نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو سایت
    این کاربر شعاری برای خود انتخاب نکرده است
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    1 پست
    قدرت امتیاز دهی
    11
    Array

    استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی

    استراتژی محتوا،قسمت بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی می باشد؛ اگر استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی ضعیف باشد و عملکرد خوبی نداشته باشد نتیجه مطلوبی را مشاهده نخواهید کرد. esteratezhi lohtava
    در زیر به استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی اشاره شده است:
    منابع گوناگون محتوا به منظور معرفی کسب و کارتان باید حداقل دارای یک سایت رسمی،یا یک صفحه رسمی در فیس بوک یا توییتر باشید. وب سایت شما باید صفحه ای حاوی اطلاعاتی درباره نوع کسب و کار و خدماتتان داشته باشد و آن را توصیف کند. این کار محتوا و برند شما را بهتر معرفی می کند و بازاریابی اینترنتی را گسترش می دهد.

    کاربران و مشتریان وب سایت

    ابتدا باید کاربران و مخاطبان خود را بشناسید که در چه رده سنی هستند و انتظارشان از کسب و کار شما چیست. سپس باید با استفاده از این شناخت و اطلاعات، محتوای خود را انتشار دهید تا در اختیار آنها قرار گیرد. متناسب بودن محتوا با نیاز کاربران و بازدیدکنندگان باعث می شود که آنها از اطلاعات موجود در وب سایت شما راضی باشند و دوباره برای بازدید به سایت شما بیایند.
    برنامه دقیق و منظم

    محتوای سایت خود را به صورت دقیق و منظم بروز رسانی کنید. محتوا و درون مایه ی قدیمی و تاریخ گذشته به درد هیچ مخاطب و کاربری نمی خورد و اگر این محتوای قدیمی، تا مدتی بروز رسانی نشود مخاطب و بازدید کننده را از وب سایت شما دور می کند و امکان دارد دیگر به سایت شما باز نگردد. مطالب سایت شما باید به روز بوده و به طور منظم بارگذاری شود تا هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان بدانند که مطالب مفید و با ارزشی برای ارائه دادن در اختیار دارید، که در نهایت باعث افزایش رتبه و امتیاز وب سایت می شود. این استراتژی بازاریابی اینترنتی، در بهینه سازی وب سایت تأثیر زیادی دارد.
    چه نوع محتوایی را ارائه دهیم؟ در نظر داشته باشید چه نوع محتوایی در چه مکانی باید استفاده شود؟

    به عنوان نمونه، سایت درباره چیست؟ یا خدمات شما در چه موردی است؟

    به عنوان مثال، اگر شما محصولات و خدمات تازه ای را وارد سایت خود می کنید باید اطلاعاتی درباره آن بنویسید که دلیل عرضه این محصول مشخص شود، برای چه کسانی است، چگونه کار می کند و... شما باید مشخص کنید که بروز رسانی سایت های اجتماعی و پست های فیس بوک را به چه صورت بارگذاری کنید. استراتژی محتوای شما باید این موارد را مشخص کند.

    اگر محتوای شما، شامل این موارد نشود باید این موارد را به محتوای خود اضافه کنید. چون امکان دارد بازاریابی اینترنتی شما با شکست مواجه شود. با اضافه کردن این استراتژی ها در بازاریابی اینترنتی خود، ترافیک سایت و رنکینگ وب سایت خود را افزایش دهید.

  2. کاربر مقابل از hastiyosefi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

علاقه مندی ها (بوک مارک ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

http://www.worldup.ir/