تقریبا تمامی كسب وكارها اسمی دارند. یك سوپر ماركت نه چندان بزرگ و یك شركت بینالمللی هر دو نام و نشانی برای خودشان برگزیدهاند كه در معاملات از آن استفاده میكنند و مردم آنها را با این نام میشناسند. ولی تعداد اندكی از این كاسبان نام و نشانی را انتخاب كردهاند كه ویژگیهای یك "برند" را دارند brand یا همان نام و نشان تجاری خصوصیاتی دارد كه تمامی عناوین كسب و كارها دارا نیستند. معمولا بازاریابان ومجریان تبلیغات به طور عمومی از لغت برند استفاده میكنند ولی «برند» كلمهای تخصصی است حالا ببینیم كه برند به واقع چیست؟
علاقه مندی ها (بوک مارک ها)