▪ تبلیغات مهمترین و سریعترین راهست. شما میتوانید با حضور در روزنامهها، مجلات، تلویزیون، رادیو، ژورنالهای تجاری و ایستگاههای مترو در اندك زمانی خود را به جمعیت بسیاری نشان دهید. در واقع این بهترین روش است ولی گران بوده برای یك كسب و كار نوپا مقدور نیست كه در طولانی مدت از آن استفاده كند. به همین جهت باید از همان ابتدا طرح تبلیغاتی خود را به گونهای طراحی كنید كه زمان پاسخدهی آن به حداقل برسد و بتوانید تا حداكثر زمان ممكن از آن استفاده كرده مجبور نشوید در فواصل زمانی اندكی طرح جدیدی تدوین نمایید. توجه به نوع كسب و كار و نوع بازار هدف عواملی هستند كه میتوانند خطرات كهنه شدن و ناكار آمد بودن تبلیغات را كاهش دهند.
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)