراکتری نیز بخوبی عمل می کنند .
    k3 k2 k1 بین کلیدها فضای کافی وجود دارد که تایپ کردن با آنها را بدون نگاه کردن به کلید امکانپذیر می نماید . نور زمینه کلیدها به رنگ قرمز است در حالی که نور زمینه صفحه کلید و کنترل ها به رنگ سفید می باشد .
    k5 k4 ساختار منو :

    گوشی W995 سونی اریکسون پیشرفته ترین مدل سونی اریکسون است . منوی گوشی را می توان با تم های FlashLite شخصی کرد . انیمیشین های جالبی نیز در سراسر منو وجود دارند . منوی گوشی دارای گزینه ها و تنظیمات بسیاری است که سرعت دسترسی به آنها در حد مطلوب می باشد . صفحه نمایش Stand by طبق معمول شدت سیگنال ، نام اپراتور و وضعیت باتری را در بالای صفحه نشان می دهد . در پایین صفحه نمایش نیز بر چسب های کلید های Context قابل مشاهده است . این ترتیب صفحه فضای بسیاری را برای انیمیشین های زمینه باقی می گذارد . پیش زمینه با روشن شدن نرم افزار پخش موسیقی فعال می شود و با اجرا یا متوقف کردن این برنامه ، جلوه های ویژه ایجاد می شود .
    m2 m1 گوشی های سونی اریکسون دارای گزینه ای برای پیش زمینه می باشند که به موجب آن می توان در عوض یک تصویر از یک نرم افزار بعنوان پبش زمینه استفاده نمود . اگر چه انتخاب محدود به سه نرم افزار WalkMate ، Sound Sensor و ROCK Bobblehead است . اکثر کاربران نرم افزار گام شمار WalkMate را ترجیح می دهند . گزینه هایی نیز برای طرح منو وجود دارد که شامل ماتریس 3×4 از آیکن ها ، حالت مشاهده چرخان و تک آیکنی است . حالت مشاهده چرخان دارای سه آیکن انیمیشن در جلوی صفحه نمایش است که آیکن مرکزی نشان دهنده انتخاب فعال می باشد . دو آیکن دیگر بصورت نیمه پنهان هستند و پنج آیکن دیگر منو نیز در زمینه تاریک نشان داده می شوند . در حالت مشاهده تک آیکن در هر زمان یک آیکن و یک نوار عمودی در کنار صفحه نشان داده می شود که آیکن های کوچکی را برای سایر موارد منوی اصلی بهمراه دارد . هیچ یک از حالت های مشاهده با کلید های میانبر کار نمی کنند و فقط حالت ماتریس است که امکان دسترسی یه صفحه کلید عددی را فراهم می نماید .
    m4 m3 W995 دارای چند تم جدید است که این تم ها بر منوی اصلی تاثیر می گذارند و موجب خرد شدن آیکن انتخابی و ایجاد انیمیشین های جالب می شوند . منوی معروف activity دسترسی سریع به لیستی از ویژگی های ایجاد شده توسط کاربر را فراهم می کند که شامل وب ، رویداد های اخیر و ... است .
    نوار Running APPS نیز امکان اجرای همزمان چند نرم افزار را ایجاد می نماید . در این گوشی نیز مانند سایر مدل های سونی اریکسون می توان در زمان دریافت یک فایل با بلوتوث شاخص پیشرفت را بصورت minimize نشان داد اگر چه این امکان در زمان ارسال فایل وجود ندارد . حالت Flight(هواپیما ) فقط در صورت قرار دادن سیم کارت کار می کند که نیازمند restart نیز می باشد . منو ساختار مناسبی دارد . چرخش اتوماتیک در Media Center فعال است و بخوبی وا کنش می دهد .
    m6 m5
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  4. #4
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    بررسی سونی اریکسون W995 :

    گوشی W995 سونی اریکسون یک مدل پیشرفته است که بعنوان Hikaru نیز معروف شده است . W995 سونی اریکسون در میان گوشی های رده بالای کمپانی قرار دارد و دارای گزینه های ارتباطی متعدد ، بزرگترین صفحه نمایش در میان مدل های سونی اریکسون ، GPS ، Wi-Fi و منوی مناسب است . W995 همچنین به دوربین 8 مگاپیکسل CyberShot مجهز می باشد و از بارزترین ویژگی های آن می توان به واکمن 4.0 و قابلیت های Shake Control و SensMe اشاره کرد .
    مزایا :

    • قسمت های فلزی در ساختار گوشی
    • پشتیبانی از چهار باند GSM و دو باند HSDPA
    • صفحه نمایش 2.6 اینچ TFT با وضوح QVGA و 256K رنگ
    • دوربین 8.1 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلش geotagging ، LED و تشخیص چهره
    • فیلمبرداری در وضوح WQVGA در 30 fps
    • GPS داخلی با قابلیت A-GPS
    • Wi-Fi با پشتیبانی DLNA
    • بلوتوث با A2DP و USB 2.0
    • حسگر شتاب سنج
    • 118 MB حافظه داخلی و محل کارت حافظه M2
    • بلندگوی استریو و سوکت 3.5 میلی متری
    • پایه برای نگهداری گوشی
    • واکمن 40 با Shake Control و SensMe
    • رادیو FM با RDS
    • پشتیبانی از اجرای همزمان چند برنامه
    • شماره گیری هوشمند
    • ساختار مناسب صفحه کلید و مکانیسم کشویی
    معایب :

    • فیلمبرداری محدود به WQVGA است
    • محافظ لنز ندارد
    • از ویدئوی Divx / XViD پشتیبانی نمی کند
    • ساختار پایه چندان مناسب نیست
    • مرورگر مستندات Office ندارد
    طراحی :

    ابعاد این گوشی 97 × 49 × 15 میلی متر و وزن آن 113 گرم است . مدل کشویی W995 سونی اریکسون به راحتی در هر جیب و کیف جا می گیرد . اندازه و وزن گوشی در مقایسه با سایر گوشی های 8 مگاپیکسل کمپانی سونی اریکسون مناسب تر است . این گوشی واکمن در مقایسه با مدل C905 حدود 20 گرم سبک تر است و طول و عرض آن نیز چند میلی متر کمتر می باشد . این گوشی در سه رنگ مشکی ، نقره ای و قرمز موجود می شود . رنگ قرمز این مدل بسیار جذاب است . با اینکه طراحی گوشی مانند مدل C905 سونی اریکسون است با اینحال پایه در قاب پشت و کلید های موسیقی در کنار آن تا حدودی ظاهر گوشی را متمایز می کند . قاب فلزی پشت و جلوی گوشی ساختار مناسبی دارد .
    ta4 ta3 ta2 ta1 زیر صفحه نمایش یک کلید حرکتی گرد با دکمه هایی به شکل نیم دایره وجود دارد . کلید حرکتی در C905 بسیار شیک است. خروجی صدای گوشی بهمراه حسگر نور محیط و دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری در بالای گوشی قرار دارد . استفاده از کلید های زیر صفحه نمایش آسان است و حتی کلید های کوچک نیم دایره نیز فواصل مناسبی دارند .
    ta8 ta7 ta5 کلید واکمن در طرف چپ گوشی قرار دارد که دسترسی به نرم افزار واکمن را فراهم می کند و از آن برای Shake Control استفاده می شود . این کلید نیز واکنش ضعیفی دارد . کانکتور Fast port و نماد "M2 " که نشان دهنده محل کارت حافظه است در طرف چپ گوشی مشاهده می شود . با اینکه کارت حافظه زیر درب باتری قرار دارد امکان جابجایی آن در زمان روشن بودن گوشی فراهم شده است . در جعبه گوشی یک کارت 8GB M2 وجود دارد .
    ta11 ta10 ta9 کلید دوربین در طرف راست گوشی قرار دارد که نرم افزار دوربین را فعال می کند و بعنوان کلید دیافراگم نیز عمل می کند . کلید ولوم و کلید های اختصاصی موسیقی نیز در همین طرف گوشی وجود دارد . کلید های ولوم خیلی کوچک هستند و استفاده از آنها آسان نیست اما کلیدهای موسیقی بخوبی عمل می کنند . با کلید های موسیقی حتی بدون نیاز به باز کردن نرم افزار می توان واکمن را کنترل کرد . با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Play / Stop نرم افزار پخش موسیقی در زمینه اجرا می شود و موسیقی از جایی که قطع شده بود دنبال می شود . با فعال شدن نرم افزار واکمن کلید های اختصاصی آن در تاریکی می درخشند . کلید دیافراگم نیز دارای نور زمینه سفید است .
    ta25 ta24 ta23 W995 سونی اریکسون به بلندگوی استریو مجهز است که در بالا و پایین گوشی قرار دارد . شیوه قرار گیری بلندگو ها با ساختار پایه در قاب پشت و همچنین به منظور پخش ویدئو متناسب است . سوکت صوتی 3.5 میلی متری در بالای گوشی قرار دارد . اکثر گوشی های واکمن دارای این پورت اختصاصی در قسمت های دیگر می باشند .
    ta13 ta12 دوربین 8.1 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک در قاب پشت گوشی قرار دارد . W995 دارای فلش LED برای گرفتن عکس در محیط های تاریک است اگرچه محافظ لنز دوربین وجود ندارد .
    ta15 ta14 پایه گوشی نیز در قاب پشت مشاهده می شود اگر چه ساختار مطلوبی ندارد و در یک وضعیت بخوبی قفل نمی شود تا وزن گوشی را تحمل کند در نتیجه با کوچکترین حرکتی گوشی می افتد .
    ta17 ta16 درب باتری فلزی است و پوشش آن بقدر کافی مقاوم است . برای برداشتن آن ابتدا باید پایه را باز کنید و سپس آن را بطرف بیرون بکشید . باتری گوشی از نوع BST -38 Li-po با توان 930 mAh است که در مکالمه مداوم تا 9ساعت و در حالت Stand by حداکثر 370 ساعت دوام می آورد که درست مانند W902 سونی اریکسون است .
    ta19 ta18 ساختار گوشی از کیفیت مطلوبی برخوردار است . اندازه و وزن مناسب گوشی و سطوح فلزی آن سبک خاصی به W995 می دهد .
    ta22 ta21 ta20
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/