دفترچه تلفن اجتماعی
دفترچه تلفن تمامی مخاطبین را در فهرستی به ترتیب الفبا به نمایش می گذارد و از یک پیمایشگر الفبایی در سمت راست استفاده می کند . اندازه فونت این پیمایشگر بسیار کوچک است و بنابراین برای استفاده از آن باید بسیار دقیق باشید. تصور می کنم این اندازه به دلیل کوچکی صفحه نمایش باشد.
کادری هم برای جستجوی مخاطبین در نظر گرفته شده است که امکان حذف آن وجود ندارد و یک خط از صفحه نمایش را اشغال می کند. وجود کلید سخت افزاری جستجو سبب می شود که نمایش مداوم این کادر غیرضروری باشد.
هر مخاطب با نام و عکس تخصیص داده شده به آن نمایش داده می شود. با ضربه ای برای روی عکس ، کلید های تماس سریع با مخاطبین به نمایش در می آید. می توانید از این کلید ها برای برقراری تماس ، ارسال پیام ، ارسال ایمیل و مشاهده پروفایل های آن ها استفاده کنید.![]()
![]()
می توانید مخاطبین فاقد شماره تلفن را مخفی کنید تا در لیست نمایش داده نشوند اما دفترچه تلفن حتی از این هم انعطاف پذیرتر است. می توانید انتخاب کنید که مخاطبین تان از کدام منبع ،فیس بوم ، Twitter و یا حتی مخاطبین دارای آدرس ایمیل، به شما نمایش داده شوند.
در نمایش تکی مخاطبین از رابط لبه ای استفاده می شود . نخستین لبه اطلاعات در دسترس در مورد یک مخاطب را با میانبرهایی برای برقراری تماس ، ارسال پیام و ... نمایش می دهد. لبه دوم ، تاریخچه است و تاریخچه ارتباطات شما را با مخاطب نمایش می دهد(تنها تماس های صوتی و نه پیام ها یا به روز رسانی های فیس بوک).![]()
![]()
می توانید مخاطبین را به همدیگر پیوند دهید تا اگر وی را در چندین سرویس به مخاطبین تان اضافه کرده باشید ، تمامی اطلاعات وی را به صورت یکجا مشاهده نمایید.با کلیک بر روی Join دفترچه تلفن به صورت خودکار به پیشنهاد دادن مخاطبین می پردازد که اغلب هم درست از آب در می آید. اگر گزینه پیشنهادی اشتباه باشد می توانید خودتان به انتخاب مخاطب اقدام نمایید.
یکی از مشکلات آزار دهنده در هنگام پیوند زدن یک مخاطب به یک حساب کاربری فیس بوک یا Twitter ، درج نامی جدید برای مخاطب است که ما نتوانستیم آن را تغییر دهیم.![]()
![]()
ویرایش مخاطبین تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. تمامی انواع فیلدها به صورت لیست شده در این قسمت دیده می شوند و در کنار آن ها علامت های + دیده می شود . فشردن کلید در زیر هر فیلد سبب حذف آن می شود.
گزارش تماس ها و مخاطبین مورد علاقه به معرفی احتیاج ندارند. با کلیک بر روی ستاره کوچک در کنار اسامی مخاطبین می توانید آن ها را به لیست مخاطبین مورد علاقه بیافزایید.![]()
![]()
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)