نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: بررسی سونی اریکسون t707:

  1. #1
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    بررسی سونی اریکسون t707:

    دوربین :

    گوشی T707 سوی اریکسون به یک دوربین 3 مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح 2048 ×1536 پیکسل مجهز است . دوربین کانون اتوماتیک ندارد و همچنین فاقد فلش است. برای گرفتن عکس باید گوشی را در حالت عمودی نگه دارید ، بخشی از صفحه نمایش بعنوان نمایاب بکار می رود . از مرکز کلید حرکتی برای گرفتن عکس استفاده می شود .
    do2 do1 گزینه های دوربین شامل تعادل رنگ سفید ، حالت عکسبردار ی ، geotagging و جلوه های ویژه مختلف است . با گرفتن سه عکس متوالی می توان تصاویر پانوراما ایجاد کرد . کیفیت عکس های دوربین رضایت بخش است . T707 سونی اریکسون در وضوح QVGA در 15 fps فیلمبرداری می کند .
    do4 do3 سایر امکانات :

    سونی اریکسون T707 دارای نرم افزار Media Center بر اساس فلش است . منوی این برنامه شامل عکس ، موسیقی ، ویدئو ، بازی ، feed های RSS و آیکن های تنظیمات است . گالری عکس تصاویر گرفته شده با دوربین و پیش زمینه های گوشی را ذخیره می کند . چرخش اتوماتیک وجود ندارد با اینحال می توان تصاویر را به حالت افقی چرخاند . تصاویر بصورت ماتریس 3×4 از نمونه های کوچک نشان داده می شوند . عکس های موجود در حالت اختصاصی دوربین بر اساس تاریخ تفکیک می شوند . با باز کردن یک تصویر می توان آن را زوم کرد و در حالت تمام صفحه مشاهده نمود در حالی که با خارج شدن از حالت تمام صفحه ، اندازه تصویر دوباره بصورت نمونه کوچک نشان داده می شود .
    sa3 sa2 sa1 T707سونی اریکسون دارای گیرنده داخلی GPS نیست اگر چه با استفاده از مثلث سازی وضعیت کاربر و اطلاعات سلول های شبکه قادر به geotagging تصاویر دوربین می باشد . در صورت هماهنگی آن با گیرنده بیرونی GPS بلوتوث ، این ویژگی دقیق تر عمل می کند . در هر حال گزینه مشاهده روی نقشه در گالری عکس وجود دارد که به کاربر امکان میدهد محل گرفته شدن عکس را با استفاده از نرم افزار از پیش نصب شده نقشه های گوگل مستقیما روی نقشه مشاهده نماید.
    sa5 sa4 T707 سونی اریکسون دارای نسخه 3.4 مرورگر وب Access Netfront است که با صفحه اصلی پیشرفت همراه می باشد . میانبر های بسیاری در ساختار درختی روی صفحه اصلی و درست زیر نوار آدرس و جستجو وجود دارند . ظاهر صفحه اصلی هر بار با اجرای مرورگر به رنگ های روشن مختلف تغییر می کند . مرورگر صفحات پیچیده وب را بخوبی نشان می دهد و گزینه های قابل تنظیم بسیاری وجود دارد . حالت مشاهده تمام صفحه نیز فراهم شده است . سرعت مرور در حد استاندارد است . مرورگر وب در T707 سونی اریکسون دارای مکان نمای مجازی ماوس است که کار کردن با آن لذت بخش می باشد . ویژگی جالب دیگر گزینه "Find On Page" است .
    sa9 sa8 sa7 sa6 T707 دارای گزینه های ارتباطی بسیاری است . این گوشی از چهار باند GSM /GPRS /EDGE و نسل سوم پشتیبانی می کند و از قابلیت رومینگ جهانی برخوردار است . از HSDPA نیز پشتیبانی می شود . این مدل سونی اریکسون علاوه بر ارتباطات شبکه از بلوتوث 2.0 و USB نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از پروفایل A2DP با هدست استریوی بلوتوث می توان به موسیقی گوش داد . محل کارت حافظه M2 نیز در بعضی موارد سریعترین راه برای انتقال داده است .
    sa13 sa12 sa11 sa10 T707 ویژگی های بسیاری برای مدیریت زمان دارد . تقویم دارای حالت مشاهده بر اساس ماه ، هفته و روز است . در زمان اضافه کردن تاریخ تولد در دفترچه تلفن ، گوشی از شما می خواهد که آن رابه تقویم نیز اضافه کنید .
    sa15 sa14 در این گوشی 5 محل برای آلارم وجود دارد که هر یک شامل گزینه های بسیاری است . کاربر می تواند آلارم را در روزهای انتخابی هفته یا هر روز تکرار کند.
    sa17 sa16 T707 سونی اریکسون به نرم افزار معروف Accuweather ، Comeks Strips و Emotional PIM نیز مجهز است. آخرین مورد یک ساعت دیجیتال انیمیشین با جلوه های ویژه است که از آن می توان برای پیش زمینه نیز استفاده کرد . ویژگی دیگر آن نشان دادن رویدادهای آتی Organizer مانند قرار ملاقات ، تاریخ تولد و کارها است . برنامه های photoDJ ، Video DJ ، Masic DJ و کنترل از راه دور بلوتوث نیز وجود دارند .
    sa18 نرم افزار نقشه های گوگل برای موبایل که بصورت رایگان برای دانلود وجود دارد و بسیاری از سیستم عامل های موبایل و گوشی های جاوا سازگار است نیز در T707 بصورت از پیش نصب شده فراهم شده است . دو حالت مشاهده متفاوت شامل ماهواره و نقشه وجود دارد . منوی برنامه ساده است و اطلاعات ترافیک ویژگی مهم دیگر آن محسوب می شود . پس از تعیین نقطه آغاز و پایان ، مسیر های احتمالی با راهنمایی کلی براساس اطلاعات موجود در پایگاه داده محاسبه می شوند.
    sa22 sa21 sa20 sa19 T707 سونی اریکسون فقط دارای یک بازی از پیش نصب شده تحت عنوان Real Football 2008 است .
    sa23
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  2. #2
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    تماس و دفترچه تلفن :

    دفترچه تلفن در این گوشی از فضای کافی برای ذخیره 1000 مخاطب و 7000 شماره تلفن برخوردار است . کاربر می تواند مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی یا سیم کارت را مشاهده کند اگرچه امکان نمایش همزمان این دولیست وجود ندارد . همچنین می توان گوشی را تنظیم کرد تا بطور اتوماتیک تمامی مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی را در سیم کارت ذخیره نماید . می توان از لیست مخاطبین روی کارت حافظه پشتیبان تهیه کرد و آن را از همانجا بازگردانی نمود . نام مخاطب فقط در یک زمینه نوشته می شود ، با اینحال گزینه ای برای تفکیک مخاطبین براساس اسم کوچک یا اسم فامیل وجود دارد . جستجو با تایپ کردن تدریجی نام مخاطب صوزت می گیرد .
    t2 t1 این مدل سونی اریکسون به ویژگی کنترل از طریق حرکات و اشارات مجهز است که بدین ترتیب عمل می کند. پس از در یافت تماس یا اجرای آلارم ، دوربین موجود در قاب جلوی گوشی فعال می شود و از آن برای تشخیص حرکت استفاده می شود . در این حالت با تکان دادن دست در مقابل لنز ، زنگ گوشی یا صدای آلارم بصورت Silent ( بی صدا ) در می آید .
    t4 t3 T707 دارای ویژگی مکالمه تصویری نیز می باشد اما از آنجا که دوربین موجود در قاب جلو برای مکالمه تصویری در نظر گرفته نشده است . می توان از صفحه نمایش برای مشاهده طرف مقابل تماس استفاده کرد . اگر چه فقط می توان تصاویر دریافتی دوربین اصلی را به اشتراک گذاشت . کیفیت صوتی گوشی در طول مکالمه رضایت بخش است . شماره گیری هوشمند یا جستجوی هوشمند نیز وجود دارد . این ویژگی مخاطبینی را که شماره های آنها شامل ارقام تایپ شده توسط کاربر است یا اسامی آنها با حروف مربوطه آغاز می شود جستجو می کند .
    t6 t5 پیام :

    گوشی T707 سونی اریکسون از انواع پیام ها پشتیبانی می کند . در این گوشی بجز ایمیل تمامی پیام ها صندوق پستی مشترکی دارند . T707 از Push email نیز پشتیبانی می کند اگر چه از مستندات پیوست شده به ایمیل مانند xls ، doc یا فایل های Pdf پشتیبانی نمی نماید زیرا فاقد مرورگر مستندات است . در این مدل سونی اریکسون نیز تفکیک پیشرفته پیام یا حالت مکالمه وجود دارد که به عنوان پیام رسانی زنجیره ای نیز شناخته شده است . حالت مکالمه به سبک چت است که پیام ها را بصورت زنجیره نشان می دهد . ارتباط SMS با یک مخاطب خاص بصورت کادر مرتب می شود .
    p4 p3 p2 p1 T707 سونی اریکسون به ویژگی اختصاصی Manage Messages نیز مجهز است که تنظیمات بسیاری برای حساب پیام و همچنین گزینه ای برای تعیین گروه برای پیام دارد . نرم افزار Manage Messages امکان انقال پیام ها به کارت حافظه یا حا فظه گوشی را فراهم می کند و آنها را بر اساس گروه تاریخ ، اندازه و مخاطب مرتب می نماید .
    p7 p6 p5 موسیقی و رادیو :

    نرم افزار پخش موسیقی در T707 سونی اریکسون نسخه 3.0 است که در مقایسه با واکمن 3.0 امکانات کمتری دارد . این برنامه از بسیاری از فرمت های فایل ، پیش تنظیمات اکولایزر مگاباس و استریو پشتیبانی می کند .
    mu4 mu3 mu2 mu1 نرم افزار پخش موسیقی از قابلیت اجرا در زمینه نیز برخورداراست . رنگ های منوی Media Center در تم های متفاوت، تغییر می کند . نرم افزار پخش ویدئو در Media Center از سریع جلو بردن و به عقب بر گرداندن ویدئو ها پشتیبانی می نماید .
    mu7 mu6 mu5 منوی این نرم افزار ساده و شیک است . فایل های ویدئویی از طریق File manager نیز در دسترس قرار می گیرند .
    mu8 بخش ویدئو دارای نرم افزار از پیش نصب شده YouTube Client می باشد که دسترسی سریع به کلیپ ها و موارد آپلود شده و همچنین علامتگذاری موارد مودنظر و ... را فراهم می کند .
    mu12 mu11 mu10 mu9 رادیو FM موجود در T707 سونی اریکسون حداکثر 20 ایستگاه رادیویی را ذخیره می کند و از RDS نیز پشتیانی می نماید . رادیو دارای منوی مناسبی است و از سرویس تشخیص موسیقی TrackID استفاده می کند . رادیو را نیز می توان در زمینه اجرا کرد اگر چه هیچ یک از گرافیک های جالب تمام صفحه را ندارد . کارایی Track ID در این گوشی درست مانند C903 سونی اریکسون است .
    mu15 mu14 mu13
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  3. #3
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    صفحه نمایش :

    T707 سونی اریکسون به یک صفحه نمایش 2.2 اینچ با وضوح QVGA مجهز است که 256K رنگ را نشان می دهد . دور صفحه نمایش کادر بلااستفاده زیادی وجود دارد که موجب می شود صفحه نمایش کوچکتر بنظر برسد . بطور کلی می توان گفت که این نوع صفحه نمایش بیشتر مناسب گوشی هایی است که طراحی ساده دارند . این صفحه نمایش در مدل T707 بخوبی عمل می کند و از خوانایی کافی زیر نور مستقیم خورشید برخوردار است .
    ta2 صفحه کلید :

    صفحه کلید کاملا تخت است و فاصله بین کلیدها زیاد می باشد که استفاده از آنها را تا حدودی مشکل می کند ، کلید ها بخوبی واکنش نمی دهند . نیمه پایینی گوشی شباهت بسیاری به مدل R306 Radio سونی اریکسون دارد .
    k3 k1 شیارهای روی صفحه کلید ساختار مناسبی دارند که به استفاده بهتر از گوشی در هنگام تایپ کمک می کنند . صفحه کلید T707 بتدریج روشن می شود و دارای نور زمینه در سه مرحله است . ابتدا کلید حرکتی ، سپس کلید های مسیر یابی و در نهایت کلید های کاراکتری روشن می شوند .
    k4 k2 ساختار منو :

    ساختار منو در T707 سونی اریکسون مانند سایر گوشی های این کمپانی است . صفحه نمایش standby اطلاعاتی را در بالای صفحه نشان می دهد که شامل شدت سیگنال ، نام اپراتور و وضعیت باتری است . در پایین صفحه نمایش و درست بالای کلید های Context ، بر چسب آنها قابل مشاهده می باشد .
    m2 m1 گزینه های مشاهده طرح منو شامل ماتریس 3×4 از آیکن ها ، حالت مشاهده چرخان و حالت تک آیکن است که همچنین می توان منو را براساس تم نیز مشاهده کرد .
    m5 m4 m3 منوی معروف Activity دسترسی سریع به لیست ویژگی های تعیین شده توسط کاربر را فراهم می کند که شامل وب ، رویداد های اخیر و نوار نرم افزار های در حال اجرا است که با استفاده از این نوار می توان بطور همزمان چند برنامه را اجرا نمود .
    m7 m6 حالت Flight (هواپیما) فقط با قراردادن سیم کارت در گوشی کار می کند و نیاز مند restart است . ظاهر منو جذاب و مناسب است . از آنجایی که این گوشی فاقد شتاب سنج است چرخش اتوماتیک در Media Center وجود ندارد .
    m11 m10 m9 m8 T707 سونی اریکسون از تم های Flash Lite پشتیبانی می کند که موجب تغییر نمودار رنگ و پیش زمینه می شود . این گوشی دارای چهار تم از پیش نصب شده است که بر اساس ساعات روز بطور دینامیک میزان روشنایی خود را تغییر می دهند . مانند سایر مدل های سونی اریکسون در این گوشی نیز می توان در عرض تصویر واقعی از یک نرم افزار بعنوان زمینه استفاده کرد .
    m15 m14 m13 m12
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


  4. #4
    مدير باز نشسته
    NO PM
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    1,348
    تشکر تشکر کرده 
    940
    تشکر تشکر شده 
    1,656
    تشکر شده در
    762 پست
    قدرت امتیاز دهی
    682
    Array

    پیش فرض

    بررسی سونی اریکسون T707:

    گوشی T707 سونی اریکسون جدیدترین مدل سری T است اگر چه شباهت زیادی به سایر مدل های این سری ندارد . T707 همچنین نخستین گوشی درب دار سری T است . نام کد این گوشی Elle می باشد و بیشتر توجه کاربران خانم را جلب می کند . این گوشی دارای طراحی شیک ، جلوه های ویژه نور و صفحه نمایش بیرونی مخفی است که آن را تاحدودی از سایر مدل ها متمایز می کند . روی درب گوشی طرحی شبیه رنگین کمان مشاهده می شود .
    مزایا :

    • پشتیبانی از چهار باند GSM و نسل سوم با HSDPA
    • - دوربین 3.15 مگاپیکسل با Cell-ID geotagging
    • - صفحه نمایش 2.2 اینچ TFT با وضوح 240 × 320 پیکسل و 256K رنگ
    • صفحه نمایش ثانویه مونوکروم با قابلیت ضد خش و وضوح 36 ×128 پیکسل
    • 100 MB حافظه داخلی
    • بلوتوث با A2DP
    • امکان جابجایی کارت M2 در زمان روشن بودن گوشی
    • رادیو FM با RDS
    • پشتیبانی از اجرای همزمان چند برنامه
    • کنترل با حرکات و اشارات
    • جلوه های ویژه نور با 5 رنگ و تعیین آن برای مخاطیبن
    • شماره گیری هوشمند
    • پیام رسانی زنجیره ای
    معایب :

    • دوربین کانون اتوماتیک یا فلش کامل LED ندارد
    • فیلمبرداری در وضوح QVGA در 15fps صورت می گیرد
    • .صفحه کلید بخوبی واکنش نمی دهد.
    • صفحه نمایش بیرونی از خوانایی کافی زیر نور خورشید برخوردار نیست
    • جلوه های ویژه نور مات است
    • مرورگر مستندات ندارد
    • دوربین مکالمه تصویری ندارد
    طراحی :

    گوشی T707 سونی اریکسون دارای طراحی درب دار است . این گوشی فقط 14.1 میلی متر قطر دارد که شاید یک میلی متر قطور تر از سایر گوشی های درب دار باشد . وزن گوشی 95 گرم است و از استحکام کافی برخوردار می باشد . پس از باز شدن درب گوشی وزن آن متعادل می شود که به همین جهت به راحتی می توان آن را در دست گرفت .
    ta2 ta1 در طرف چپ گوشی فقط Fast port وجود دارد که فاقد پوشش محافظ است . کلید ولوم و آیکن نشان دهنده محل کارت حافظه M2 در طرف راست گوشی مشاهده می شود . محل کارت حافظه از کنار گوشی قابل دسترسی نیست و برای دسترسی به آن باید قاب پشت گوشی را بردارید زیرا زیر درب باتری قرار گرفته است.
    ta7 ta6 ta5 ta4 قاب پشت گوشی از پلاستیک مات ساخته شده است که مانند مواد لاستیکی بنظر می رسد اگر چه از اثر انگشت مصون نیست . لوگوی سونی اریکسون و بلندگو در قاب پشت مشاهده می شود که لوگو مانند سایر گوشی های سونی اریکسون کمی بر جسته است و موجب لغزش گوشی روی سطح صاف می شود .
    ta8 قاب بیرونی T707 یا درب گوشی جایی است که رنگین کمان روی آن ایجاد می شود و توجه اکثر افراد را جلب می کند . صفحه نمایش ثانویه و جلوه های ویژه نور که بصورت مخفی می باشند در این قسمت قرار دارد و در واقع به رنگ تیره است که خطوطی روی آن چاپ شده است . صفحه نمایش ثانویه در یک نیم دایره بزرگ قرار گرفته است که در زمان خاموش بودن با سطح مشکی براق متناسب می شود و از ویژگی ضد خش برخوردار است . سطح پلاستیکی مشکی موجب می شود که صفحه نمایش بیرونی زیر نور مستقیم خورشید بخوبی خوانده نشود . صفحه نمایش بیرونی مونوکروم است و اطلاعاتی در مورد زمان ، باتری ، شدت سیگنال و رویدادهای ناموفق را نشان می دهد .
    نیم دایره بزرگ روی درب گوشی بخشی از جلوه های ویژه نور است که در واقع شامل دو دایره هم مرکز می باشد و در زمان دریافت تماس به رنگ سفید روشن می شود . پس از آن دایره تو گود کوچک در پایین گوشه راست قاب جلو روشن می شود . هر دو دایره دارای پنج رنگ متفاوت ارغوانی ، کهربایی ، آبی مایل به سبز ، الماسی و یاقوتی می باشند . هریک از این رنگ ها را می توان برای مخاطبین تعیین نمود . جلوه های ویژه نور نیز بعنوان شاخص برای تماس های ناموفق کار می کنند اما در وقفه های زمانی طولانی چشمک میزنند و از تخصیص رنگ برای مخاطب استفاده نمی کنند. جلوه های ویژه نور بسیار مات و کمرنگ هستند و تفاوت بین رنگ ها فقط در محیط تاریک بخوبی قابل تشخیص است .
    ta10 ta9 لنز دوربین 3.15 مگاپیکسل با کانون ثابت و Cell-ID geotagging نیز در قاب جلوی گوشی وجود دارد . باتری گوشی از نوع BST-39 Li-Ion با توان 930 MAh است که محل کارت حافظه و سیم کارت نیز در کنار آن قرار دارند .
    ta12 ta11 ساختار گوشی بقدر کافی مقاوم است و به راحتی می توان آن را در دست نگه داشت . لولای درب گوشی می توانست قوی تر باشد با اینحال کار با آن لذت بخش است .
    ta15 ta14 ta13
    زندگی سخت است اما من سخت ترم ....

     نمایش محتوای مخفی


برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/