صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: بررسی تخصصی LG Optimus 2X : توان دو برابر!

  1. #11
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    قابلیت های تلفنی
    LG Optimus 2X حتی در نواحی با آنتن دهی کم هم توانست به خوبی سیگنال ها را دریافت کند. کیفیت صدا در حین تماس ها خوب است اما بلندی صدا حتی در حداکثر خود نیز چندان زیاد نیست.
    inter20281929 inter20282029
    شماره گیر صفحه کلیدی را به نمایش می گذارد که اجازه درج یک شماره را به شما می دهد. شماره گیری هوشمند هم دراین گوشی در دسترس است و به خوبی کار می کند. این قابلیت هم در میان شماره ها و هم در میان اسامی به جستجو می پردازد. تنها یکی از مخاطبینی که شماره یا نام تایپ شده با شماره یا نام وی تطابق دارد نمایش داده می شود و برای مشاهده سایر این مخاطبین باید بر روی کلید جهت نمایی که به سمت پایین اشاره می کند ، ضربه بزنید.
    ما آزمون بلندی صدای قدیمی مان را هم بر روی این گوشی انجام دادیم و LG Optimus 2X نتوانست عملکرد خوبی را از خود در این بخش به جا گذارد.این گوشی بسیار ضعیف عمل کرد و تنها موفق به کسب امیتازی کمتر از حد متوسط شد. بنابراین امکان از دست دادن تماس ها در محیط های پر سر و صدا اصلا دور از ذهن نیست.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. #12
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    پیام رسانی
    LG Optimus 2X می تواند تمامی انواع پیام های رایج از قبیل SMS ، MMS و ایمیل را به آسانی اداره کند. پشتیبانی از ایمیل با وجود پشتیبانی از Exchange فوق العاده است و این بخش هم همانند دفترچه تلفن به خوبی با سرویس های شبکه های اجتماعی یکپارچه شده است.
    با فشردن و نگهداشتن کادر متنی می توانید به عملکردهایی چون Cut، Copy و Paste دست پیدا کنید.میتوانید متن کپی شده را در هر نرم افزاری که می خواهید همانند ایمیل ها ، یادداشت ها ، چت و ... Paste کنید.
    inter20282129 inter20282229
    Gmail این بار از عملکردهای گروهی هم پشتیبانی کرده و اجازه برچسب گذاری ، بایگانی و یا حذف چند ایمیل به صورت همزمان را هم فراهم می کند.علاوه بر این ، قابلیت های جدیدی چون گزارش اسپم ها و نمایش حالت مکالمه هم به آن افزوده شده اند.
    inter20282329 inter20282429
    از حساب های کاربری چندگانه هم پشتیبانی می شود . اگر چندین حساب کاربری به این بخش بیافزایید ، یک صندوق ورودی مشترک در اختیار شما قرار داده خواهد شد که اغلب مفید است. متاسفانه Gmail قابلیت نمایش حباب وار پیام ها را ندارد.
    inter20282529
    در LG Optimus 2X دو نوع صفحه کلید در اختیار شما قرار داده می شود. نخستین آن ها صفحه کلید معمولی گوشی است که برای شماره گیری هم از آن استفاده می شود و گزینه بعدی صفحه کلید مجازی QWERTY است. کلیدهای این صفحه کلید کوچک هستند و بنابراین تصور می کنم استفاده از
    صفحه کلید عمودی به همراه قابلیت پیشگویی متن را به آن ترجیح دهید.

    صفحه کلید QWERTY گوشی مشابه صفحه کلید آیفون طراحی شده است اما خبر خوب این است که این صفحه کلید واقعا عالیست. هم حالت افقی و هم حالت عمودی خوب هستند .
    inter20282629 inter20282729
    در هنگام ویرایش متون می توانید از کنترل های حرکتی هم بهره بگیرید ، با ضربه زدن به کناره گوشی نشانگر درج متن در جهت مخالف شروع به حرکت خواهد کرد.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #13
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    گالری عکس با جلوه های سه بعدی
    گالری از ساختار لیست مانند منوی اصلی به همراه پیش نمایش ها استفاده می کند. نرم افزار Album به طور خودکار و بدون در نظر گرفتن محل ذخیره شدن تصاویر و ویدیو ها ، آنها را می یابد. گالری از جلوه های سه بعدی و متحرک زیبایی استفاده می کند.
    عکس ها و ویدیوهایی که در پوشه های جداگانه ذخیره شده اند در پوشه های مجزایی در گالری قرار می گیرند و به طور خودکار نام آنها همنام با همان پوشه خودشان انتخاب می گردد . این امر کار کردن با گالری را بسیار اسان کرده و می توانید مانند File Manager با آن کار کنید.
    آلبوم های متفاوت به صورت مجموعه ای از عکس ها به نمایش در می آیند.
    inter20282829 inter20282929
    با استفاده از میانبری که در گوشه بالای سمت راست دیده می شود ،می توانید عکس ها را بوسیله تاریخ هم مرتب کرده و آن ها را مشاهده نمایید. در نمای مشبک یک لغزنده برای تاریخ در نظر گرفته شده است که می توان از آن برای یافتن عکس هایی که در تاریخی مشخص ثبت شده اند ، بهره گرفت.

    Pinch Zooming هم در اینجا در دسترس است اما می توانید از ضربات دوگانه یا کلید های در نظر گرفته شده هم برای این منظور استفاده کنید.
    inter20283029 inter20283129
    گزینه های فراوانی برای یک عکس دیده می شود ، امکان برش یا چرخاندن یک عکس به صورت مستقیم از گالری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. قابلیت Send امکان به اشتراک گذاری عکس ها را از طریق فیس بوک ، Twitter ، Picasa ، نرم افزارهای ایمیل و یا بلوتوث و MMS را برای شما مهیا می سازد.
    بزرگنمایی و پیمایش عکس ها با سرعت و روانی خوبی انجام می گیرد اما پیش از شروع بزرگنمایی یا Panning یک وقفه دیده می شود که کمی آزار دهنده است.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  4. #14
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    پخش کننده موسیقی چشم نواز
    پخش کننده موسیقی آشنا به نطر می رسد اما شاهد بهبودهای بصری نیز بوده است. این نرم افزار می توانید آهنگ ها را با توجه به نام خواننده و یا آلبوم فیلتر نماید . امکان جستجوی الفبایی و همین طور جستجوی معمول نیز برای یافتن سریع تر آهنگ ها وجود دارد.
    inter20283229 inter20283529
    رابط Now Playing نشان آلبوم را با اندازه ای بزرگ در مرکز صفحه و کنترل هایی را در بالا و پایین آن به نمایش در می آورد.
    کشیدن انگشت به سمت چپ یا راست بر روی صفحه ساده ترین راه برای جا به جا شدن میان آهنگ هاست.
    با فشردن و نگهداشتن آلبوم آرت منویی ظاهر می شود که امکان جستجو را با توجه به عنوان آهنگ ، نام خواننده و یا عنوان آلبوم در اختیار شما قرار می دهد. امکان انتخاب اینکه جستجو در کجا (مجموعه آهنگ های تان ، یوتیوب و یا کل اینترنت) انجام بگیرد نیز در اختیار شماست.
    inter20283429 inter20283329
    چندین حالت اکولایزر هم در دسترس هستند که بدون هدست ها نیز کار می کنند اما این جلوه ها بدون وجود هدست ها ، چندان تاثیر گذار نیستند.
    با چرخاندن گوشی و افقی شدن آن ، نمای سه بعدی زیبایی از آلبوم های موجود در مجموعه تان به نمایش در خواهد آمد. با ضربه زدن بر روی هر یک از آلبوم ها ، لیستی از آهنگ های موجود در آن به نمایش در خواهد آمد.یک پیمایشگر الفبایی هم در پایین صفحه قرار دارد تا در یافتن سریع تر آلبوم ها به شما کمک کند.
    رادیو اف ام با RDS
    LG Optimus 2X علاوه بر پخش کننده موسیقی به یک رادیو اف ام هم مجهز است . رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است . می توانید در حالت بلندگو هم به این رادیو گوش کنید اما در این حالت هم باید هدست را به آن متصل نموده باشید.
    inter20283629
    کیفیت صدای متوسط
    LG Optimus 2X در نخستین بخش آزمون کیفیت صدای ما بسیار عالی عمل کرد. در هنگام اتصال به یک تقویت کننده صوتی خارجی ، گوشی توانست با عملکرد خود ما را شگفت زده کند. تمامی مشخصه ها در این حالت عالی هستند و اگر بلندی صدا از آنچه که هست بیشتر بود به سادگی می توانستیم آن را یکی از بهترین گوشی های بازار از این نظر بدانیم.
    با وارد شدن هدست ها به میدان ، میزان سیگنال های ناخواسته افزایش یافته و گوشی از حد اعلا به یکی از نازل ترین های بازار تبدیل می شود. حداقل سایر مشخصه ها چون میزان بلندی صدا بدون تغییر باقی می مانند که باز هم جای شکر دارد. با اینحال نمی توانیم رده ای بالاتر از متوسط را در این بخش برای LG Optimus 2X در نظر بگیریم.
    باید به خاطر داشته باشید که ما از نمونه اولیه گوشی برای این آزمون استفاده کردیم و بنابراین ممکن است اوضاع در زمان عرضه عمومی گوشی به بازار تغییر کرده باشد. مشخصا تا به حال بسیار شاهد نمونه های این چنینی بوده ایم.
    پخش کننده ویدیویی
    پخش کننده ویدیویی بسیار ساده است. این نرم افزار لیستی از تمامی ویدیوهای موجود در گوشی را به همراه پیش نمایش های شان به نمایش در می آورد ، از یک پیمایشگر الفبایی برای آسان تر شدن امکان جستجوی ویدیوها هم استفاده شده است . اگر سازمان دهی موجود در گالری را بیشتر می پسندید می توانید از آن هم بهره بگیرید.
    inter20283729
    با شروع پخش ویدیویی نیز رابط تغییر چندانی نمی کند و همچنان ساده می ماند. تنها سه کنترل Next ، Previous و Play/pause در اختیار شما قرار داده می شود. می توانید با نگهداشتن کنترل های Next و Previous یا با استفاده از نوار پیشرونده در ویدیوها حرکت کنید.
    دو کلید دیگر هم بر روی صفحه دیده می شوند ، کلید نخست با برش زدن بخشی از ویدیو به شما امکان می دهد تا آن را به صورت تمام صفحه مشاهده نمایید. کلید دیگر برای فعال کردن جلوه صوتی SRS به کار برده می شود.
    به هر حال پخش کننده ویدیویی به صورت پیش فرض از DivX/XviD و همین طور 3GP ، MP4 و WMV و AVI پشتیبانی می کند. گوشی به سادگی ویدیوهایی با رزولوشن 1080p را هم پخش می کند ، البته این موضوع تنها در مورد ویدیوهای DivX/XviD صدق می کند و گوشی نتوانست از پس پخش فایل های MP4 Full HD برآید.
    پخش کننده ویدیویی امکان پخش ویدیوهای mkv را که اکنون رایج ترین فرمت برای ویدیوهای HD است را ندارد. با توجه به پشتیبانی گوشی از ویدیوهای Full HD و همین طور پورت HDMI جای خالی این قابلیت در LG Optimus 2X حس می شود.
    امکان پشتیبانی از زیرنویس ها هم وجود دارد و می توانید اندازه فونت ها را هم تنظیم نمایید. امکان فعال یا غیرفعال کردن زیر نویس ها وجود دارد اما گزینه ای برای لود کردن دستی آن ها در نظر گرفته نشده است. بنابراین باید نام یکسانی را برای فایل ویدیویی و زیر نویس تان در نظر گرفته باشید.

    گرچه مشکلاتی هم در این بخش دیده می شود که باید به آن ها هم اشاره نمود. تنها از زیرنویس های انگلیسی پشتیبانی می شود و امکان نمایش زیرنویس های غیر لاتین و حتی اسپانیایی هم وجود ندارد.استفاده از UTF هم در این مورد موثر نیست.
    برای تغییر دادن رزولوشن خروجی HDMI باید از تنظیمات اصلی آندروید استفاده نمایید.
    دوربین هشت مگاپیکسلی
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  5. #15
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    دوربین هشت مگاپیکسلی
    LG Optimus 2X به یک دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز است که بر روی کاغذ فوق العاده به نظر می رسد. بعد از عرضه چند دوربین بد به صورت پیاپی از LG ، باید پیش از آن که این دوربین را به دیگران توصیه کنیم ، ابتدا خودمان آن را بیازماییم.
    همانطور که ذکر شد جای شکوه چندانی وجود ندارد و Optimus 2X از دوربین بسیار خوبی بهره می گیرد.
    با اینکه بسیار از تنظیمات در بخش تنظیمات پیشرفته جای داده شده اند و برای دستیابی به آن ها باید چند مرحله را طی کرد ، اما کار با رابط دوربین بسیار آسان است.
    inter20283829 inter20283929
    اگر یک کلید اختصاصی دوربین برای گوشی در نظر گرفته می شد ، کار با رابط بسیار آسان تر از پیش می شد اما این کلید فدای ضخامت کم گوشی شده است.
    دوربین از قابلیت هایی چون تشخیص چهره و لبخند ، فوکوس لمسی ، برچسب گذاری جغرافیایی ، تنظیمات ISO و صحنه های و جلوه های پیش فرض برخوردار است. دوربین از حالت های panorama Shot و Out-Focusing Shot که هر آنچه غیر از نقطه فوکوس را به صورت محو شده در می آورد ، نیز برخوردار است.
    از حالت های Beauty Shot و art Shot هم در دوربین استفاده شده است که در واقع پردازش هایی را بعد از ثبت بر روی عکس انجام می دهند. لرزش گیر هم در دسترس کاربران قرار دارد.
    بزرگترین بهبود که توجه ما را به شدت به خود جلب کرد ، بهبودی بود که در کیفیت تصاویر حاصل شده است. اشتباه نکنید ، Optimus 2X ، Nokia n8 نیست اما عکس های هشت مگاپیکسلی فوق العاده ای با سطح جزئیات مناسب و رنگ هایی رضایت بخش تولید می کند. کنتراست می توانست کمی بهتر باشد و سطح نویزها هم کمی بیش از حد است ، اما نتیجه پایانی بسیار خوب است.
    inter2028429 inter2028229
    علاوه بر این گوشی تاکنون به بازار عرضه نشده است و شاید این بخش هم پیش از عرضه بازهم شاهد بهبودهایی باشد. یکی از نقاطی که امیدواریم مورد توجه سازندگان قرار گیرد ، فاصله زمانی میان ثبت دو عکس است که به چند ثانیه می رسد و گاهی بسیار آزار دهنده است.
    ویدیو های 1080p
    احتمالا ضبط ویدیویی 1080p پس از Tegra 2 ، مهم ترین مشخصه ای باشد که در فهرست ویژگی های LG Optimus 2X دیده می شود. قدرت پردازشی بالاتر که به لطف پلت فرم Nvidia حاصل شده است به این هوشمند آندرویدی اجازه داده است تا به نخستین گوشی تلفن همراهی تبدیل شود که می تواند ویدیوهای 1080p را ضبط نماید.
    inter20284029 inter20284129
    همانند نخستین گوشی هایی که امکان ضبط ویدیوهای 720p را داشتند ، نتایج تولید شده توسط Optimus 2X نیز چندان فوق العاده نیستند. این گوشی می توانید این ویدیوها را با نرخ 24 فریم بر ثانیه ضبط کند و اگر از نرم افزاری برای بررسی این مورد استفاده نمایید ، مثل ما به این نتیجه می رسید که آنچه LG می گوید کاملا با واقعیت تطابق دارد.
    مشکل این است که این 24 فریم کاملا یکتا و منحصر بفرد نیستند و برخی فریم ها کپی فریم قبلی خود هستند که خود سبب بی ثباتی ویدیوها می شود. ما پیش از این هم دیده بودیم که LG و سایر تولیدکنندگان از این ترفند استفاده می کردند اما به نظر می رسد که دیگر کاربران فریب این ترفندها را نمی خورند.
    البته ویدیوها آنچنان هم بد نیستند.
    نکته دیگری که باید در مورد ویدیوهای 1080p تولید شده توسط LG Optimus 2X به آن اشاره کرد ، فشردگی بیش از حدی است که به آن ها اعمال می شود. این الگوریتم سبب می شود که نرخ بیتی ویدیوها به 8 مگابیت بر ثانیه کاهش یابد اما در عین حال از میزان جزئیات آن ها هم کاسته می شود که اصلا قابل قبول نیست. این رویکرد سبب از دست رفتن مزایا و امتیازات ضبط ویدیویی 1080p نسبت به 720p می شود.
    ویدیوهای 720p نیز جز دیگری از این بخش را تشکیل می دهند.در مشخصه های LG Optimus 2X امکان ضبط ویدیویی 720p با نرخ 30 فریم بر ثانیه دیده می شود اما این نرخ تنها به 25 فریم بر ثانیه می رسد. با این وجود هنوز هم ویدیوها بسیار روان هستند اما به نرخ فریم اعلام شده نمی رسند.
    نرخ فریم بهتر و همین طور رزولوشن نه چندان بدتر ممکن است باعث شود بسیاری از کاربران ضبط ویدیویی 720p را به 1080p ترجیح دهند.
    در اینجا نمونه هایی از هر دو نوع ضبط ویدیویی قرار داده شده است تا به تصمیم گیری آسان تر شما در این مورد کمک کند.
    نخستین نمونه 1080p با نرخ 24 فریم بر ثانیه و نمونه دیگر 720p با نرخ 30 فریم بر ثانیه است.
    اگر نمی خواهید این فایل ها را دانلود کنید می توانید نمونه های منتشر شده در یوتیوب را مشاهده کنید. اگر قصد این کار را دارید فراموش نکنید که از منو گزینه 1080p را برگزینید.
    اگر این ها کافی نیست می توانید ویدیوهای زیر را از وبلاگ ما دریافت نمایید.
    مقایسه کیفیت ویدیو ها
    LG Optimus 2X نخستین گوشی در پایگاه داده ابزار مقایسه ای ماست که امکان ضبط ویدیویی 1080p را دارد و بنابراین آن را به عنوان معیاری برای آزمودن گوشی های دیگری که در آینده این امکان را خواهند داشت ، بر گزیدیم. صفحه اختصاصی ابزار به شما کمک خواهد کرد که دقیقا به دنبال چه باشید.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. #16
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    امکانات ارتباطی خوب در کنار HDMI
    LG Optimus 2X از امکانات ارتباطی خوبی برخوردار است و علیرغم اینکه اثری از شعارهای تبلیغاتی بلوتوث 3.0 و 4G در مشخصه های گوشی دیده نمی شود اما چیزی زیادی را از دست نخواهید داد (بلوتوث 3.0 تا به حال تنها یک نام بوده است و از 4G هم اغلب به جای HSPA+ استفاده می شود).
    این گوشی از پشتیبانی چهاربانده از GSM/GPRS/EDGE و دو بانده از 3G با HSPA با سرعت دانلود 10.2 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه برای بالاتر بردن سرعت وبگردی بهره می برد.
    Optimus 2X از Wi-Fi b/g/n ، بلوتوث 2.1 و همین طور پورت microUSB برای انتقال سریع تر داده ها نیز برخوردار است. از DLNA و پورت microHDMI هم در این گوشی استفاده شده است.
    با استفاده از گزینه های USB Tethering و Wi-Fi Hotspot می توانید اتصال اینترنتی تان را هم به اشتراک بگذارید. امکان حفاظت کردن شبکه بی سیم ایجاد شده با استفاده از استاندارد WPA2 وجود دارد. در صورت تمایل هم می توانید آن را باز بگذارید.
    با استفاده از نرم افزار Smart Share می توانید یک شبکه DLNA را مدیریت نمایید و به پخش محتویات چند رسانه ای سایر دستگاه ها بر روی گوشی تان و یا محتویات چند رسانه ای گوشی تان بر روی سایر دستگاه بپردازید.
    مرورگر وب با پشتیبانی از فلش
    مرورگر وب آندروید یکی از بهترین مرورگر های وب موجود در گوشی های تلفن همراست. این مرورگر سریع است و استفاده از آن هم بسیار آسان است.
    رابط کاربری بسیار ساده است. تنها یک صفحه به همراه کنترل های بزرگنمایی در اختیار شما قرار داده می شود. نوار آدرس در بالای صفحه قرار گرفته است و با پیمایش صفحات به سمت پایین هم مخفی نمی شود.
    inter20284229 inter20284329
    رابط ساده نرم افزار بسیار توانمند است ، با فشردن کلید منو ، شش میانبر به نمایش در می آید.با استفاده از این میانبرها می توانید لبه ای جدید ایجاد کرده ، بین لبه ها جا به جا شده ، صفحه را مجددا بار گذاری کرده ، در میان صفحات رو به جلو و عقب حرکت کرده و در نهایت به لیست Bookmark های تان نیز دست یابید.آخرین کلید هم امکان دسترسی به گزینه هایی چون کپی متن ، یافتن عبارتی در صفحه و ... را برای شما فراهم می آورد.
    Optimus 2X از روش های بزرگنمایی با ضربات دو گانه و همین طور pinch Zooming پشتیبانی می کند. این مرورگر از قابلیت چینش مجدد متون نیز برخوردار است که عرض ستون های متن را به اندازه صفحه تنظیم می کند. اگر با استفاده از روش pinch Zooming بر روی صفحه زوم کنید ، برای چینش مجدد متون باید از ضربه ای دو گانه بر روی صفحه بهره بگیرید.
    inter20284429 inter20284329 inter20284629
    لیست Bookmark پیش نمایش هایی از صفحات نشانگذاری شده را به نمایش می گذارد. علاوه بر تاریخچه به بخشی با عنوان صفحات پر بازدید یا Most Visited هم دسترسی دارید.
    برزرگنمایی و پیمایش سریع هستند اما خیلی روان نیستند. با این حال صفحه نمایش 4 اینچی برای مشاهده نسخه دسکتاپ سایت ها خوب به نظر می رسد. قابلیت چینش مجدد متون در این بخش کمک شایان توجهی می کند و رزولوشن WVGA هم سبب می شود تا حتی در سطوح بزرگنمایی پایین هم متن قابل خواندن باقی بماند.
    inter20284729
    مرورگر وب Optimus 2X از فایل های فلش پشتیبانی کرده و همه چیز از نسخه دسکتاپ یوتیوب گرفته تا بازی های فلش را به روانی اجرا می کند.
    inter20284529 inter20284829
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #17
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    ویرایشگر عالی اسناد آفیس
    این گوشی همراه باسازمان دهنده ای خوب با مجموعه ای معمول از نرم افزار های سازمان دهنده عرضه می شود. به همراه این گوشی نرم افزاری برای مشاهده و همین طور ویرایش فایل های افیس هم عرضه شده است.
    نرم افزاری که برای این منظور در نظر گرفته شده است Document master است که از مرور و ویرایش فایل های Word، Excelو PowerPointو PDF پشتیبانی می کند. پشتیبانی صورت گرفته شامل نسخه 2007 آفیس هم می شود.این نرم افزار ، پیشرفته ترین نرم افزاری است که تا به حال به این منظور در گوشی های تلفن همراه شاهد عرضه آن بوده ایم.
    inter20284929 inter20285029
    ویرایش گزینه های بسیاری در اختیار شما می گذارد. از سبک دهی به متن گرفته تا متوازن ساختن آن ، قالب بندی پارگراف ها و حتی ایجاد جداول ، همه و همه در اختیار شما قرار می گیرند. اگر یک فایل Excel را ویرایش کنید ، امکان تغییر اندازه ستون ها و سطرها ، ادغام سلول ها ، تغییر دادن حاشیه ها و حتی نوشتن فرمول را هم خواهید داشت. ایجاد یک اسلاید کامل هم با استفاده از این نرم افزار ممکن است.
    تقریبا هر کاری را می توانید به وسیله این نرم افزار انجام دهید. این ویرایشگر از هر نرم افزاری که تاکنون در گوشی های تلفن همراه و حتی Windows Phone 7 دیده ایم بهتر می است.
    inter20285029
    این نرم افزار هم قابلیت کار به عنوان یک File Manager را دارد و هم اینکه به خوبی با Google Docs یکپارچه می شود. گرچه امکان ویرایش فایل ها را ندارید اما می توانید یک کپی محلی از آن ایجاد نمایید.
    تقویم چهار حالت نمایش صورت جلسه ،روزانه ،هفتگی و ماهانه دارد. افزودن رویدادهای جدید اسان است و به سرعت انجام می شود. می توانید به هر رویداد هشداری را بعنوان یاداور تخصیص دهید.
    inter20285129 inter20285229
    از یک نرم افزار Alarm هم در این گوشی استفاده شده است که امکان تنظیم هشدارهای زیاد با زمان شروع و الگوی تکرار اختصاصی را فراهم می کند.
    inter20285429 inter20285529 inter20285629
    از یک نرم افزار ضبط صدا هم در بسته نرم افزاری این گوشی استفاده شده است که برای تهیه یادداشت های صوتی بسیار مفید است. ماشین حسابی هم در این گوشی در نظر گرفته شده است که از رابط مناسبی برای تطبیق با صفحه نمایش لمسی گوشی استفاده می کند.
    G Optimus 2X به همراه نرم افزار آنتی ویروس F-Secure عرضه می شود. این نرم افزار هم به اسکن فایل ها می پردازد و هم اینکه در حین مرور وب از گوشی شما محافظت می نماید. گزینه دیگر موجود در این نرم افزار ، عملکرد ضد سرقت آن است که قابلیت هایی چون قفل کردن گوشی از راه دور ، پاک کردن محتویات گوشی از راه دور و یا ردیابی آن را ممکن می سازد.
    سه بازی Shrek Karting ، Spider Man و Guitar Hero به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده اند.
    inter20286329 inter20286229
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. #18
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    یکپارچگی عالی با فیس بوک و Twitter
    LG Optimus 2X از یکپارچگی بسیار عالی با سرویس های شبکه های اجتماعی برخوردار است. می توانید مخاطبین twitter و فیس بوک را به دفترچه تلفن افزوده و آن ها را به آیتم های مرتبط شان در آن لینک کنید.. در واقع ، نخستین باری که به ایجاد حساب کاربری می پردازید ، گوشی به شما پیشنهاد خواهد داد که مخاطبین تان را از شبکه اجتماعی مرتبط به آن وارد دفترچه تلفن نمایید.
    این بخش هم کاملا هوشمند است ، می توانید تمامی مخاطبین را وارد نموده و یا به صورت دستی هر کدام را که می خواهید وارد دفترچه تلفن نمایید.
    هنگامی که یک مخاطب را به پروفایل وی در Twitter یا فیس بوک پیوند بزنید ، آخرین پیام آن ها در بالای اطلاعات مخاطب در دفترچه تلفن (و درست در کنار عکس آن ها) به نمایش در خواهد آمد. پیوندها به پروفایل ها هم در لبه اطلاعات قابل مشاهده خواهد بود.
    inter20285929 inter20286029
    هر دوی نرم افزارهای ارائه شده ، نسخه های رسمی آن ها هستند و از تعامل کامل با وب سایت های مرتبط شان حمایت می کنند.
    نرم افزار فیس بوک اجازه خواندن مطالب ارسالی توسط دیگران ، ارسال پیام ، و مرور پروفایل های کاربران را در اختیار شما می گذارد. ارسال عکس هم بسیار آسان است.
    نرم افزار Twitter هم کامل به نظر می رسد. بسیاری از کارها همانند ارسال عکس و خلاصه کردن آدرس های وب به صورت خودکار انجام می گیرند و سوییچ هم برای فعال یا غیرفعال کردن برچسب گذاری جغرافیایی مطالب در اختیار شما قرار داده می شود.بخش @me هم به یافتن مطالبی که مستقیما به شما مرتبط هستند ، کمک قابل توجهی می کند.
    هنگامی که پیامی دریافت می کنید ، این پیام هم همانند SMS ها در ناحیه یادآورها به نمایش در می آید.
    نرم افزار اختصاصی Myspace هم در این گوشی عرضه شده است و در صورت تمایل می توانید از آن هم بهره بگیرید.
    Android Market
    LG Optimus 2X از آخرین نسخه موجود سیستم عامل آندروید استفاده می کند و علاوه بر این صفحه نمایش آن هم توانایی پشتیبانی از رزولوشن WVGA را داراست ، بدین ترتیب امکان استفاده از تمامی نرم افزارهای موجود در Android Market را خواهید داشت(برخی نرم افزارها بر روی نسخه های قدیمی تر و همین طور رزلوشن های پایین اجرا نمی شوند).
    ساختار Android Market بسیار ساده است ، نرم افزارهای برجسته در بالا قرار دارند و در زیر آن ها سه بخش Application ، Games و Downloads است.میانبری هم برای آغاز جستجو در این قسمت دیده می شود.میانبری هم برای آغاز جستجو در این قسمت تعبیه شده است.
    بازی ها و نرم افزارها در دو قسمت مجزا جای گرفته اند و هر بخش زیر دسته های خاص خود را دارد.می توانید این نرم افزارها را بنا بر نیازتان فیلتر کنید.در هر دسته می توانید برترین نرم افزارها و جدیدترین آن ها را مشاهده کنید.البته امكان مشاهده همه نرم افزارها هم در کنار یکدیگر وجود دارد اما احتمالا برای این کار باید روزها زمان صرف کنید.
    inter20286429 inter20286529
    همه نوع نرم افزاری در Android Market یافت می شود. از جمله نرم افزارهای مهم و اساسی که احتمالا به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد ، File Manager ها هستند.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #19
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    Google Maps و مقصدیابی GPS
    LG Optimus 2X به يك گیرنده GPS هم مجهز است که می تواند با سرعتی خیره کننده بر روی ماهواره ها قفل شود. اگر تنها می خواهید به صورت تقریبی و در شعاع 100-150 متری مکان خود را تعیین کنید می توانید از Cell-ID و تعیین مکان با شبکه WI-Fi هم بهره بگیرید.
    Google Maps 5.0 جزئی استاندارد از سیستم عامل آندروید است. این نرم افزار از نقشه های برداری استفاده می کند که کم حجم تر هستند و سریع تر دانلود می شوند اما با اینحال از نماهای سه بعدی هم در آن پشتیبانی می شود. می توانید از حرکات دوربین و چرخش آن برای نگاه کردن به اطراف استفاده کنید.
    inter20286629 inter20286729
    امکان مقصدیابی با Google Maps هم وجود دارد اما تنها در کشورهایی خاص می توانید از این امکان بهره بگیرید. نسخه جدید از مسیریابی آفلاین هم پشتیبانی می کند. طرز کار این بخش به این صورت است که نرم افزار با توجه به مقصد شما به ذخیره نمودن نقشه ها می پردازد و حتی اگر شما از مسیر تان منحرف شوید، بدین صورت قادر خواهد بود که مسیر جدیدی برای شما بدون نیاز به اتصال اینترنتی محاسبه نماید.
    inter20286829 inter20286929
    Street View هم در دسترس است و با بهره گیری از آن در کنار قطب نمای دیجیتال می توانید از یک تور مجازی نهایت لذت را ببرید.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #20
    عضو سایت
    yeke bara hame hame bara yeke
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته ها
    6,358
    تشکر تشکر کرده 
    3,639
    تشکر تشکر شده 
    1,506
    تشکر شده در
    1,036 پست
    حالت من : Narahat
    قدرت امتیاز دهی
    332
    Array

    پیش فرض

    سخن پایانی
    سال 2010 سال چندانی خوبی برای مجموعه LG Mobile نبوده است. این شرکت کره ای با رشدی سریع این سال را آغاز کرد و با معرفی دو محصول GT540 Optimus و GW990 به نظر می رسید اوضاع بر وفق مراد آن خواهد بود اما از آن به بعد شرکت با افت مواجه شد. زنجیره ای از ابزارهایی که نتوانستند به نقطه فروش تعیین شده دست یابند و لغو عرضه GW990 ما را نگران کرد که LG نقش یکی از پیشگامان صنعت موبایل را از دست خواهد داد.
    اما عرضه Optimus 2X بار دیگر ثابت کرد شرکت شخصیت جاه طلبانه خود را از دست نداده است. قدرتمندترین سخت افزاری که تا به حال دیده ایم ، در ترکیب با صفحه نمایشی تحسین برانگیز و رابط سفارشی سازی شده عالی گواهی بر اثبات این مدعاست. شاید دوربین می توانست از آنچه که هست بهتر باشد ، اما هنوز هم می توان آن را یکی از بهترین دوربین های دنیای آندروید دانست.
    Optimus 2X قطعا برترین گوشی هوشمند بازار در حال حاضر و حداقل در یک یا دو ماه آینده هم این عنوان را حفظ خواهد نمود. البته با عرضه آندرویدی های دو هسته ای که در MWC امسال معرفی شدند ، اوضاع تغییر خواهد کرد اما Optimus 2X به مرجعی برای ارزیابی عملکرد آن ها تبدیل خواهد شد.
    البته اوضاع به شرطی برای ال جی تغییر خواهد کرد که کره ای ها فراموش کنند تا نیمی از کار را به انجام رسانده اند. عرضه یک گوشی هوشمند قدرتمند به بازار خارق العاده است اما اگر می خواهید آن را در رقابت حفظ کنید باید پشتیبانی خوبی از آن صورت داده و بسته های به روز رسانی به هنگامی هم برای آن عرضه نمایید.
    مخصوصا باید توجه داشت که Android 2.2 Froyo را نمی توان برای پردازنده های دو هسته ای ، بهینه ترین سیستم عامل دانست.
    سابقه LG در این زمینه چندان درخشان نیست ، GT540 به نسخه 2.1 Eclair به روز رسانی شد اما GW620 هیچگاه از نسخه 1.6 فراتر نرفت و تنها ارتقای Optimus One را می توان به عنوان نقطه ای درخشان در کارنامه LG در نظر گرفت. بنابراین نیاز به توجه بیشتر به این بخش بیش از پیش احساس می شود.
    Optimus 2X گوشی واقعا پیشرفته ای است که این امر به معنای آن است که بار مسئولیت بیشتری بر دوش این گوشی نسبت به آندرویدی های دیگر LG احساس می شود.
    و اما نگاهی داریم بر رقبای LG Optimus 2X :
    &می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر ، کیفیت تصویری نمایشگرهای Super AMOLED را با Samsung I9000 Galaxy S تجربه کنید. از دوربین هشت مگاپیکسلی و یا ضبط Full HD خبری نیست و احتمال عرضه بسته های به روز رسانی هم برای این گوشی بسیار ضعیف است. علاوه بر این I9003 Galaxy SL به زودی جایگزین این گوشی خواهد شد و اگر به این گوشی علاقمندید باید هر چه زودتر برای خرید آن دست به کار شوید.
    GSM20283029 GSM20283229
    اگر دسترسی به آخرین نسخه آندروید برای شما مهم تر است ، Google Nexus S انتخاب عاقلانه تری به نظر می رسد. گرچه احتمال اینکه بتوانید به یک نمونه مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED دست یابید کم است و علاوه بر این قیمت گوشی هم چندان جذاب و منطقی به نظر نمی رسد. البته شایعاتی به گوشی می رسد که قرار است سامسونگ نبود نمایشگر Super AMOLED را با عرضه ضبط ویدیویی 720P جبران نماید.
    GSM20283129
    Sony Ericsson XPERIA Arc از صفحه نمایش LCD که از فناوری Bravia Mobile استفاده می کند بهره می گیرد و علاوه بر اندازه بزرگتر و رزولوشن بالاتر به Android 2.3 Gingerbread نیز مجهز است. گرچه برتری های گوشی به همین جا ختم می شود و علاوه بر این باید یک یا دو ماه تا عرضه گوشی منتظر بمانید.
    GSM20283329
    اما هیچ یک از این گوشی ها نمی توانند در قدرت محاسباتی با Optimus 2X و آینده ای که در انتظار آن است برابری نمایند. اگر حوصله انتظار کشیدن برای تحقق یافتن وعده های MWC (چون عرضه Motorola Atrix) را ندارید ، آخرین آندروید LG گزینه بسیار مناسبی برای شماست. پیشرو بودن در این تجارت حرف اول را می زند.
    امضا ندارم ولی به جاش اثر انگشت میزارم

    [SIGPIC][/SIGPIC]

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

برچسب ها برای این تاپیک

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/