معمري: تيم ملي، واليبال واقعي ايران را به نمايش گذاشت
تهران - مربي و كارشناس واليبال گفت: تيم ملي كشورمان در بازي برابر ژاپن به ويژه در گيم‌هاي سوم و چهارم نمايي واقعي از واليبال ايران را به نمايش گذاشت .
علي معمري روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اگر تيم ملي واليبال كشورمان در برابر مصر نيز اين گونه بازي كرده بود حتما به عنوان تيم فاتح از ميدان خارج مي‌شد.
وي خاطر نشان كرد: ملي پوشان واليبال در بازي برابر ژاپن خيلي خوب ظاهر شدند به ويژه در موقعيت‌هاي دفاع و آبشار بهترين بازي را ارايه كردند.
سرمربي سابق تيم واليبال پيكان در مورد بهترين بازيكنان ايران در ديدار با ژاپن افزود : همه خوب بازي كردند، پاس‌هاي سعيد معروف خيلي خوب بود .
عيلرضا نادي و سيد محمد موسوي نيز در كارهاي دفاعي فراتر از انتظار ظاهر شدند.
وي در مورد بازي امروز ايران با ايتاليا گفت: تيم واليبال ايتاليا در جهان داراي سبك و با ساير تيم‌هاي هم گروه ايران متفاوت است. ايران در برابر ايتاليا بايد به انجام بازي خوب فكر كند و نتيجه برايش مهم نباشد.
كارشناس و آناليزو واليبال افزود: ايران در قاره آسيا و در واليبال قدرت خاصي دارد كه در اين دوره از مسابقات مي‌تواند آن را به نمايش بگذارد، در برابر ايتاليا نيز اگر بازي واقعي خود را به نمايش بگذاريم و حتي بازنده شويم، شرمنده نباخته ايم.
سرمربي اسبق تيم ملي پاكستان تاكيد كرد: بازيكنان تيم ايتاليا سبك آبشارهاي خاص دارند، از سرويس‌هاي ريسكي محكم استفاده مي‌كنند و پاسور هاي اين تيم پاس‌هاي بلند براي آبشاره‌هاي قدرتي مي‌دهند كه بازيكنان ايران بايد به اين نكات دقت بيشتري داشته باشند.
هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جهان با حضور ‪ ۲۴‬تيم در ‪ ۶‬گروه در كشور ايتاليا پيگيري مي‌شود.
تيم ملي واليبال كشورمان كه در گروه اول اين مسابقات به تيم‌هاي ژاپن، مصر و ايتاليا همگروه است، يكشنبه شب موفق به شكست سه بر يك ژاپن شد و امشب در سومين روز اين مسابقات به مصاف ايتاليا مي‌رود.